自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 32662

畀面勳章


21#
發表於 15-6-27 01:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tomatoMM+於+15-06-27+發表去

原帖由 kc_01k 於 15-06-27 發表
梗係,仲有唔知幾多人門口都未望倒
笑到我反艇





子爵府

積分: 11774


22#
發表於 15-6-27 03:26 |只看該作者

回覆:hongbb1116 的帖子

日用品




大宅

積分: 1142


23#
發表於 15-6-27 07:07 |只看該作者

回覆:宜家傢俬有無人買到野?

本身諗住去 好彩我懶得郁
唔係行到發脾氣都似




伯爵府

積分: 18832


24#
發表於 15-6-27 09:11 |只看該作者

回覆:宜家傢俬有無人買到野?

想知買左咩正野



複式洋房

積分: 351


25#
發表於 15-6-27 10:23 |只看該作者
排到隻dog咁咩都買唔到~


珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


26#
發表於 15-6-27 10:24 |只看該作者

回覆:宜家傢俬有無人買到野?

仲未有分享戰利品


男爵府

積分: 7029


27#
發表於 15-6-27 10:29 |只看該作者

回覆:宜家傢俬有無人買到野?

係咪所有野都一折先.


大宅

積分: 2747


28#
發表於 15-6-27 11:26 |只看該作者

回覆:宜家傢俬有無人買到野?

我陪朋友去
我自己從來行宜媽都冇野岩所以冇諗過會買野
我地諗住過左11點個轉會少啲人
11點上網見到FB post話megabxx逼爆都已經唔多想去
但朋友又好似好想去所以最後都出左門口

我地大約12點到,要從地下個層排隊龜速行下等下上去
上到1樓已經有廣播話1折貨品沽清
終於入到宜媽門口,但已經塞滿人行唔郁
我同朋友就經餐廳諗住行落3慺
但工作人員唔放人落去話下面已經多人到行唔到
等左15分中到可以落去
但行到窗簾部開始行得好慢
人越來越多
去到床品部直情停左成半個中
期間有人大叫有人暈左
之後有醫護黎
之後行左兩步又停低半個中
朋友終於頂唔順放低貨品走人
期間有工作人員比指示話冇野買或想離開人士可從緊急出口走

玩左一個中,實際加埋睇左5分中野
好彩我一早冇諗過有野買
我同朋友住附近所以只係行路去
當行左個大運

唔明點解有人會搭的士去或走
慳埋都唔夠搭車
同埋除左1折個啲,其他貨品85折
$100先平$15
真心唔值要禁逼法同等幾個中

我見到好多人咩住bb/推bb車甚至有大肚媽媽
多人到禁我真心鄧佢地危險




伯爵府

積分: 16695


29#
發表於 15-6-27 11:28 |只看該作者

引用:可能攪完一輪,大把人買唔到嘢呢!

原帖由 Percy210 於 15-06-27 發表
可能攪完一輪,大把人買唔到嘢呢!
今朝見到。
好在選擇無去
1435375694802.jpg


伯爵府

積分: 17096


30#
發表於 15-6-27 11:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Percy210+於+15-06-27+發表可

原帖由 wkpig166 於 15-06-27 發表
今朝見到。
好在選擇無去
多謝現場報導 相信好多人呢排都唔會再想去住啦




水晶宮

積分: 52056


31#
發表於 15-6-27 11:50 |只看該作者

回覆:宜家傢俬有無人買到野?

奇怪佢今朝點做生意

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


子爵府

積分: 14268

好媽媽勳章 醒目開學勳章


32#
發表於 15-6-27 11:55 |只看該作者
寧願比番正價, 舒舒服服咁行好過!


伯爵府

積分: 16695


33#
發表於 15-6-27 12:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wkpig166 於 15-06-27 發表今

原帖由 wister 於 15-06-27 發表
多謝現場報導 相信好多人呢排都唔會再想去住啦
唔知其他分店。仲有無人去呢?


伯爵府

積分: 17096


34#
發表於 15-6-27 16:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wister 於 15-06-27 發表多謝

原帖由 wkpig166 於 15-06-27 發表
唔知其他分店。仲有無人去呢?
沙田可能會好少少呱


子爵府

積分: 11317


35#
發表於 15-6-27 23:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Percy210+於+15-06-27+發表可

原帖由 wkpig166 於 15-06-27 發表
今朝見到。
好在選擇無去
似80年代過年返大6




珍珠宮

積分: 43376


36#
發表於 15-6-27 23:49 |只看該作者

引用:奇怪佢今朝點做生意

原帖由 蕃茄薯仔湯 於 15-06-27 發表
奇怪佢今朝點做生意
我今日去megabox 又真係見到可以正常運作!




伯爵府

積分: 17160


37#
發表於 15-6-27 23:53 |只看該作者

回覆:宜家傢俬有無人買到野?

唔係喎,如果聽日去咪可以舒舒服服咁行囉


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo