自由講場

跳至

首頁
12345...16

尾頁
   150


子爵府

積分: 13120


21#
發表於 15-7-13 10:34 |只看該作者
回覆 701003 的帖子

many thanks


子爵府

積分: 14218

馬年勳章 2024年龍年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 15-7-13 10:35 |只看該作者

回覆:2015放榜集中討論區

今日邊份報纸有放榜特刊?


琥珀宮

積分: 160358

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 育兒性格勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 15-7-13 10:44 |只看該作者


大宅

積分: 1889


24#
發表於 15-7-13 10:45 |只看該作者
回覆 someone123 的帖子

溫馨提示:係jupas,not 'jupus'

點評

someone123    發表於 15-7-13 17:15


子爵府

積分: 10569


25#
發表於 15-7-13 10:58 |只看該作者

回覆:2015放榜集中討論區

留位學野,
呀女是應屆,星期三希望好成績,唔駛心煩。

點評

someone123    發表於 15-7-13 17:15
hhma    發表於 15-7-13 14:34
Betty媽咪人生總是充滿挑戰與無奈, 好多事并不是自己所能控制, 但仍希望可以將所有障礙一一闖過, 健康的活下去......... :-P  :-P


子爵府

積分: 11454


26#
發表於 15-7-13 11:05 |只看該作者

回覆:2015放榜集中討論區

升中五,留毛學野


子爵府

積分: 13627


27#
發表於 15-7-13 11:18 |只看該作者

回覆:ccn008 的帖子

如果自資的學位,學費都可申請政府資助嗎,


男爵府

積分: 7774


28#
發表於 15-7-13 17:11 |只看該作者

引用:如果自資的學位,學費都可申請政府資助嗎,

原帖由 chung_ma 於 15-07-13 發表
如果自資的學位,學費都可申請政府資助嗎,
不一定,要看是哪個學位,例如係外國top up 的就比較難,要按個別prog 打去學資處問,例如City 某d自資學位可以申請grant loan

特別注意,自資專上學位(包括high dip/ asso/ degree)同資助專上學位起學資處係由唔同部門同小組負責




男爵府

積分: 7774


29#
發表於 15-7-13 17:21 |只看該作者

引用:如果只有10分,想讀幼兒,那天應該去那處報

原帖由 ernniechow 於 15-07-13 發表
如果只有10分,想讀幼兒,那天應該去那處報讀?
10分真係比較難,ive幼兒教育都講緊十幾分,由於1(不可格)都計算一分,因此10分只是僅僅5科及格而已

建議兩種方法:
1,報讀副學士先修,再考返上教院high dip/Ive high dip,出來再進修學位

2,重讀

耀中今年新開,未有資料,但我相信今年收分要求或者會比較低,我相信都會幾睇重英文同普通話能力,如果有呢方面既訓練面試時都可以強調,但如果真係10分的話我諗希望不算大




侯爵府

積分: 21711


30#
發表於 15-7-13 17:31 |只看該作者

回覆:2015放榜集中討論區

留毛學嘢


子爵府

積分: 13120


31#
發表於 15-7-13 17:47 |只看該作者

回覆:someone123 的帖子

咁我當日係咪即刻去耀中試試?


翡翠宮

積分: 82134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 15-7-13 17:51 |只看該作者

回覆:2015放榜集中討論區

親戚個仔放榜, 想買番啲卷,有無人識點做?




禁止訪問

積分: 46


33#
發表於 15-7-13 17:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7774


34#
發表於 15-7-13 18:47 |只看該作者

引用:親戚個仔放榜,+想買番啲卷,有無人識點做? +

原帖由 Queenie_0012 於 15-07-13 發表
親戚個仔放榜, 想買番啲卷,有無人識點做?
同學校講,等學校幫你處理




男爵府

積分: 7774


35#
發表於 15-7-13 18:48 |只看該作者

引用:咁我當日係咪即刻去耀中試試?

原帖由 ernniechow 於 15-07-13 發表
咁我當日係咪即刻去耀中試試?
我建議先去Ive,再去副學士,最後耀中,因為耀中如果因為麻麻地機會我相信不算好大,同埋耀中好貴!




翡翠宮

積分: 82134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 15-7-13 18:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Queenie_0012+於+15-07-13+發

原帖由 someone123 於 15-07-13 發表
同學校講,等學校幫你處理
自修生...,.




瑪瑙宮

積分: 146042

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 15-7-13 18:58 |只看該作者
someone123 發表於 15-7-12 13:54
各位jm,我今年又返來喇,今年不如早少少開post大家好好討論下

有關公式問題可以參考返我上年既post,簡單 ...
呢幾日要辛苦您喇﹗﹗﹗
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


珍珠宮

積分: 31685


38#
發表於 15-7-13 19:00 |只看該作者

引用:各位jm,我今年又返來喇,今年不如早少少開

原帖由 someone123 於 15-07-12 發表
各位jm,我今年又返來喇,今年不如早少少開post大家好好討論下

有關公式問題可以參考返我上年既post,簡單 ...
THX for yr sharing!


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


39#
發表於 15-7-13 19:11 |只看該作者

回覆:2015放榜集中討論區

一定要留毛

我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


子爵府

積分: 13120


40#
發表於 15-7-13 19:13 |只看該作者

回覆:someone123 的帖子

副學士揀边間?好多謝你的回應,我个件仲係一舊雲,我臨急抱彿腳,……


首頁
12345...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo