自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


侯爵府

積分: 21804


21#
發表於 15-7-14 00:08 |只看該作者
香港嘅月子中心可能要有特別功能先吸引到人入住,就好似鄭秀文在瘦身男女住果間減肥中心咁!
如果有,貴d我都會考慮


禁止訪問

積分: 544


22#
發表於 15-7-14 00:41 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 10694


23#
發表於 15-7-14 01:01 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

周太咁富有,又會去月子中心既?請幾個陪月服侍佢都仲得


大宅

積分: 1843


24#
發表於 15-7-14 01:28 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

有親戚三年前係上海月子中心一個月五萬文人仔。佢話個人好舒服,乜都唔使理,護理人員會睇時間抱囡俾佢喂人奶。





男爵府

積分: 8322


25#
發表於 15-7-14 04:14 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

香港人工貴租貴,就算開得成月子中心應該都係走高級路線


伯爵府

積分: 15582


26#
發表於 15-7-14 05:21 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

香港樣樣都貴,租金,人工,設備,10萬蚊一個月都似


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


27#
發表於 15-7-14 05:39 |只看該作者

回覆:CLK-MB 的帖子

帶埋bb去? 咁你老公、奶奶、你媽咪…… 各親友就去探你,睇bb ?

想問台灣人坐月,同廣東人的習俗有冇唔同?冲凉、洗頭的禁忌,食薑醋、雞酒嗎?


伯爵府

積分: 16090


28#
發表於 15-7-14 07:32 |只看該作者

引用:帶埋bb去?++咁你老公、奶奶、你媽咪……+

原帖由 ChloeMa 於 15-07-14 發表
帶埋bb去? 咁你老公、奶奶、你媽咪…… 各親友就去探你,睇bb ?

想問台灣人坐月,同廣東人的習俗有冇 ...
帶埋bb去,其實有d似醫院bb房,媽媽可以要bb係自己房(全部獨立房),或者放bb去bb房比䕶士照顧。我最初兩日除左餵奶外,其他時間都比bb係bb房,等自己休息下先。之後就大部分時間bb係我房,自己照顧。
我住果間老公可以陪過夜,其他人全部算\'訪客\'. 除老公外, 其他人可以入房探你但唔可以同bb同場..所以佢地要隔住玻璃係bb房外睇。




伯爵府

積分: 16796

BK Milk勳章


29#
發表於 15-7-14 07:34 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

係自己屋企舒服好多嘛


珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


30#
發表於 15-7-14 07:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 katherine.k 於 15-07-13 發

原帖由 123baby123 於 15-07-13 發表
我都覺得台灣攪得幾好呀
月子中心......每個月都有bb比呢d中心揍死......

揍死左,罰中心一千幾百又冇事

......唔好果面你人睇唔到啫


伯爵府

積分: 16090


31#
發表於 15-7-14 07:39 |只看該作者

引用:帶埋bb去?++咁你老公、奶奶、你媽咪……+

原帖由 ChloeMa 於 15-07-14 發表
帶埋bb去? 咁你老公、奶奶、你媽咪…… 各親友就去探你,睇bb ?

想問台灣人坐月,同廣東人的習俗有冇 ...
台灣無薑醋..月子中心每日都有兩、三樣湯水(尋日紅棗薏米煲雞、藥燉排骨)。都會話坐月唔好冲涼洗頭。不過月子中心話自己水喉出既水都煲過,唔係生水,可以放心用。
無薑醋所以改為滿月派蛋糕(生女)同油飯(生仔,味道似筒仔米糕,糯米飯咁),不過依家d人興兩樣雙拼咁送.




珍珠宮

積分: 41839


32#
發表於 15-7-14 07:42 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

住院已經夠悶啦,生完仲要住月子中心唔返屋企瞓,咁咪仲悶。請陪月仲好啦


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


33#
發表於 15-7-14 07:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ChloeMa 於 15-07-14 發表帶

原帖由 CLK-MB 於 15-07-14 發表
帶埋bb去,其實有d似醫院bb房,媽媽可以要bb係自己房(全部獨立房),或者放bb去bb房比䕶士照顧。我最初兩 ...
咁幾好喎,可以休息多d。不過我諗香港做唔到。要有足夠地方先得。

恭喜晒你!希望bb快高長大!你自己休息多d, 補得好d, 身體好d


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


34#
發表於 15-7-14 07:51 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


35#
發表於 15-7-14 07:51 |只看該作者

引用:連老人院都搞吾掂,搞乜月子中心呀

原帖由 kavenzou 於 15-07-14 發表
連老人院都搞吾掂,搞乜月子中心呀


總有離別的時候


子爵府

積分: 13804


36#
發表於 15-7-14 07:53 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

唔知月子中心點運作,我當類似私家醫院咁好服務啦,即使如此 。我寧願在家坐月,可以經常見到老公仔女


伯爵府

積分: 16090


37#
發表於 15-7-14 07:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CLK-MB+於+15-07-14+發表帶埋

原帖由 ChloeMa 於 15-07-14 發表
咁幾好喎,可以休息多d。不過我諗香港做唔到。要有足夠地方先得。

恭喜晒你!希望bb快高長大!你自己休息 ...
多謝呀!




禁止訪問

積分: 16862


38#
發表於 15-7-14 07:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 118281


39#
發表於 15-7-14 07:59 |只看該作者

引用:點解吾學吓台灣咁有月子中心呢?好似周懂老

原帖由 katherine.k 於 15-07-13 發表
點解吾學吓台灣咁有月子中心呢?

好似周懂老婆咁,生完就直接轉去月子中心坐月,幾咁方便。
香港有架,未生就入去,攞到出世紙回鄉證就走那類人用咯,大家咁快事過境遷






大宅

積分: 1879


40#
發表於 15-7-14 08:06 |只看該作者
有得做就有人投資左,香港無因為無得做。

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo