自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19666


21#
發表於 15-7-19 13:36 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

即係好打意
好肥美嘅意思


伯爵府

積分: 19666


22#
發表於 15-7-19 13:38 |只看該作者

引用:有次我媽咪幫我湊仔(個陣一歲),坐巴士時

原帖由 gillgillmama 於 15-07-19 發表
有次我媽咪幫我湊仔(個陣一歲),坐巴士時有個老婆婆坐我媽隔離,佢不停叫我個仔做乞兒仔之後我媽 ...
講反話都唔駛用乞兒仔呢個term呀?!


琥珀宮

積分: 152982


23#
發表於 15-7-19 13:46 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

反話


伯爵府

積分: 17096


24#
發表於 15-7-20 01:12 |只看該作者

回覆:黑色誘惑 的帖子

即係話個bb好得意



珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


25#
發表於 15-7-20 01:14 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

抵讚


珍珠宮

積分: 31726


26#
發表於 15-7-20 08:55 |只看該作者

引用:有次我媽咪幫我湊仔(個陣一歲),坐巴士時

原帖由 gillgillmama 於 15-07-19 發表
有次我媽咪幫我湊仔(個陣一歲),坐巴士時有個老婆婆坐我媽隔離,佢不停叫我個仔做乞兒仔之後我媽 ...
原來咁多人唔知。連你媽果代都唔知




侯爵府

積分: 24196


27#
發表於 15-7-20 09:01 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

有個問題我想知好耐,究竟要到幾時先唔小器呢?

我個仔都5歲半,都仲唔可以講佢有幾重,食野好唔好之類


大宅

積分: 2469


28#
發表於 15-7-20 09:05 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

到依家聽到有後生用賤⻣頭形容自己仔女,我接受唔到囉


大宅

積分: 1865


29#
發表於 15-7-20 09:16 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

抵打,醜樣 嗰啲我都明..
但我上次聽到個遠房親戚話我bb“你真係好黑人憎呀”


侯爵府

積分: 21465


30#
發表於 15-7-20 09:28 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

反話,BB唔讚得


侯爵府

積分: 21465


31#
發表於 15-7-20 09:28 |只看該作者

引用:抵打,醜樣 嗰啲我都明..但我上次聽到個遠

原帖由 sunshine_b 於 15-07-20 發表
抵打,醜樣 嗰啲我都明..
但我上次聽到個遠房親戚話我bb“你真係好黑人憎呀”
即係好得人鐘意


侯爵府

積分: 21465


32#
發表於 15-7-20 09:29 |只看該作者

引用:我有時都會咁講, 因為驚小朋友小氣丫嘛…

原帖由 MC媽 於 15-07-19 發表
我有時都會咁講, 因為驚小朋友小氣丫嘛…… 例如覺得小朋友好靚, 就會話 ''小朋友醜樣豬''。 覺得阿 ...
me too,我個女又係咁,講都唔講得


男爵府

積分: 9999


33#
發表於 15-7-20 09:52 |只看該作者

回覆:黑色誘惑 的帖子

反話


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo