爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 56920


21#
發表於 15-7-31 10:39 |只看該作者
市民/消費者..., 好簡單, 付出就要有好服務, 理得你犯法或成本, 市民/消費者唯一最concern 應該是保險問題.


大宅

積分: 1037


22#
發表於 15-7-31 11:09 |只看該作者
補充下,

長程既話同的士收費相差較大,

不過短程唔係差好多, 撘開50元, uber 收 $6x 咁上下.....


大宅

積分: 4772


23#
發表於 15-7-31 12:12 |只看該作者
支持UBER 呢類野

而家的士實左太西.... 又唔想過海, 又嫌長嫌短....全程西聲


大宅

積分: 2769


24#
發表於 15-7-31 14:52 |只看該作者
講真, 從用家的角度睇, 搭過的士既人都有不少不愉快的經驗, 拒載, 唔跟錶, 態度差,

有些更甚濫收車支添 ...

咁UBER呢類服務咪應運而生囉, 車種又多選擇, 價目又分明, 態度仲唔會差添(因為有投訴機制麻).

法律係保障左個行業而已, 但不能保障到行業提供的服務態度.

點評

紅豆沙    發表於 15-8-5 15:07


大宅

積分: 2769


25#
發表於 15-7-31 14:56 |只看該作者
而從服務提供的角度, 係就係唔合法, OR灰色地帶,

但個人而言, 問心只係簡單有架私家車, 睇下有無機會搵下外快, 幫補一下而已.

講犯法, 我諗大把人一日唔知犯幾多次法(包括我在內,哈哈!).


禁止訪問

積分: 381


26#
發表於 15-7-31 19:21 |只看該作者

回覆:uber 司機

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15970


27#
發表於 15-7-31 21:46 |只看該作者
marticmusic 發表於 15-7-31 19:21
事實係有咁既需求,現在既犯法可能將來係合法。以前賭波夠犯法啦。老實講根本的士同uber客源係唔同,一個係 ...
唔係唔得,只要跟正做咪得,如果有晒牌照買齊保險就得。


子爵府

積分: 14954


28#
發表於 15-7-31 23:05 |只看該作者

引用:事實係有咁既需求,現在既犯法可能將來係合

原帖由 marticmusic 於 15-07-31 發表
事實係有咁既需求,現在既犯法可能將來係合法。以前賭波夠犯法啦。老實講根本的士同uber客源係唔同,一個係 ...
你咪拎七百個出黎買個營運權,再唔係用你架車出張許可証咯




禁止訪問

積分: 381


29#
發表於 15-8-1 01:12 |只看該作者

回覆:uber 司機

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14954


30#
發表於 15-8-1 08:41 |只看該作者

引用:無錯,但事實上已經唔單只係合唔合法既問題

原帖由 marticmusic 於 15-08-01 發表
無錯,但事實上已經唔單只係合唔合法既問題,將來點發展無人知。即使的士司機怡家做判官話人地白牌犯法,若 ...
勸你唔好諗多左




禁止訪問

積分: 381


31#
發表於 15-8-3 08:33 |只看該作者

回覆:werty 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 381


32#
發表於 15-8-3 08:38 |只看該作者

回覆:marticmusic 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14954


33#
發表於 15-8-3 12:37 |只看該作者
marticmusic 發表於 15-8-3 08:38
打完官司後,就算輸到時的士牌都跌曬價。更何況怡家政府面對財雄勢厚既外國公司,都拖住唔想打官司,等下一 ...
咁你登記左未呀? 我等緊潮聯出禁制令呀...


大宅

積分: 1205


34#
發表於 15-8-3 16:44 |只看該作者
如果香港啲的士做得好, 我就唔駛買車揸啦, 遲啲話加牌費我仲會揸多啲添


大宅

積分: 1037


35#
發表於 15-8-3 17:18 |只看該作者
希望UBER快0的合法,
香港的士司機係要教訓下.........


伯爵府

積分: 15970


36#
發表於 15-8-4 15:57 |只看該作者
bbqyou 發表於 15-8-3 17:18
希望UBER快0的合法,
香港的士司機係要教訓下.........
其實佢係合法,佢公司有牌照同租車証,但只係加入去果D車無,有時上起來係司機自己食晒姐,佢地無時架


大宅

積分: 4074

畀面勳章


37#
發表於 15-8-5 15:10 |只看該作者
marticmusic 發表於 15-8-3 08:33
咩可能性都有。勸你諗野諗遠d啦。

(星島日報報道)外電引述消息指出,微軟投資1億美元(約7.8億港元)予打 ...
要入貨


大宅

積分: 4074

畀面勳章


38#
發表於 15-8-5 15:12 |只看該作者
vincentkhm 發表於 15-8-3 16:44
如果香港啲的士做得好, 我就唔駛買車揸啦, 遲啲話加牌費我仲會揸多啲添
的士快啲加牌費, 加車資啦, 等多啲人加入uber


男爵府

積分: 6243


39#
發表於 15-8-7 12:52 |只看該作者
回覆 guatma 的帖子

明明登記做UBER司機時就只有下面兩種選,
1.

領有商業執照並投保商業汽車保險的專業司機。


2.

目前是由市政府發給執照的合格計程車司機。


你係咪合法囉!



複式洋房

積分: 136


40#
發表於 15-8-7 15:54 |只看該作者

回覆:uber 司機

Thx




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo