爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 18


21#
發表於 15-9-9 00:02 |只看該作者
renapapa 發表於 15-7-31 00:52
呢樣嘢就真係好睇個人;我宗旨就係唔理載住咩人,有人坐我車就揸得斯文啲,要死自己死就好,唔好累到人... ...
好同意你呢句,我都係自己一個就揸快都唔緊要,車人就真係會慢返,要死自己死好啦 唔好累人


大宅

積分: 1879


22#
發表於 15-9-9 00:29 |只看該作者
未必,因為慢唔等於安全


複式洋房

積分: 311


23#
發表於 15-9-15 09:02 |只看該作者

回覆:老婆有左 你地會唔會渣車渣慢d就返佢 同埋大約渣幾多呢

當然會啦!




侯爵府

積分: 22245


24#
發表於 15-9-15 10:01 |只看該作者
其實大唔大肚都要安全駕駛架啦唔通大肚婆坐就龜速....冇大肚坐就飛車咩


大宅

積分: 3466


25#
發表於 15-9-16 15:29 |只看該作者

回覆:老婆有左 你地會唔會渣車渣慢d就返佢 同埋大約渣幾多呢

我大住肚時,都照飛,自己渣自己就,又過癮又唔眼訓,因為highway keep住限速真係好危險架。。。
過博就幾時都要收慢啦,會浪底傷避震架嘛c
不過,都係自己知自己事啦,唔好問人,c兄興奮緊張心情好理解


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo