爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4461


21#
發表於 15-8-19 00:13 |只看該作者
Chi0813 發表於 15-8-18 23:01
Tesla遲d好似會出平價板
應該叫Model 3.不過可能要到2018年先有.


大宅

積分: 1186


22#
發表於 16-2-17 12:27 |只看該作者
Alange 發表於 15-8-18 22:50
我揸Audi 好好揸又夠照。如果我係老細我揸 masareti. Mercedes is so old.
我目標都係揸 masareti


大宅

積分: 1186


23#
發表於 16-2-17 12:29 |只看該作者
papat 發表於 15-8-19 00:13
應該叫Model 3.不過可能要到2018年先有.
聽聞下個月底可以訂


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 16-2-17 13:01 |只看該作者
FS 發表於 15-8-12 17:03
其實二手 Benz 都唔係好贵, 預二十萬買架新或一年日本車,都可以買到架五,六年的二手Benz C 180, 不過自己顶 ...
日本車有的貴到你唔信,咪做的假鬼佬.


大宅

積分: 4461


25#
發表於 16-2-18 00:02 |只看該作者
kwai5 發表於 16-2-17 12:29
聽聞下個月底可以訂

我諗冇咁快,我上年定個部model x毫冇聲氣!!


大宅

積分: 4461


26#
發表於 16-2-18 00:04 |只看該作者
20150618bb 發表於 16-2-17 13:01
日本車有的貴到你唔信,咪做的假鬼佬.

男人老狗,乜嘢國家架車都玩下啦,日本車有啲都好好正,不過日本車我鍾情 kcar


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 16-2-18 07:17 |只看該作者

引用:其實二手+Benz+都唔係好贵,+預二十萬買架新

原帖由 FS 於 15-08-12 發表
其實二手 Benz 都唔係好贵, 預二十萬買架新或一年日本車,都可以買到架五,六年的二手Benz C 180, 不過自己顶 ...
尋日見到二手Benz 跑10年車都係二萬五



Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 16-2-18 11:35 |只看該作者
orangekkkkk 發表於 16-2-18 07:17
尋日見到二手Benz 跑10年車都係二萬五
上到10年由其是唔係0手,歐洲美洲車係賣得好平,但30年以上就唔同呢類古董,有價.


大宅

積分: 1186


29#
發表於 16-2-18 18:35 |只看該作者
papat 發表於 16-2-18 00:02
我諗冇咁快,我上年定個部model x毫冇聲氣!!
係呢道見到
http://unwire.hk/2016/02/11/tesla-model-3/life-tech/auto/


男爵府

積分: 7295


30#
發表於 16-2-18 22:36 |只看該作者

回覆:Benz 車主是不是多數是商人或在一間公司的高級管理人員?




複式洋房

積分: 368


31#
發表於 16-2-19 10:41 |只看該作者
完全不同意樓主所講~~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo