自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


男爵府

積分: 5222


21#
發表於 15-8-18 14:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Snoopyboy+於+15-08-18+發表T

原帖由 MaiShop 於 15-08-18 發表
你食完有冇D咩負作用?
好弱雞的葯~我不會眼訓

You are asking genuine sleeping pills ?
小心上癮
1)stilnox 5 mg
2) Imovane 3.75 mg

Imovane is 白瓜子!小心get addicted to it

Those pills need to be prescribed by doctors




侯爵府

積分: 20759


22#
發表於 15-8-18 15:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 CSS701 於 15-08-18 發表係咪

原帖由 muihsu 於 15-08-18 發表
係呀,食完第日都仲係好眼瞓,口又苦
口苦就唔覺

我食半粒


水晶宮

積分: 70254

hashtag影視迷勳章


23#
發表於 15-8-18 15:48 |只看該作者

回覆:MaiShop 的帖子

呢隻幾好,冇乜副所用,我一次飲4分一包,半粒鐘已覺眼瞓
myphoto.jpg




大宅

積分: 3987


24#
發表於 15-8-18 15:51 |只看該作者

回覆:MaiShop 的帖子

會愈食愈無效,好自然愈食愈多。不如睇中e調理身體啦!



子爵府

積分: 10769

畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 15-8-18 16:00 |只看該作者
Happymom2004 發表於 15-8-18 15:48
呢隻幾好,冇乜副所用,我一次飲4分一包,半粒鐘已覺眼瞓
請問邊度有得買架?

我呢排安眠藥越食越密, 醫生開俾我既每次食半粒, 我自己就食4 份1 粒
但而家差唔多晚晚都要食左先訓到
訓醒後都係唔精神既

之前試過食退黑激素, 後尾發現會泡化卵子
我就即刻冇食, 因為我計畫生BB

而家訓教已經成為我最大壓力之源


大宅

積分: 1166


26#
發表於 15-8-18 16:20 |只看該作者

回覆:VioletCC 的帖子

我都係啊~買咗退黑激素,而家唔敢食




侯爵府

積分: 20759


27#
發表於 15-8-18 16:36 |只看該作者

引用:Quote:Happymom2004 發表於 15-8-18 15:48

原帖由 VioletCC 於 15-08-18 發表
請問邊度有得買架?

我呢排安眠藥越食越密, 醫生開俾我既每次食半粒, 我自己就食4 份1 粒
1/4 粒有效嗎?


禁止訪問

積分: 11309


28#
發表於 15-8-18 16:38 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11309


29#
發表於 15-8-18 16:41 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5222


30#
發表於 15-8-18 16:44 |只看該作者

引用:呢隻幾好,冇乜副所用,我一次飲4分一包,

原帖由 Happymom2004 於 15-08-18 發表
呢隻幾好,冇乜副所用,我一次飲4分一包,半粒鐘已覺眼瞓
因為有melatonin , 通常用來應付時差的失眠問題,JM !
但副作用是會做惡夢,是很恐怖的那種

我試過了,嚇死我




男爵府

積分: 5222


31#
發表於 15-8-18 16:45 |只看該作者

引用:會愈食愈無效,好自然愈食愈多。不如睇中e

原帖由 唔該 於 15-08-18 發表
會愈食愈無效,好自然愈食愈多。不如睇中e調理身體啦!

中醫都見過,冇乜效而且功效慢
通常有酸棗仁粉




男爵府

積分: 5222


32#
發表於 15-8-18 16:47 |只看該作者

引用:Quote:Happymom2004+發表於+15-8-18+15:48+

原帖由 VioletCC 於 15-08-18 發表
請問邊度有得買架?

我呢排安眠藥越食越密, 醫生開俾我既每次食半粒, 我自己就食4 份1 粒
嗰包飲品含黑色素,即melatonin
(見圖)




男爵府

積分: 9538


33#
發表於 15-8-18 16:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 giraheiyear 於 15-08-18 發

原帖由 yin-ting 於 15-08-18 發表

1439887749022.jpg


男爵府

積分: 9538


34#
發表於 15-8-18 16:51 |只看該作者

引用:失眠好嚴重,好影響日常生活。有冇jm可介紹

原帖由 MaiShop 於 15-08-18 發表
失眠好嚴重,好影響日常生活。
有冇jm可介紹比較小負作用既安眠藥比我,萬分感謝



...

1439887857411.jpg


男爵府

積分: 9538


35#
發表於 15-8-18 16:54 |只看該作者

引用:失眠好嚴重,好影響日常生活。有冇jm可介紹

原帖由 MaiShop 於 15-08-18 發表
失眠好嚴重,好影響日常生活。
有冇jm可介紹比較小負作用既安眠藥比我,萬分感謝



...

1439888031787.jpg


子爵府

積分: 10769

畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 15-8-18 17:13 |只看該作者
CSS701 發表於 15-8-18 16:36
1/4 粒有效嗎?
10 次會有1次唔夠, 要起身食多1/4 粒, 果晚即係食左半粒


禁止訪問

積分: 14461


37#
發表於 15-8-18 17:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10769

畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 15-8-18 17:19 |只看該作者
Snoopyboy 發表於 15-8-18 16:47
嗰包飲品含黑色素,即melatonin
(見圖)
係喎
大大隻字我都睇唔到, 睇黎我真係越來越懵
退黑激素我屋企有幾樽, 唔洗飲呢隻了


大宅

積分: 4926


39#
發表於 15-8-18 17:23 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

大家係咪好少做運動?




男爵府

積分: 5222


40#
發表於 15-8-18 17:25 |只看該作者

引用:大家係咪好少做運動? +

原帖由 babytea 於 15-08-18 發表
大家係咪好少做運動?





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo