立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5222
原帖由 MaiShop 於 15-08-18 發表 你食完有冇D咩負作用?
侯爵府
積分: 20759
原帖由 muihsu 於 15-08-18 發表 係呀,食完第日都仲係好眼瞓,口又苦
水晶宮
積分: 70254
大宅
積分: 3987
子爵府
積分: 10769
Happymom2004 發表於 15-8-18 15:48 呢隻幾好,冇乜副所用,我一次飲4分一包,半粒鐘已覺眼瞓
積分: 1166
原帖由 VioletCC 於 15-08-18 發表 請問邊度有得買架? 我呢排安眠藥越食越密, 醫生開俾我既每次食半粒, 我自己就食4 份1 粒
禁止訪問
積分: 11309
原帖由 Happymom2004 於 15-08-18 發表 呢隻幾好,冇乜副所用,我一次飲4分一包,半粒鐘已覺眼瞓
原帖由 唔該 於 15-08-18 發表 會愈食愈無效,好自然愈食愈多。不如睇中e調理身體啦!
積分: 9538
原帖由 yin-ting 於 15-08-18 發表
原帖由 MaiShop 於 15-08-18 發表 失眠好嚴重,好影響日常生活。 有冇jm可介紹比較小負作用既安眠藥比我,萬分感謝 ...
CSS701 發表於 15-8-18 16:36 1/4 粒有效嗎?
積分: 14461
Snoopyboy 發表於 15-8-18 16:47 嗰包飲品含黑色素,即melatonin (見圖)
積分: 4926
原帖由 babytea 於 15-08-18 發表 大家係咪好少做運動?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy