爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8466


21#
發表於 15-8-19 21:22 |只看該作者
回覆 Chi0813 的帖子

買多部囉,一部 5 人家庭車、一部 2/4 人玩具,好多人都係咁...


禁止訪問

積分: 1592


22#
發表於 15-8-20 00:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9858


23#
發表於 15-8-23 21:41 |只看該作者

回覆:老婆唔俾換車

除非你有其他特別是好啦~否則計掂點解唔換得?
我老公2年左右換1次車!
佢無其他是好,淨無鐘意車。所以好贊成佢換車!
而家有2部車,養得掂會買多部




複式洋房

積分: 477


24#
發表於 15-8-24 03:04 |只看該作者

回覆:老婆唔俾換車

我嫁110 99年 我直頭唔捨得換
整野平 易換件
唔洗錫車 花左冇心痛
又慳油





複式洋房

積分: 374


25#
發表於 15-8-24 09:17 |只看該作者
可能樓主太太唔鐘意Benz, 鐘意呢部 Gilera Fuoco 500


禁止訪問

積分: 34


26#
發表於 15-8-24 11:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 15-8-24 13:26 |只看該作者

回覆:Chi0813 的帖子

老公揸咗 Alphard 7年,想換 Benz ML,但架車一日唔壞都唔洗諗

但我想買多部細車仔俾自己代步


大宅

積分: 1912


28#
發表於 15-8-24 15:38 |只看該作者

回覆:Don_lau 的帖子

你部咩車?




洋房

積分: 90


29#
發表於 15-8-25 00:45 |只看該作者

引用:7+個月就生厭?!+怪唔知你老婆詐晒型喇。

原帖由 sf013hk 於 15-08-19 發表
7 個月就生厭?! 怪唔知你老婆詐晒型喇。

題外話:你老婆有冇問過你幾耐心對佢生厭要換埋佢? ...
佢成日話換左我依家結左婚未夠3個月




洋房

積分: 90


30#
發表於 15-8-25 00:46 |只看該作者

引用:咁樓主揸緊Toyota咩車,又想換Mercedes咩車

原帖由 kennyklt 於 15-08-19 發表
咁樓主揸緊Toyota咩車,又想換Mercedes咩車?要留意,就算揸Mercedes coupe都唔代表特別有架駛樂趣。當然, ...
Ractis 想換A250




洋房

積分: 90


31#
發表於 15-8-25 00:47 |只看該作者

引用:回覆+Chi0813+的帖子買多部囉,一部+5+人家

原帖由 renapapa 於 15-08-19 發表
回覆 Chi0813 的帖子

買多部囉,一部 5 人家庭車、一部 2/4 人玩具,好多人都係咁... ...
好提意




洋房

積分: 90


32#
發表於 15-8-25 00:48 |只看該作者

引用:除非你有其他特別是好啦~否則計掂點解唔換

原帖由 mw2012 於 15-08-23 發表
除非你有其他特別是好啦~否則計掂點解唔換得?
我老公2年左右換1次車!
佢無其他是好,淨無鐘意車。所以 ...
佢成日覺得我拎黎飛車




洋房

積分: 90


33#
發表於 15-8-25 00:49 |只看該作者

引用:可能樓主太太唔鐘意Benz,+鐘意呢部+Gilera+

原帖由 PELOHO 於 15-08-24 發表
可能樓主太太唔鐘意Benz, 鐘意呢部 Gilera Fuoco 500
佢鍾意BB




洋房

積分: 90


34#
發表於 15-8-25 00:50 |只看該作者

引用:老公揸咗+Alphard+7年,想換+Benz+ML,但架

原帖由 Koala_Chu 於 15-08-24 發表
老公揸咗 Alphard 7年,想換 Benz ML,但架車一日唔壞都唔洗諗

但我想買多部細車仔俾自己代步
佢有無諗過整壞部車佢😂




洋房

積分: 90


35#
發表於 15-8-25 00:51 |只看該作者

引用:你部咩車? +

原帖由 NgNgMa 於 15-08-24 發表
你部咩車?
Ractis😖




侯爵府

積分: 20513

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


36#
發表於 15-8-25 01:21 |只看該作者

引用:點解決+?好簡單.想換車,先換老婆

原帖由 tst1800 於 15-08-19 發表
點解決 ?好簡單.

想換車,先換老婆





水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


37#
發表於 15-8-25 08:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Koala_Chu 於 15-08-24 發表

原帖由 Chi0813 於 15-08-25 發表
佢有無諗過整壞部車佢😂
其實壞壞哋,不過想唔行得先換咗佢


大宅

積分: 3505


38#
發表於 15-8-25 08:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kennyklt+於+15-08-19+發表咁

原帖由 Chi0813 於 15-08-25 發表
Ractis 想換A250
Hatchback換hatchback,確實好難説服老婆批準,尤其是A class個後座迫好多。考慮換CLA或GLA,至少個樣同Ractis分別大啲。



點評

farm712    發表於 15-12-12 23:23


男爵府

積分: 9858


39#
發表於 15-8-25 08:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mw2012+於+15-08-23+發表除非

原帖由 Chi0813 於 15-08-25 發表
佢成日覺得我拎黎飛車
嗯!!驚你飛個陣唔帶埋佢?
Haha....點叫飛車先~~揸得快就系人都會!但如果拎去非常賽車就一定唔得啦!揸得車其實都係追求速度姐!!




複式洋房

積分: 374


40#
發表於 15-8-25 13:07 |只看該作者
樓主如果用壞車原因來換車,恐怕無乜信服力,要架Ractis壞車重難過問老婆借錢.......

點評

farm712    發表於 15-12-12 23:24

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo