立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2642
li1981 發表於 15-8-24 19:57 其實不是早報到就有用,要教你個師傅是否了解考牌官那個手鬆才有用,一D有教車經驗師傅佢地會清楚了解考牌個別要求,即使有D可以手鬆,有D會手緊,師傅就會早一點去選擇考牌官去報到.但我看你自己說上兩次肥都是比亞SIR 用腳制殺停部車,這可能是同你路面經驗不足同駕駛判斷不正當有關,你要操多D路面才好去考,不要在晚上或無車無人既時段去操車,這是沒用
積分: 2115
禁止訪問
積分: 37
積分: 4796
積分: 1137
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy