爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2642


21#
發表於 15-8-25 10:54 |只看該作者
本帖最後由 camry16618 於 15-8-25 10:55 編輯
li1981 發表於 15-8-24 19:57
其實不是早報到就有用,要教你個師傅是否了解考牌官那個手鬆才有用,一D有教車經驗師傅佢地會清楚了解考牌個別要求,即使有D可以手鬆,有D會手緊,師傅就會早一點去選擇考牌官去報到.但我看你自己說上兩次肥都是比亞SIR 用腳制殺停部車,這可能是同你路面經驗不足同駕駛判斷不正當有關,你要操多D路面才好去考,不要在晚上或無車無人既時段去操車,這是沒用


大宅

積分: 2115


22#
發表於 15-8-25 12:00 |只看該作者

回覆:最近有冇人考車考石蔭?

我兩星期前考完,學車日日都唔整路,考果日成條線兩個位整路!
好似障礙賽!
不過好過之前肥的培正!
但要小心行慢少少都唔得既的士和小巴




禁止訪問

積分: 37


23#
發表於 15-8-25 14:42 |只看該作者

回覆:最近有冇人考車考石蔭?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4796


24#
發表於 15-8-25 18:01 |只看該作者

今日考石蔭, PASSED 左, 好開心.

我考12:00 左右, 其實, 石蔭成日整路, 昨天整完呢度, 明天又整第度.
所以, 考前1 個鐘操好重要.
行左幾轉都有不同既死車阻住.

我考時已經少左死車, 可能中午D人去食飯.
不過考時都有1部, 要定D, 慢慢..

我好好笑, 同考官講, 亞SIR, 前面有死車, 我要過線出.
不過有些少危險, 因隔離是對頭車.


努力!!





大宅

積分: 1137


25#
發表於 15-8-25 18:30 |只看該作者

回覆:最近有冇人考車考石蔭?

我今日都pass左啦

正如樓上所講,今日整路!好彩考前狂操車,如果唔係就危險啦。
亞sir雖然cool,但都好好人。仲提醒我快啲行,如果唔係啲行人行出嚟就煩啦~ 又提醒我唔洗咁早打燈等等.....

終於有較好瞓啦




大宅

積分: 2642


26#
發表於 15-8-25 22:40 |只看該作者
回覆 li1981 的帖子

弓喜


大宅

積分: 1137


27#
發表於 15-8-26 02:48 |只看該作者

回覆:最近有冇人考車考石蔭?

多謝哂各位俾嘅溫馨提示




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo