爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7633


21#
發表於 15-9-26 13:42 |只看該作者

回覆:架車好食油呀...

我部 BMW X5 2006年,約5km/L,其實仲貴過你嗰部添


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 15-10-3 19:06 |只看該作者
kennyklt 發表於 15-8-24 21:55
我架SUV行2000cc turbo,一缸油都係行三百幾km。
師兄...你架都幾大食係什麼品牌?,我架2仟cc有turbo4驅車入500升油行550公里,


複式洋房

積分: 107


23#
發表於 15-10-4 00:01 |只看該作者
最近用完一缸油,自己用計算機計, 13L/100km, 7.7km/L ...又唔算太大食


男爵府

積分: 7633


24#
發表於 15-10-4 00:55 |只看該作者

引用:Quote:kennyklt 發表於 15-8-24 21:55 我架

原帖由 20150618bb 於 15-10-03 發表
師兄...你架都幾大食係什麼品牌?,我架2仟cc有turbo4驅車入500升油行550公里,
1公升/1.1公里? 咪好貴!



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo