爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8466


21#
發表於 15-8-28 00:40 |只看該作者
回覆 TC-BB 的帖子

如果你住果度交通方便,真心唔建議你養車。
養部車駛費唔平,而且車唔會保值只會跌價;養車不外乎兩個原因:一為求方便,如果你屋企交通方便即係無需要;二係想享受駕駛樂趣,香港地少車多,你仲要係 weekend 先會揸,只會令你更激氣,所以呢個原因唔成立。

我同老婆各有一部車,每個月駛費接近萬五;原因係我地屋企交通唔方便同埋我地番工時間唔同;以前揸車去偏遠地方或大型商場肯比錢都泊到車,依家揸車去果啲地方接近目的地已經開始拉手制,等停車場少則 15 分鐘,誇張啲成個鐘都試過。漸漸我地唯有 adjust 番個時間一係早啲一係晏啲,感覺真係有啲貼錢買難受...


男爵府

積分: 8466


22#
發表於 15-8-28 00:49 |只看該作者
回覆 TC-BB 的帖子

據聞駕駛學校易啲 pass,我同我老婆都係喺外國考,exactly 答你唔到...


複式洋房

積分: 477


23#
發表於 15-8-28 01:33 |只看該作者

引用:唔洗供車會我每月駛費約萬五左右-+供車會+$

原帖由 HOSOH 於 15-08-27 發表
唔洗供車會我每月駛費約萬五左右

- 供車會 $0 (一次過比錢買)
嘩 係好多人份糧




洋房

積分: 62


24#
發表於 15-8-28 01:34 |只看該作者

回覆:renapapa 的帖子

謝謝,你建議:



大宅

積分: 1205


25#
發表於 15-8-28 03:03 |只看該作者
本帖最後由 vincentkhm 於 15-8-28 03:11 編輯
Activehealth 發表於 15-8-26 12:12
還有隧道費、抹車費、代客泊車tips等,還未計小損傷如揩花唔claim保險自己俾。
睇你揸乜車,如揸部新歐洲車 ...

一般 Benz 房車既日常開支其實同日本車返原廠唔係差好遠


大宅

積分: 1205


26#
發表於 15-8-28 03:14 |只看該作者
renapapa 發表於 15-8-28 00:40
回覆 TC-BB 的帖子

如果你住果度交通方便,真心唔建議你養車。

我既第三原因就係唔想搭甩皮甩骨既的士


大宅

積分: 3017


27#
發表於 15-8-28 07:37 |只看該作者

回覆:各位爸爸 要用幾錢才可以養起部車呢

有小朋友,有部車事實是方便好多,去沙灘,郊區玩。假日車,約平均每月$3000左右,修理另計。




大宅

積分: 2102


28#
發表於 15-8-28 09:13 |只看該作者

引用:還有隧道費、抹車費、代客泊車tips等,還未

原帖由 Activehealth 於 15-08-26 發表
還有隧道費、抹車費、代客泊車tips等,還未計小損傷如揩花唔claim保險自己俾。
睇你揸乜車,如揸部新歐洲車 ...
揸架全新歐洲車都要十皮?咁揸架舊歐洲車咪仲貴?




水晶宮

積分: 73358


29#
發表於 15-8-28 12:27 |只看該作者

引用:係呀,已經唔想養啦…因為我住青衣,返工是

原帖由 TC-BB 於 15-08-27 發表
係呀,已經唔想養啦…因為我住青衣,返工是中環,都唔會揸車,坐地鐵仲快,只是週末用下,其實有沒 ...
青衣出名難租車位喎,我朋友搵左好耐好耐先找到$3000一個月




男爵府

積分: 6126

畀面勳章


30#
發表於 15-8-28 12:52 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-8-28 18:21 編輯

- 供車會 $0 (一次過比錢買)
- 村屋車位月租 $600 (公司個邊免費)
- 油費 $550 (一個月行600-800公里)
- 牌費 $330 ($3929/12個月)
- 保險每月約 $400 (全保$5000/12個月)
- 原廠保養加換基本野, 每月大約$250

- 我地星期一至五渣, 每日大約行30公里

總計每月約使: $2100倒

我地渣車剩係番放工同去父母度...


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


31#
發表於 15-8-28 12:55 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-8-28 12:56 編輯

未計抄牌(不過渣左十幾年都無抄過), 大整(新車極少)同隧道費(極少)之類...


大宅

積分: 2769


32#
發表於 15-8-28 16:07 |只看該作者
樓主, 睇清現實, 你住既地方要租個車位都幾千,

養車點會化算,

始終, 養車好多都係經常性開支, 你計哂D車位費, 保險費, 牌費, 基本維修費等,

已經大概知要幾錢一個月.

車, 係香港係奢侈品, 俾得起既就養, 養左既又唔好呻.


禁止訪問

積分: 7557


33#
發表於 15-8-28 17:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 473


34#
發表於 15-8-28 17:59 |只看該作者
嘩....真係好睇你點用法,
假日司機又唔去遠既地方,一個月入一次油都夠
但你話日日用車既真係入5-6次都唔得


男爵府

積分: 5831


35#
發表於 15-8-28 19:21 |只看該作者
係香港養車真係好貴,所以我都打算賣車!好彩宜家有Uber,正合我呢啲想坐車又唔想坐的士嘅人!


洋房

積分: 62


36#
發表於 15-8-28 23:04 |只看該作者

回覆:wcandtt 的帖子

唔係呀馬


子爵府

積分: 11589


37#
發表於 15-8-29 06:38 |只看該作者
stoc15 發表於 15-8-28 09:13
揸架全新歐洲車都要十皮?咁揸架舊歐洲車咪仲貴?
我部舊Benz 由新車揸了18年,之後俾朋友仲揸緊。
舊Benz其實好少壞,除了頭三年仁孚保養,之後街邊車房攬掂,二手件又多。

舊車少少揩花又費事整。

因車價不停貶值,買全保越來越平,到最後只買第三保。

計埋驗車,一年只須五皮度。


大宅

積分: 1129


38#
發表於 15-8-29 12:34 |只看該作者
本帖最後由 Mr_661 於 15-8-29 12:37 編輯

其實我都有諗過養車,但擺係度唔揸都要三千開支(停車場+牌費+保險)
因為返工坐巴士仲方便,過隧道前有巴士專線,總站上車又有位坐,
星期六日搭的士/gogo都唔太貴
一個月星期六日加埋都冇10日都搭唔到這個價錢,所以暫時都係未養車住,有小朋友另計


禁止訪問

積分: 1356


39#
發表於 15-9-3 00:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 90


40#
發表於 15-9-3 23:28 |只看該作者

回覆:各位爸爸 要用幾錢才可以養起部車呢

除左買完車 仲有好多消耗品要換
油隔 風隔 鍍晶 洗車 吸塵 避震 樣樣都係錢




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo