跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3337


21#
發表於 15-8-30 18:17 |只看該作者

引用:回覆 JamesFoo 的帖子What abt St Marys

原帖由 eliselin 於 15-08-30 發表
回覆 JamesFoo 的帖子

What abt St Marys? This area good or not?
價錢反映一切


複式洋房

積分: 399


22#
發表於 15-8-31 12:35 |只看該作者
請問香港買樓不包地權, 咁係AUS買APARTMENT , UNIT , HOUSE 包不包地權?


男爵府

積分: 5953

2018復活節勳章


23#
發表於 15-8-31 17:42 |只看該作者

回覆:Epping- St Ives - Chatswood- Strathfield 邊個好

House包地權


複式洋房

積分: 399


24#
發表於 15-9-1 16:34 |只看該作者
回覆 Snow 的帖子

Thanks for reply.

咁個D好似村屋...得幾層..咁地權歸誰?



男爵府

積分: 7703


25#
發表於 15-9-1 18:39 |只看該作者
eliselin 發表於 15-9-1 18:34
回覆 Snow 的帖子

Thanks for reply.
you mean townhouse?


男爵府

積分: 5953

2018復活節勳章


26#
發表於 15-9-1 20:55 |只看該作者

引用:Quote:eliselin 發表於 15-9-1 18:34 回覆

原帖由 JamesFoo 於 15-09-01 發表
you mean townhouse?
Eliselin問house 呀嘛.

house, duplex semu-detached 包地.

Unit / apartment/ townhouse/ villa 冇地權.


複式洋房

積分: 399


27#
發表於 15-9-2 11:22 |只看該作者
thanks for your reply ar James Foo and Snow.

Noted no land ownership for townhouse.

OH,煩買樓都好頭痛, 又不是好多二手盤放

其實而家移民SYDNEY既港人, 係咪唔會買APARTMENT/UNIT 自住?



大宅

積分: 2561


28#
發表於 15-9-2 11:39 |只看該作者

回覆:Epping/ St Ives / Chatswood/ Strathfield 邊個好?

呢個budget只可以簡啲舊樓(epping/chatswood),不過好多都保養得OK。

唔開車Epping,chatswood方便啲,華人多。

strafield超多korean




大宅

積分: 2561


29#
發表於 15-9-2 11:42 |只看該作者

回覆:Epping/ St Ives / Chatswood/ Strathfield 邊個好?

其實如果你對sydney樓市唔熟,不如租住先,了解多啲先知邊區適合自己




大宅

積分: 3337


30#
發表於 15-9-2 11:49 |只看該作者

引用:thanks for your reply ar James Foo and S

原帖由 eliselin 於 15-09-02 發表
thanks for your reply ar James Foo and Snow.

Noted no land ownership for townhouse.
住apartment 有乜問題,睇餸食飯啫


男爵府

積分: 7703


31#
發表於 15-9-2 12:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+eliselin+於+15-09-02+發表th

原帖由 leegbd 於 15-09-02 發表
住apartment 有乜問題,睇餸食飯啫
Agree so, same here




男爵府

積分: 5953

2018復活節勳章


32#
發表於 15-9-2 15:12 |只看該作者

回覆:Epping- St Ives - Chatswood- Strathfield 邊個好

可以租house住下先,睇下係咪鍾意。又要剪草,打理花園。住2層又走上走落。再決定買邊種。冇地權,hk都係咁架啦。


複式洋房

積分: 399


33#
發表於 15-9-2 18:43 |只看該作者
Thanks all for sharing!其實我係半桶水,知d唔知d,我先生現在sydney租樓住,佢話d local人無人買apartment, local人住house or townhouse. Apartment比中國人買黎投資。
我和吖女一兩年過去,過去就買樓安定落黎,我先生勁叫我買house,但我都曚下曚下,例如管理費,地租差餉等唔知house同apartment分別大不大。
我怕好多hidden costs咋


子爵府

積分: 10856


34#
發表於 15-9-2 19:05 |只看該作者
Snow 發表於 15-9-1 20:55
Eliselin問house 呀嘛.

house, duplex semu-detached 包地.
我以為townhouse都有…


禁止訪問

積分: 50185


35#
發表於 15-9-2 21:46 |只看該作者

引用:其實如果你對sydney樓市唔熟,不如租住先,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2561


36#
發表於 15-9-3 12:43 |只看該作者

引用:Thanks+all+for+sharing!其實我係半桶水,

原帖由 eliselin 於 15-09-02 發表
Thanks all for sharing!其實我係半桶水,知d唔知d,我先生現在sydney租樓住,佢話d local人無人買apartment ...
費用最大分別係住屋唔使比strata(管理費)但如果需要maintenance 要自己全部付,無咩事費用可以少,有大事可以好金。有朋友有次屋頂整咗几萬蚊。每年好似有個levy。

Strata 呢就焗住要比,焗住成日加價,大廈有啲無公德嘅住客成日整壞嘢,你就會好激氣!不過自己咩都唔使理

一般人覺得屋比較保值,但都睇區嘅。市區apartment,同超遠嘅屋,睇你preference囉




大宅

積分: 2561


37#
發表於 15-9-3 12:48 |只看該作者

引用:Thanks+all+for+sharing!其實我係半桶水,

原帖由 eliselin 於 15-09-02 發表
Thanks all for sharing!其實我係半桶水,知d唔知d,我先生現在sydney租樓住,佢話d local人無人買apartment ...
重有提提你,買屋嘅stamp duty幾貴㗎,所以無謂諗住成日換樓




複式洋房

積分: 399


38#
發表於 15-9-4 12:13 |只看該作者
回覆 mrschui 的帖子



複式洋房

積分: 399


39#
發表於 15-9-4 12:16 |只看該作者
回覆 mrschui 的帖子

請問管理費點計架?大約幾錢?
需要交差餉地租嗎?


大宅

積分: 2561


40#
發表於 15-9-4 18:01 |只看該作者

引用:回覆+mrschui+的帖子請問管理費點計架?大

原帖由 eliselin 於 15-09-04 發表
回覆 mrschui 的帖子

請問管理費點計架?大約幾錢?
管理費真係好難講,幾百幾千一季都有,你睇樓時可以問。同大廈大啲高層啲會貴啲




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo