爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


21#
發表於 15-9-2 20:35 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-9-2 20:36 編輯

今日渣Prius C行到0.55一公里, 好勁!
當然柴油同純電仲慳好多, 但係柴油同純電d車貴禁多...


複式洋房

積分: 121


22#
發表於 15-9-3 00:11 |只看該作者
Chi0813 發表於 15-9-2 15:56
點為之夠力先
個CVT波箱之前踩落感覺軟綿綿,行高速公路有小小上斜就要減一個波,或者轉用Sport Mode, 換左K&N已明顯好轉,之後換埋油成部唔同曬,依家全部用D波行曬。試過就知,唔洗好多錢,K&N $6xx,Mobil 1 4支都係$300,$40買個油隔自己換。之前皇冠用隻Shell喜力,完全唔掂。


複式洋房

積分: 121


23#
發表於 15-9-3 00:13 |只看該作者
dick9394 發表於 15-9-2 16:25
請勿否定事實唔好講d 300匹辣跑, 100 匹車仔同200匹 車,已經天同地比。
換個風隔當+5% 馬力都係100>105, ...
咁我真係感覺倒有明顯分別wor。


複式洋房

積分: 121


24#
發表於 15-9-3 00:15 |只看該作者
HOSOH 發表於 15-9-2 20:10
K&N風隔當+5% 馬力, 但一定要用多10%油囉
我又唔覺油耗有明顯上升,之前之後都係16-17km/L. 行屯門公路多。


洋房

積分: 90


25#
發表於 15-9-3 23:09 |只看該作者

引用:Quote:Chinmm+發表於+15-9-2+12:22+未試過

原帖由 dick9394 於 15-09-02 發表
請勿否定事實唔好講d 300匹辣跑, 100 匹車仔同200匹 車,已經天同地比。
換個風隔當+5% 馬力都係100>105, ...
淨係起步果下同0-100已經睇得出分別啦




洋房

積分: 90


26#
發表於 15-9-3 23:10 |只看該作者

引用:Quote:HOSOH+發表於+15-9-2+20:10+K&N風隔

原帖由 Chinmm 於 15-09-03 發表
我又唔覺油耗有明顯上升,之前之後都係16-17km/L. 行屯門公路多。
我都成日渣Ractis出入屯門公路




洋房

積分: 90


27#
發表於 15-9-3 23:13 |只看該作者

引用:Quote:Chi0813+發表於+15-9-2+15:56+點為之

原帖由 Chinmm 於 15-09-03 發表
個CVT波箱之前踩落感覺軟綿綿,行高速公路有小小上斜就要減一個波,或者轉用Sport Mode, 換左K&N已明顯好轉 ...
我上屯門公路出九龍轉車站條斜真係覺得唔係好夠力要轉7速+-去返5速慢慢上
最衰仲要俾Jazz1200cc推




複式洋房

積分: 121


28#
發表於 15-9-4 00:46 |只看該作者
Chi0813 發表於 15-9-3 23:13
我上屯門公路出九龍轉車站條斜真係覺得唔係好夠力要轉7速+-去返5速慢慢上
最衰仲要俾Jazz1200cc推 ...
我以前都係咁,依家可以罷住條快線110, 120咁上,就咁用D波。


男爵府

積分: 5325


29#
發表於 15-9-4 09:15 |只看該作者
Chi0813 發表於 15-9-3 23:13
我上屯門公路出九龍轉車站條斜真係覺得唔係好夠力要轉7速+-去返5速慢慢上
最衰仲要俾Jazz1200cc推 ...

換偈油風格 試下


男爵府

積分: 5325


30#
發表於 15-9-4 09:17 |只看該作者
kenmclaw 發表於 15-9-2 20:35
今日渣Prius C行到0.55一公里, 好勁!
當然柴油同純電仲慳好多, 但係柴油同純電d車貴禁多...
...

好抵~比起同年份既ractis 車價貴少少, 但慳好多喎


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


31#
發表於 15-9-4 12:04 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-9-4 12:06 編輯

係呀, 油价相差約5成, 渣長途好抵, 依家開冷氣大約六毫几七毫一公里, 可能係15年新款有d關係, 係d人驚電池易壞, 不過电池可保養7年, 而且Prius系列豐田巳有十幾年經驗.


男爵府

積分: 6243


32#
發表於 15-9-4 14:37 |只看該作者
回覆 Chinmm 的帖子

行屯門公路多都係得16-17km/L? 本版講慳油車, 唔係燒油車呀


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


33#
發表於 15-9-4 15:15 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-9-4 15:17 編輯

Prius C 都係行 23-25km/L...


複式洋房

積分: 121


34#
發表於 15-9-4 21:02 |只看該作者

引用:回覆 Chinmm 的帖子行屯門公路多都係得16-1

原帖由 HOSOH 於 15-09-04 發表
回覆 Chinmm 的帖子

行屯門公路多都係得16-17km/L? 本版講慳油車, 唔係燒油車呀 ...
咁啊? Prius 都唔好講,我想講 電單車,PCX125,行屯公可以50公里/升。


複式洋房

積分: 301


35#
發表於 15-9-4 22:13 |只看該作者
我架JAZZ 入左420蚊油,行到大約350公里,係咪唔算慳?


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


36#
發表於 15-9-6 15:33 |只看該作者
回覆 alvinlam333 的帖子

要成$1.2行一公里吾算慳油, 我覺得$1以內价錢行一公里才可叫慳油車. 例如我個部大約$550行800公厘...


禁止訪問

積分: 1356


37#
發表於 15-9-18 00:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


38#
發表於 15-9-18 14:33 |只看該作者
回覆 star1402 的帖子

其實点先算樫油車 例如: 14.5km/L (這是約1元一公里, 係以14.74元油价計, 個數越大越抵)


民房

積分: 24


39#
發表於 15-9-18 14:41 |只看該作者
回覆 HOSOH 的帖子

咁同用原裝風隔,但踩油深D有乜分別?


男爵府

積分: 6243


40#
發表於 15-9-21 12:14 |只看該作者
回覆 0x00000f4 的帖子

差唔多一樣, 只係起步時油氣比差小小.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo