懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8773


21#
發表於 15-9-25 21:00 |只看該作者

回覆:李蕾蕾 的帖子

唔好傷心,好好養好身體,我上年都試過,結果三個月後再有,依家bb個幾月大了,加油




別墅

積分: 730


22#
發表於 15-9-25 22:07 |只看該作者

引用:唔好傷心,好好養好身體,我上年都試過,結

原帖由 sololoso 於 15-09-25 發表
唔好傷心,好好養好身體,我上年都試過,結果三個月後再有,依家bb個幾月大了,加油



...
但我已經第二次拉…下次真係再會好有陰影!聽人講可以食天喜丸調理下⋯唔知道有冇人試過呢




別墅

積分: 526


23#
發表於 15-9-25 22:35 |只看該作者

回覆:小產左…個心再1次受打擊

加油啊,養好身子,重新再黎過
祝福你啊jm


伯爵府

積分: 15033


24#
發表於 15-9-25 23:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sololoso+於+15-09-25+發表唔

原帖由 李蕾蕾 於 15-09-25 發表
但我已經第二次拉…下次真係再會好有陰影!聽人講可以食天喜丸調理下⋯唔知道有冇人試過呢



...
你有無睇中醫?小x之後?我上年6月尾小x完一直睇中醫,1月先再開始試,我而家都31w,我開頭中左都m痛到訓唔到,仲作小產,食左三個月安胎藥,唔好太心急住試,要養好左身体先呀,果d天喜丸我都有諗過,但我覺得個個都唔同体質點可能一隻野就岩哂所有人
Take care





複式洋房

積分: 183


25#
發表於 15-9-26 01:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sololoso+於+15-09-25+發表唔

原帖由 李蕾蕾 於 15-09-25 發表
但我已經第二次拉…下次真係再會好有陰影!聽人講可以食天喜丸調理下⋯唔知道有冇人試過呢



...
我5月小X,7月正常黎m,就食天喜丸,而家8W,現時一切順利!




別墅

積分: 730


26#
發表於 15-9-26 13:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+李蕾蕾+於+15-09-25+發表但我

原帖由 siushuishui 於 15-09-26 發表
我5月小X,7月正常黎m,就食天喜丸,而家8W,現時一切順利!
請問食之前需唔需要詢問過醫生或者中醫師個D架??




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo