跳至

首頁
12345...55

尾頁
   0


大宅

積分: 2588


21#
發表於 08-7-22 11:23 |只看該作者
咦? 我個大仔都係畢業生喎~
妳係.....


原文章由 Micky 於 08-7-21 12:09 發表
cl76215,

你唔好以為會好漫長呀, 眨下眼我仔仔都喺基恩讀咗4 年喇, 要畢業真係好唔捨得架, 上星期六畢業聚餐, 學校好用心咁輯錄咗佢地呢4年的校園生活點滴, 畢業心聲播俾我地睇, 真係睇到眼濕濕, 學校真係好用心咁 ...


男爵府

積分: 5465


22#
發表於 08-7-22 14:04 |只看該作者
我個仔9月就返學, 之前學校打比我話8月有位, 叫我早一個月返, 但我見嗰日開家長會大部份都9月開學, 我就推左. 我亞媽一向好反對我咁早比佢返學, 佢話正式先讀K1, 唔好讀BB班, 話咁細個丟佢返學好陰公, 講到我好似虐兒咁. 我個仔3月出世, 如果今年唔讀, 就成3歲半先讀書, 我覺得太遲啦!

我買左對白波鞋, 其實仲洗唔洗買對黑鞋for著恤衫嗰日著呢?


大宅

積分: 2588


23#
發表於 08-7-22 15:12 |只看該作者
學校冇規定要著黑皮鞋, 鍾意著咩鞋都得(涼鞋除外), 最好係魔術貼的, 因為方便小朋友換鞋入課室~ (要放對乾淨的鞋仔在學校,返學時更換)

原文章由 cl76215 於 08-7-22 14:04 發表
我個仔9月就返學, 之前學校打比我話8月有位, 叫我早一個月返, 但我見嗰日開家長會大部份都9月開學, 我就推左. 我亞媽一向好反對我咁早比佢返學, 佢話正式先讀K1, 唔好讀BB班, 話咁細個丟佢返學好陰公, 講到我好似虐 ...


男爵府

積分: 7703


24#
發表於 08-7-22 17:34 |只看該作者
係呀, 每個星期一, 小朋友要帶一對清潔鞋仔返去, for跟住個一個星期係校內著, 星期五就帶返屋企. 咩鞋都ok, 最好唔好有鞋帶(容易跌親)同涼鞋(睬到腳趾好痛呢)

原文章由 cl76215 於 08-7-22 14:04 發表
我個仔9月就返學, 之前學校打比我話8月有位, 叫我早一個月返, 但我見嗰日開家長會大部份都9月開學, 我就推左. 我亞媽一向好反對我咁早比佢返學, 佢話正式先讀K1, 唔好讀BB班, 話咁細個丟佢返學好陰公, 講到我好似虐 ...

http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 1455


25#
發表於 08-7-25 22:35 |只看該作者
HELLO cl76215(希MAMA)
我係PLAYGROUP既"12"MAMA, 你知我係邊個嗎??
上個星期學校又打唻問我會吾會轉8月返學, 我叫左佢試吓問你, 因為上次家長會你好似好有興趣俾個仔8月返,希望你吾好介意~
~至於你提問過"健康報告"既問題, 我問過校長,佢話可以吾驗,E生同你驗就驗啦, ..
~我個B都係仲未攪惦去廁所既問題, 呢2日嫲嫲先開始TRAIN亞B, 俾佢激死, ..而家好左D啦, 疴前識得講囉...不過都係成日賴...
~我都煩緊返學既問題, 可吾可以帶到佢返學?



原文章由 cl76215 於 08-7-22 14:04 發表
我個仔9月就返學, 之前學校打比我話8月有位, 叫我早一個月返, 但我見嗰日開家長會大部份都9月開學, 我就推左. 我亞媽一向好反對我咁早比佢返學, 佢話正式先讀K1, 唔好讀BB班, 話咁細個丟佢返學好陰公, 講到我好似虐 ...


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


26#
發表於 08-7-27 09:57 |只看該作者
原文章由 Micky 於 08-7-18 12:26 發表
cl76215,

我仔仔升小一啦!想繼續讀都唔得啦

乜個姑娘咁問架, 你話學校要求驗既, 點知驗邊樣喎.



我哋有無見過呢? 我隻臭豬升N3啦
            


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 08-7-27 10:00 |只看該作者
原文章由 cl76215 於 08-7-18 15:06 發表
你知唔知如果小朋友搭校車, 係綜合大樓落, 邊個送佢地入學校同換鞋呀!


呢個我可以答你...
08年9月前都係由保姆車個保姆帶佢哋上樓㗎~ 姨姨好好人, 跟得好足, 小朋友好鍾意佢㗎!!
不過今年9月起會轉校車公司, 未知新公司會有咩安排
            


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


28#
發表於 08-7-27 10:23 |只看該作者
原文章由 cl76215 於 08-7-21 16:27 發表
我想問吓你地, 平時你哋接小朋友返學放學係咪有機會同老師傾吓, 了解吓小朋友喺學校嘅問題, 如果我個仔搭校車, 我根本無機會同老師見到面, 我又唔想成日打比老師 (我驚好似好煩咁), 唔知依方面點樣好呢?


放心, 呢度好多都係"問題媽咪" (對號入座啦吓 )
學校都like家長咁做, 共同解決問題...
老師講一句, 好過家長講100句 :;pppp::;pppp:
            


男爵府

積分: 5465


29#
發表於 08-7-28 15:06 |只看該作者
啊! "12"媽咪, 梗係記得你啦! 我個仔同你個女咁有緣, 一齊返過PLAYGROUP依家又一齊讀基恩, 希望佢兩個第時做到好朋友啦! 你個女都好呀, 起碼肯叫痾尿, 雖然有賴, 但應該慢慢就得, 我覺得你個女幾醒喎, 嗰時返PLAYGROUP老師叫佢做咩都跟到, 又唔怕羞, 我個仔.....唉!, 仲有一個月, 我會盡量再同佢努力.

本來8月有位我都想比佢返, 我老公話想佢返學前一家三口去玩三日二夜, 其實佢出世到依家我地都未試過去旅行, 第時返左學又好難就, 所以咪無應承囉!

你唔係話你媽咪可以湊到你個女返學咩? 你同你老公可唔可以陪到呀? 我其實好矛盾, 佢第一次返學, 好多嘢都唔慣, 我真係好想親自陪佢返學, 等佢無咁驚, 同埋可以見到老師了解吓佢返成點, 但我要8點1,2 放低佢就飛奔落去搭車返工, 或者頭一個月都未有得搭校車, 我試吓咁樣WORK唔WORK先再諗啦!

做父母真係好勞心勞力, 所以我一向唔打算生多個, 我又唔係愛心爆棚又無耐性, 一個已經用盡我D能量.

你話校長話唔洗寫健康報告, 咩唔係一定要做嘅咩?


男爵府

積分: 7703


30#
發表於 08-7-28 15:18 |只看該作者
小倩
放心啦,呢度d老師真係好有耐性.唔只對小朋友,對媽咪都係架
原文章由 小倩 於 08-7-27 10:23 發表


放心, 呢度好多都係"問題媽咪" (對號入座啦吓 )
學校都like家長咁做, 共同解決問題...
老師講一句, 好過家長講100句 :;pppp::;pppp:

[ 本文章最後由 tantaub 於 08-7-28 15:20 編輯 ]
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 6596


31#
發表於 08-7-28 15:24 |只看該作者
我估我知你係邊個
成班得一個叫亞聰既啫
唔知我有冇估錯呢


原文章由 B聰 於 08-7-22 11:23 發表
咦? 我個大仔都係畢業生喎~
妳係.....


男爵府

積分: 6596


32#
發表於 08-7-28 15:26 |只看該作者
有都唔奇架
學校d 活動我多數都有參與既
而且朝朝送仔仔返學
不過N2 班的家長我就唔係太熟了

原文章由 小倩 於 08-7-27 09:57 發表


我哋有無見過呢? 我隻臭豬升N3啦


大宅

積分: 2588


33#
發表於 08-7-28 22:18 |只看該作者
kaka, 冇錯~ 就係我
每日湊仔返學既...係咪住得好遠個位呀?

原文章由 Micky 於 08-7-28 15:24 發表
我估我知你係邊個
成班得一個叫亞聰既啫
唔知我有冇估錯呢


男爵府

積分: 6596


34#
發表於 08-7-29 11:03 |只看該作者
No No....

俾d 貼士你
上次天使茶聚其中一個小司儀
好naughty 果個呢

原文章由 B聰 於 08-7-28 22:18 發表
kaka, 冇錯~ 就係我
每日湊仔返學既...係咪住得好遠個位呀?


大宅

積分: 2588


35#
發表於 08-7-29 18:33 |只看該作者
我知喇! 係有去生日會果個~


原文章由 Micky 於 08-7-29 11:03 發表
No No....

俾d 貼士你
上次天使茶聚其中一個小司儀
好naughty 果個呢


大宅

積分: 1455


36#
發表於 08-7-30 00:55 |只看該作者
cl76215,
-健康評估係要做, 但係係吾一定要驗大小便, ~有冇其他小師兄師姐既mami有有關既經驗, 可以分享?

-我地都諗住趁開學前, 去一次旅行; 而家諗住去DISNEY&住一晚, 近近地, 而且又趁亞B,3歲前吾駛買入場票嘛~ 哈哈!~不過就係驚SUMMER HOILDAY, DISNEY會超多人唶!
~12ma~


男爵府

積分: 6596


37#
發表於 08-7-30 10:59 |只看該作者
Bingo

原文章由 B聰 於 08-7-29 18:33 發表
我知喇! 係有去生日會果個~


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 08-7-30 14:26 |只看該作者
原文章由 Micky 於 08-7-28 15:26 發表
有都唔奇架
學校d 活動我多數都有參與既
而且朝朝送仔仔返學
不過N2 班的家長我就唔係太熟了


咁一定無見過...
因為我隻奀皮仔係搭校車而又延展嘅
            


男爵府

積分: 5663


39#
發表於 08-7-30 20:51 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-7-19 15:33 發表
哈, 其實係我個人太無聊o者.
playgroup我都上過好多, kaka, 唉, 我地呢一代, 得一兩個小朋友, 好自然緊張好多...慢慢黎啦.



呢個 3分鍾媽咪好多野都試過架~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5663


40#
發表於 08-7-30 20:56 |只看該作者
原文章由 Micky 於 08-7-30 10:59 發表
Bingo



Hi~ 我係晴晴媽咪~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99

首頁
12345...55

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo