係呀, 每個星期一, 小朋友要帶一對清潔鞋仔返去, for跟住個一個星期係校內著, 星期五就帶返屋企. 咩鞋都ok, 最好唔好有鞋帶(容易跌親)同涼鞋(睬到腳趾好痛呢)
原文章由 cl76215 於 08-7-22 14:04 發表 
我個仔9月就返學, 之前學校打比我話8月有位, 叫我早一個月返, 但我見嗰日開家長會大部份都9月開學, 我就推左. 我亞媽一向好反對我咁早比佢返學, 佢話正式先讀K1, 唔好讀BB班, 話咁細個丟佢返學好陰公, 講到我好似虐 ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16