爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


象牙宮

積分: 236736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 15-9-23 07:45 |只看該作者
慢車快軚, 我雪藏牌重新揸返除咗揾c fu補鈡,我老公仲要我練捽軚,而家佢坐我車好小話我,有時仲會讚我


複式洋房

積分: 148


22#
發表於 15-9-23 22:12 |只看該作者
dede2005 發表於 15-9-22 11:21
好耐以前問我老公,佢都係咁話現在啲車風油軚無咩所謂,都係嗰句慢車快軚。不過佢單手轉轉軚嗰下我真係唔得 ...
又未至於無所謂, 不過好過無風油軚又死扭者...無咁傷囉


別墅

積分: 662


23#
發表於 15-9-24 02:34 |只看該作者

回覆:死軚

泊車先系我死穴
我考牌考s位 出面多數L位⋯⋯
今日先hi到架車⋯⋯系泊位個時
好彩輕微花⋯⋯以家好似有陰影




男爵府

積分: 5325


24#
發表於 15-9-24 08:23 |只看該作者

引用:泊車先系我死穴我考牌考s位 出面多數L位⋯

原帖由 babykenky 於 15-09-24 發表
泊車先系我死穴
我考牌考s位 出面多數L位⋯⋯
今日先hi到架車⋯⋯系泊位個時
泊車雷達唔好慳



子爵府

積分: 14954


25#
發表於 15-9-24 10:04 |只看該作者

引用:泊車先系我死穴我考牌考s位+出面多數L位⋯

原帖由 babykenky 於 15-09-24 發表
泊車先系我死穴
我考牌考s位 出面多數L位⋯⋯
今日先hi到架車⋯⋯系泊位個時
裝後波鏡啦




大宅

積分: 1186


26#
發表於 16-2-23 18:03 |只看該作者
babykenky 發表於 15-9-24 02:34
泊車先系我死穴
我考牌考s位 出面多數L位⋯⋯
今日先hi到架車⋯⋯系泊位個時
L 位易泊過S 位喎


大宅

積分: 3062


27#
發表於 16-2-23 18:24 |只看該作者

引用:Quote:babykenky 發表於 15-9-24 02:34 泊

原帖由 kwai5 於 16-02-23 發表
L 位易泊過S 位喎
同意


複式洋房

積分: 318


28#
發表於 16-2-24 02:32 |只看該作者
其實無乜大不了...
頂盡對和尚頭個抽野影響大d
車胎不嬲都要換


複式洋房

積分: 141


29#
發表於 16-2-24 15:33 |只看該作者

回覆:死軚

扭死軚好傷軚尺。仲有而家好多車係係電軚,唔係風油軚。都好傷。拉返軚尺換胎都係平。換電軚就襟計啦。慢慢練下就得啦。加油


珍珠宮

積分: 32469


30#
發表於 16-2-25 11:20 |只看該作者

引用:其實男人對女人揸車系咪真系甘無信心呢?其

原帖由 babykenky 於 15-09-23 發表
其實男人對女人揸車系咪真系甘無信心呢?
其實呢件事我都幾吾開心架!



...
係,男人對女人揸車冇咩信心
我老公對我都係咁
我現在是P牌,佢都成鬼日叫我練左車先
唔比我揸出街,用架車練下泊車都唔比
死都要我去搵師傅補鐘先
頂佢丫......死佬

叫佢幫我練下都得啦,慳返啲錢
佢死都唔肯,頂!




珍珠宮

積分: 32469


31#
發表於 16-2-25 11:24 |只看該作者

引用:想問下各位+扭死軚其實有咩吾好?其實雪左

原帖由 babykenky 於 15-09-21 發表
想問下各位 扭死軚其實有咩吾好?
其實雪左個牌一年 又住得遠 咩住個一歲仔行出去搭車好遠好辛苦 經過多次 ...
講死軚⋯⋯剛剛揸返車,未熟習
有死軚都合理,剛學車時師傅都係咁講啦
最緊要揸多啲練返多啲,熟左,攞到感覺
自然就唔會再有死軚出現啦
你老公都是緊張車所以先咁踩你啫
別太上心喇,努力練習啦!
我同你同途中一人呢
加油加油!!




水晶宮

積分: 56960


32#
發表於 16-2-25 11:37 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 16-2-25 11:20
係,男人對女人揸車冇咩信心
我老公對我都係咁
我現在是P牌,佢都成鬼日叫我練左車先

我都讚成補鐘先, 師父教法點都好過老公, 補夠先好合理, 揸車千其唔好當玩...., 危駕隨時要坐監.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo