爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12693


21#
發表於 15-9-22 17:16 |只看該作者

引用:用電腦 d/l angry ip scanner, 掃哂d ip 出

原帖由 dick9394 於 15-09-22 發表
用電腦 d/l angry ip scanner, 掃哂d ip 出黎 就知,不過..仲有port 位你要知係幾多喎
...
個apps只見到呢兩個號碼
1442913403069.jpg


男爵府

積分: 5325


22#
發表於 15-9-22 17:50 |只看該作者
無線設置 入面有咩睇?


大宅

積分: 1261


23#
發表於 15-9-22 18:46 |只看該作者
搭單一問,最近裝咗IPCAM (PANASONIC),用落發現有啲奇怪問題,想請教一下:
1. 我部手機(Note3) 用CSL數據或屋企WIFI都可以用HTTP連結連接到WEBCAM,睇到影像,用啲WEBCAM APP (IP CAM Viewer) 亦連接到WEBCAM,睇到影像。

2. 太太的手機用PEOPLES,用WEBCAM APP可以連接到WEBCAM,但只睇到幾秒(約5-6秒),幾秒之後就無影像。用HTTP連結就連LOGIN版面都入唔到,等咗好耐就話係hyperlink有問題。但用屋企WIFI,就同我部手機一樣,用HTTP 連結或WEBCAM APP(都係IP CAM Viewer)都連接到WEBCAM及睇到影像。

3. 試過我地兩部手機去人地屋企,用人地屋企WIFI,上網完全無問題,但連去WEBCAM就有問題:用WEBCAM APP可以連接到WEBCAM,但只睇到幾秒(約5-6秒),幾秒之後就無影像。用HTTP連結就連LOGIN版面都入唔到,等咗好耐就話係hyperlink有問題。

我研究咗好耐都唔知邊到出問題,唔知有無人知道係乜野原因?


子爵府

積分: 12693


24#
發表於 15-9-23 11:21 |只看該作者

引用:無線設置 入面有咩睇

原帖由 dick9394 於 15-09-22 發表
無線設置 入面有咩睇?
入面要入wifi password

但我冇入到呢版都用到



男爵府

積分: 5325


25#
發表於 15-9-23 11:26 |只看該作者
bestwish 發表於 15-9-23 11:21
入面要入wifi password

但我冇入到呢版都用到
禁入去 或者禁入去網絡攝象機1 入面 應該有show ip


子爵府

積分: 12693


26#
發表於 15-9-23 11:28 |只看該作者
dick9394 發表於 15-9-23 11:26
禁入去 或者禁入去網絡攝象機1 入面 應該有show ip

真係冇。 處處都揀過哂。


男爵府

積分: 5325


27#
發表於 15-9-23 12:18 |只看該作者
hayashili2010 發表於 15-9-22 18:46
搭單一問,最近裝咗IPCAM (PANASONIC),用落發現有啲奇怪問題,想請教一下:
1. 我部手機(Note3) 用CSL數據 ...

port問題? router block 左某d ip 入黎? 入錯幾次pwd 入左black list ?

但又話會睇到幾秒 先奇

唔~~~~~~~~~~~~~~

你用ip 連 定 域名 連?


大宅

積分: 1261


28#
發表於 15-9-23 19:18 |只看該作者
回覆 dick9394 的帖子

ip同域名都試過,情況一樣。
今日叫咗個friend試,佢手機用3, 公司用3商業寬頻,兩個isp都出到login page。試埋九倉電訊出wifi俾手機, 都無問題。會唔會係peoples同3家用寬頻有事?


男爵府

積分: 5325


29#
發表於 15-9-23 19:26 |只看該作者

回覆:hayashili2010 的帖子

唔奇丫,你可以試下轉port


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo