2016年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2974


21#
發表於 16-4-3 05:00 |只看該作者

回覆:daiyanyan 的帖子

我都諗住講餵奶粉




複式洋房

積分: 188

最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 陪月勳章


22#
發表於 16-4-5 00:32 |只看該作者
daiyanyan 發表於 16-3-19 23:29
我又係屯門醫院 wor, 不過我自己預計4月8 日開刀, 。
我係順產,前2胎都早產,但上星期覆診,姑娘話今胎可能會過預產期,有機會要催生


大宅

積分: 2962


23#
發表於 16-4-5 01:12 |只看該作者

引用:Quote:daiyanyan 發表於 16-3-19 23:29 我

原帖由 shekgigi 於 16-04-05 發表
我係順產,前2胎都早產,但上星期覆診,姑娘話今胎可能會過預產期,有機會要催生 ...
咁幾時催生呀


複式洋房

積分: 188

最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 陪月勳章


24#
發表於 16-4-24 20:05 |只看該作者
daiyanyan 發表於 16-4-5 01:12
咁幾時催生呀
不用催生了,3小姐4月12日順利出世了


大宅

積分: 2962


25#
發表於 16-4-24 22:54 |只看該作者

引用:Quote:daiyanyan 發表於 16-4-5 01:12 咁幾

原帖由 shekgigi 於 16-04-24 發表
不用催生了,3小姐4月12日順利出世了
恭喜晒呀 。。。。 好好休息呀


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo