2016年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2962


1#
發表於 15-9-23 07:36 |只看該作者
發覺有第三胎感覺壓力好大。不同以前第二胎感覺好開心, 都係開心既。 害喜一樣, 暫時未嘔得出,得反胃。。


禁止訪問

積分: 61348


2#
發表於 15-9-23 21:51 |只看該作者

回覆:有無人第三胎呀。 (emoji)(emoji)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2962


3#
發表於 15-9-23 23:32 |只看該作者

回覆樓主:

咁你心情點。。


禁止訪問

積分: 61348


4#
發表於 15-9-24 07:45 |只看該作者

回覆:daiyanyan 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1718


5#
發表於 15-9-24 21:35 |只看該作者
Hi 我是第3胎 第1個女 5歲7個月 第2仔剛剛4歲 我冇嘔 就是唔想吃野。


大宅

積分: 2962


6#
發表於 15-9-25 21:49 |只看該作者
jasmine10 發表於 15-9-24 21:35
Hi 我是第3胎 第1個女 5歲7個月 第2仔剛剛4歲 我冇嘔 就是唔想吃野。

我大仔 5歲, 細女 3 歲 hehehe,而家 11 週 都係反胃 經常。。 慘 。前幾天日日都晚晚喊, 都唔知點解。。


大宅

積分: 2962


7#
發表於 15-9-25 21:51 |只看該作者
IloveJJ 發表於 15-9-24 07:45
心情都好矛盾,一方面兩個仔好期待好開心,我又開心;另一方面,又覺得自己攞苦嚟辛,因為兩個都8歲5歲咯, ...

我就係有壓力。 我有唔開心過, 但後尾自己調整下個心情, 知道係天賜比我既禮物,我會樂意去接受, 不過呢幾晚差dd,會喊,一喊就喊勁耐


禁止訪問

積分: 61348


8#
發表於 15-9-26 00:08 |只看該作者

引用:Quote:IloveJJ 發表於 15-9-24 07:45 心情

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2962


9#
發表於 15-9-27 09:00 |只看該作者
IloveJJ 發表於 15-9-26 00:08
係咪荷爾蒙影響情緒呀?唔好唔開心啦!你兩個大既都唔係好大,生多個可以一齊玩,幾好呀!第時又有3個錫你 ...

知啦。。 呀女都算好 ,3 歲人仔,有時想扭抱,我話媽咪肚有bb, 會好痛痛,佢就唔要抱啦。。


別墅

積分: 665


10#
發表於 15-10-2 19:50 |只看該作者

回覆:有無人第三胎呀。 (emoji)(emoji)

我都第三胎,你地D仔女咁大都可以幫下人睇下BB,我大女2歲半,2女得歲半……出年又多個B,我自己都唔知點好


大宅

積分: 2962


11#
發表於 15-10-3 00:02 |只看該作者
funvon 發表於 15-10-2 19:50
我都第三胎,你地D仔女咁大都可以幫下人睇下BB,我大女2歲半,2女得歲半……出年又多個B,我自己都唔知點好 ...

嘩。。。 乜咁密咀呀。。。 意外呀 ?


別墅

積分: 665


12#
發表於 15-10-5 21:35 |只看該作者

回覆:daiyanyan 的帖子

第一個係,第二、三個係plan


大宅

積分: 2513


13#
發表於 15-10-18 13:16 |只看該作者
回覆 funvon 的帖子

我同你一樣wor! 大女2歲半, 細女歲半, 出年多個B

我3個都是plan的


複式洋房

積分: 188

最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 陪月勳章


14#
發表於 16-3-19 21:56 |只看該作者
計埋今年生日,我大仔7歲,細仔月4歲,今胎係計劃
,想追女,終於如願
EDD4月18日,屯門醫院


大宅

積分: 2962


15#
發表於 16-3-19 23:29 |只看該作者

引用:計埋今年生日,我大仔7歲,細仔月4歲,今胎

原帖由 shekgigi 於 16-03-19 發表
計埋今年生日,我大仔7歲,細仔月4歲,今胎係計劃
,想追女,終於如願
EDD4月18日,屯門醫院 ...
我又係屯門醫院 wor, 不過我自己預計4月8 日開刀, 。


大宅

積分: 2974


16#
發表於 16-4-2 04:18 |只看該作者

回覆:daiyanyan 的帖子

Hi,我都4月8日屯院開刀




大宅

積分: 2962


17#
發表於 16-4-2 12:11 |只看該作者

引用:Hi,我都4月8日屯院開刀

原帖由 chole98 於 16-04-02 發表
Hi,我都4月8日屯院開刀
我7 號會入定醫院呀, 你 8 號排第幾個呀 ?


大宅

積分: 2974


18#
發表於 16-4-2 18:03 |只看該作者

回覆:daiyanyan 的帖子

我都7號入院,8號我問醫生佢話唔清楚,要7號入院先問當值醫生




大宅

積分: 2974


19#
發表於 16-4-2 18:10 |只看該作者

回覆:daiyanyan 的帖子

你餵人奶定奶粉,我考慮緊,因聽jm講如果未上奶,D姑娘都唔會比奶粉你補比bb食




大宅

積分: 2962


20#
發表於 16-4-2 18:23 |只看該作者

引用:你餵人奶定奶粉,我考慮緊,因聽jm講如果未

原帖由 chole98 於 16-04-02 發表
你餵人奶定奶粉,我考慮緊,因聽jm講如果未上奶,D姑娘都唔會比奶粉你補比bb食



...
唔係架。 我朋友佢係屯門開刀, 佢話如果你講左餵人奶,佢地就唔會比奶粉你餵架啦, 所以我會講餵奶粉先, 自己再靜雞雞埋身餵, 起碼有得訓下先


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo