跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1283


21#
發表於 08-7-14 23:02 |只看該作者
我醫生話我阿b under 2 個星期,但係佢話輕少少易生d,所以唔係太擔心.

我個friend話食牛肉個b會大d.



男爵府

積分: 6139


22#
發表於 08-7-14 23:32 |只看該作者

回覆 #21 gyeung77 的文章

醫生話床休息會長胎多


大宅

積分: 3957


23#
發表於 08-7-15 08:21 |只看該作者
原文章由 gyeung77 於 08-7-14 23:02 發表
我醫生話我阿b under 2 個星期,但係佢話輕少少易生d,所以唔係太擔心.

我個friend話食牛肉個b會大d.


我個b又係差個幾星期,醫生話b女可能似我,冇哥哥咁大舊。但我都想小b大dd,好湊d。尋日食左牛扒!



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo