懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3505


21#
發表於 15-9-25 16:26 |只看該作者

回覆:有無懷孕媽媽陀B8仲去唱K?

我第一胎時,大約六個幾七個月,有次我老公係屋企睇十月圍城,可能有時d對白同打鬥突然大聲,我肚阿b即刻狂踢,總之一嘈就踢,踢到好痛。我頂唔順返入房仲叫我老公細聲d。所以我覺得或多或少有影響。




大宅

積分: 1362


22#
發表於 15-9-26 00:55 |只看該作者

引用:如上題~~~

原帖由 Dipsy725 於 15-09-25 發表
如上題~~~
有。全個孕期不停去。起碼一個月一次




珍珠宮

積分: 32282

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


23#
發表於 15-9-26 08:20 |只看該作者

回覆:有無懷孕媽媽陀B8仲去唱K

去過呀?又唔係成日去。。。有咩問題喎。我仲想生之前去多次

沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


子爵府

積分: 14959

BK Milk勳章


24#
發表於 15-9-26 08:42 |只看該作者

回覆:有無懷孕媽媽陀B8仲去唱K

8個幾月都有去,
咁多嘢保護住bb點會咁易嘈親?
個人認為自己肚餓打鼓聲仲嘈



男爵府

積分: 5160

畀面勳章


25#
發表於 15-9-26 08:47 |只看該作者

回覆:有無懷孕媽媽陀B8仲去唱K?

唔怕,歌星都會懷孕的




大宅

積分: 4880


26#
發表於 15-9-26 09:46 |只看該作者

回覆:有無懷孕媽媽陀B8仲去唱K

我老公唔比我去


大宅

積分: 1977


27#
發表於 15-9-26 09:59 |只看該作者
我自己本身怕嘈, 睇戲唱K我都好少去 (好間唔時, 一年去唱K或睇戲既次數一隻手都數得晒); 有左之後對噪音更敏感, 少少聲都覺得好吵耳, 唔多想出入呢D地方~


別墅

積分: 979


28#
發表於 15-9-26 10:57 |只看該作者

回覆:有無懷孕媽媽陀B8仲去唱K?

我有去夾band, 都驚嘈架,我哋自己會用耳塞,不過BB喺水裡面應該有保護,我會玩到20週之後先唔去,因為到時BB聽覺發育得差不多!




翡翠宮

積分: 94880


29#
發表於 15-9-26 10:58 |只看該作者
K房成日都一大陣煙味,感覺bb係度食二手煙,所以都係唔去


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


30#
發表於 15-9-26 11:40 |只看該作者
同學聚會,我都有去到,唔好玩得太hight就OK,主要睇準媽媽身體。


男爵府

積分: 8407


31#
發表於 15-9-26 11:49 |只看該作者

回覆:有無懷孕媽媽陀B8仲去唱K?

四個月去過,問過醫生冇問題,但唔好唱咁耐或者多d出去抖下氣,始終空氣差d,同埋預左k buffet唔啱食




別墅

積分: 908


32#
發表於 15-9-26 11:50 |只看該作者

回覆:有無懷孕媽媽陀B8仲去唱K

我7-8個月有去呀
其實睇bb性格, 佢都鍾意媽媽唱歌俾佢聽架
唔好太夜咪得囉
俾佢習慣定我哋係嘈😂

點評

bellmai    發表於 15-12-29 18:02

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo