懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1474


21#
發表於 15-9-28 12:21 |只看該作者

引用:昨天終於做了吸宫,中秋佳節卻記下這傷心嘅

原帖由 QQ_Li 於 15-09-27 發表
昨天終於做了吸宫,中秋佳節卻記下這傷心嘅回憶。
今年已35,以為BB可以在下年出世,和自己同一生肖。但自 ...
加油!小天使好快會回來,祝福你!


男爵府

積分: 6996

BK Milk勳章


22#
發表於 15-9-28 13:01 |只看該作者
QQ_Li 發表於 15-9-27 08:52
昨天終於做了吸宫,中秋佳節卻記下這傷心嘅回憶。
今年已35,以為BB可以在下年出世,和自己同一生肖。但自 ...
加油,好人有好報.
不強求正是最好的想法.

祝福你.
又放假!!!


複式洋房

積分: 183


23#
發表於 15-9-28 13:42 |只看該作者

回覆:9w後流產之感

好感動~~~
加油牙!!!!寶寶會好快再黎痴實你!!!




別墅

積分: 639


24#
發表於 15-9-28 16:22 |只看該作者

回覆:QQ_Li 的帖子

希望你可以走出這個傷痛,主會安排最好的給我們





大宅

積分: 2266


25#
發表於 15-9-28 16:27 |只看該作者

回覆:9w後流產之感

加油,只時機未成熟,放下憂傷,小天使會重來。


別墅

積分: 586


26#
發表於 15-9-28 16:39 |只看該作者

回覆:9w後流產之感

加油


複式洋房

積分: 161


27#
發表於 15-9-28 16:41 |只看該作者

回覆:9w後流產之感

保重,祝福你


複式洋房

積分: 461


28#
發表於 15-9-28 16:48 |只看該作者

回覆:9w後流產之感

加油呀,最緊要調理好身體,做吓運動,小天使會好快再返嚟你身邊,祝福您!


大宅

積分: 1450


29#
發表於 15-9-29 10:18 |只看該作者
我同你一樣中秋當日照到無心跳,第二朝再照都係一樣,同日做埋手術,心就好似比刀割咁,今日係啊B 9week了,可惜他只有8week幾


複式洋房

積分: 348


30#
發表於 15-9-29 10:21 |只看該作者

回覆:hkyoyo123 的帖子

不要傷心,注意保養,養好身體,它會健康回來!記住這星期用薑水沖涼洗頭,食清淡,多休息,之後看中醫調理!




禁止訪問

積分: 123


31#
發表於 15-9-29 10:26 |只看該作者

回覆:9w後流產之感

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39162

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 笑得好勳章


32#
發表於 15-9-29 10:30 |只看該作者
加油......


公爵府

積分: 27342


33#
發表於 15-9-29 10:38 |只看該作者
一切都隨緣喇,身體最緊要


禁止訪問

積分: 1301


34#
發表於 15-9-29 10:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 684


35#
發表於 15-9-29 21:58 |只看該作者

回覆:9w後流產之感

加油!可能BB未準備好,小天使好快會回來你身邊




大宅

積分: 3606


36#
發表於 15-9-29 22:03 |只看該作者

回覆:9w後流產之感

感恩,好好休息




大宅

積分: 1184

陪月勳章


37#
發表於 15-10-2 17:57 |只看該作者
回覆 QQ_Li 的帖子

不要灰心!我的經歷比你更多,上年中秋前,小產13週,小B太大好多醫生不做人流,懷著有病的小B,看到他手舞觸動,但要四處找醫生送他上天家,心口的痛不能形容!今年9月30日再人流,小B9週無了心跳。我第年紀比你還要大,年紀大小有點關係,但如果調理好,先生精精好一樣可以成功。我姐姐3次小產,最後成功38歳生下囡囡。先生可吃vit c and zinc。



複式洋房

積分: 348


38#
發表於 15-10-2 21:54 |只看該作者

引用:回覆+QQ_Li+的帖子不要灰心!我的經歷比你

原帖由 chuchuting 於 15-10-02 發表
回覆 QQ_Li 的帖子

不要灰心!我的經歷比你更多,上年中秋前,小產13週,小B太大好多醫生不做人流,懷著有 ...
多謝您!我哋一齊加油。最重要係睇開,我明白心難受,但自身身體健康更重要!




複式洋房

積分: 325


39#
發表於 15-10-2 23:32 |只看該作者

回覆:9w後流產之感

我都是過來人,明白你感受,賽翁失馬,焉知非福!什麼事也不要想,身體最緊要,加油💪🏻




複式洋房

積分: 449


40#
發表於 15-10-3 01:24 |只看該作者

回覆:9w後流產之感

加油,順其自然,養好身子,要再來自然會來,一切因緣注定,你身邊有咁多對你好既人,都係你之前種的善緣


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo