爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 19443

畀面勳章


21#
發表於 15-10-8 12:43 |只看該作者
howmuch 發表於 15-10-8 10:22
暴曬幾日, 的確幾傷, 我之前曬到一些膠制裝飾品都溶了, 因為一年都去幾次, 所以買了件 半截隔熱車衣, 效果 ...
請問有無相
thx


水晶宮

積分: 56960


22#
發表於 15-10-8 12:56 |只看該作者
chow_mama 發表於 15-10-8 12:43
請問有無相
thx


伯爵府

積分: 19443

畀面勳章


23#
發表於 15-10-8 13:05 |只看該作者
howmuch 發表於 15-10-8 12:56
唔該晒 ,買番個試下先


大宅

積分: 2308


24#
發表於 15-10-9 16:09 |只看該作者
本帖最後由 GL27 於 15-10-9 16:09 編輯

我就通常都係CALL GOGOVXN, 加埋青馬大橋費用, 都係200多D, 我屋企距離機場41KM左右, 試過揸過一次車, 泊入4號有蓋, 幾日時間, 結果泊左880大元, 我前面條鬼婆都中招, 捉住個唔識英文的阿姐係咁問, 我都只怪自己無留意.


侯爵府

積分: 22319


25#
發表於 15-10-11 22:36 |只看該作者

引用:+本帖最後由+GL27+於+15-10-9+16:09+編輯+\\

原帖由 GL27 於 15-10-09 發表
本帖最後由 GL27 於 15-10-9 16:09 編輯

我就通常都係CALL GOGOVXN, 加埋青馬大橋費用, 都係200多D, 我 ...
有蓋貴好多,好似差唔多貴成倍嫁



我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠


禁止訪問

積分: 3553


26#
發表於 15-10-12 07:55 |只看該作者

回覆:short trip 去五日, 泊低架車在香港機場低唔低

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1037


27#
發表於 15-10-12 10:03 |只看該作者
GL27 發表於 15-10-9 16:09
我就通常都係CALL GOGOVXN, 加埋青馬大橋費用, 都係200多D, 我屋企距離機場41KM左右, 試過揸過一次車, 泊入 ...
如果泊4號室內計日泊, 唔計長期停放, 會貴好多.


不過長期停放依家都唔平, 好似前幾年大幅加價......



別墅

積分: 940


28#
發表於 15-10-12 16:38 |只看該作者

回覆:beemak 的帖子

的士最方便,又平d


禁止訪問

積分: 7557


29#
發表於 15-10-12 17:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1037


30#
發表於 15-10-13 18:01 |只看該作者
johnnywalker 發表於 15-10-12 17:16
係幾貴,仲未計油錢同橋費隧道費。我港島搭uber一程都係$300左右
其車依家仲有無UBER ?
$300係邊款車?
NOAH / SERENA 個0的得唔得?


禁止訪問

積分: 7557


31#
發表於 15-10-13 19:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1581


32#
發表於 15-10-14 23:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1037


33#
發表於 15-10-15 09:41 |只看該作者
本帖最後由 bbqyou 於 15-10-15 09:42 編輯
johnnywalker 發表於 15-10-13 19:58
有,你開個apps仲有好多,我經西隧過半山約$320,係6人van,好似係H1。7人私家車會貴D,我諗大概要$380,U ...

咁計其實自駕同UBER差唔多....
四五天短線可能自駕仲平


男爵府

積分: 6243


34#
發表於 15-10-15 12:30 |只看該作者
有人入機場坐UBER, 在東涌橋口比人查車, 師機乘客分開問話, 玩足佢地個幾鍾, 上唔到機呀!


水晶宮

積分: 56960


35#
發表於 15-10-15 12:58 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 15-10-15 13:02 編輯

去旅行預洗錢..., 好多都唔至在, 3,5,7日其實都接受, 開車去機場坐飛機, 正正是去旅行的完美配搭.


子爵府

積分: 14954


36#
發表於 15-10-15 14:49 |只看該作者

引用:有人入機場坐UBER,+在東涌橋口比人查車,+師

原帖由 HOSOH 於 15-10-15 發表
有人入機場坐UBER, 在東涌橋口比人查車, 師機乘客分開問話, 玩足佢地個幾鍾, 上唔到機呀! ...
警察?點解咁都中?




大宅

積分: 1037


37#
發表於 15-10-15 16:21 |只看該作者
howmuch 發表於 15-10-15 12:58
去旅行預洗錢..., 好多都唔至在, 3,5,7日其實都接受, 開車去機場坐飛機, 正正是去旅行的完美配搭. ...
無錯, 楂車去機場最happy.........
回程唔洗同人迫巳經WIN哂


水晶宮

積分: 64362


38#
發表於 15-10-15 22:05 |只看該作者

引用:去旅行預洗錢..., 好多都唔至在, 3,5,7日其

原帖由 howmuch 於 15-10-15 發表
本帖最後由 howmuch 於 15-10-15 13:02 編輯

去旅行預洗錢..., 好多都唔至在, 3,5,7日其實都接受, 開車 ...
好同意,一家大細去旅行閒閒地都兩三萬,相比揸車同搭的士差小小錢無謂左計右計,最緊要係屋企人舒服,如果short trip5日我多數揸車泊機場,計埋晒最多貴來回搭的士一百蚊,揸車過程我又唔會覺得攰,但起碼唔使成家人一齊排隊等的士,兼且唔使睇的士佬面色,因為我住港島東,每次一上的士同司機講行紅隧或東隧唔行西隧,佢地就會全程當你仇人咁,我唔想使錢使得咁唔開心


大宅

積分: 1953


39#
發表於 15-10-16 16:55 |只看該作者

回覆:short trip 去五日, 泊低架車在香港機場低唔低

如果一家人, 又係5,6日之內會喳, 感覺絕對好過坐的士


禁止訪問

積分: 7557


40#
發表於 15-10-17 17:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo