嬰兒食譜

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 537


21#
發表於 04-7-12 11:55 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

Kiri 是否得一款?


大宅

積分: 1479


22#
發表於 04-7-26 14:28 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

kiri 芝士可以o係邊度買? 芝士可唔可以就甘食?


伯爵府

積分: 16171


23#
發表於 04-7-27 10:48 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

可以係Citysuper and Jusco度買,就甘食都得,不過我多數加落粥仔度一齊俾佢食,咁d粥會好香。


洋房

積分: 51


24#
發表於 04-7-28 07:19 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

Ka_wai : 我找到kiri有一隻是 cream 芝士, 是否就是你說的那種呢? 請指點. 謝.


伯爵府

積分: 16171


25#
發表於 04-7-28 09:46 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

ahyin,

我買左兩種,一種係一條條既,一包有6條左右(牌子係QBB)。另一種係一盒有6粒(Kiri Alacreme)。


洋房

積分: 51


26#
發表於 04-8-1 08:42 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

Ka_wai :

唔該晒.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo