爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 69074


21#
發表於 15-10-8 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 eytben 於 15-10-08 發表回覆

原帖由 Rubykiki 於 15-10-08 發表
我會支持佢,我都叫佢試下囉,慢慢黎無比咁多壓力自己!!多謝你!!



洋房

積分: 37


22#
發表於 15-10-9 14:36 |只看該作者

回覆:Rubykiki 的帖子

真係唔好諗,個個都做到想賣車嘅時候你先入行,仲要用嚟養家,而家冇得做㗎啦!出去打份工,識多啲做運輸嘅人,到時再出車做都唔遲。


禁止訪問

積分: 540


23#
發表於 15-11-7 01:43 |只看該作者

引用:真係唔好諗,個個都做到想賣車嘅時候你先入

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 293


24#
發表於 15-11-8 02:18 |只看該作者
又一個……苦海,唉……
我年頭又係被骗,点好做,点好揾,自己做落,有时得四五百蚊生意,養車都未夠!


洋房

積分: 37


25#
發表於 15-11-14 08:46 |只看該作者

回覆:kim42500 的帖子

祝你好運啦!


伯爵府

積分: 17845


26#
發表於 15-11-16 01:36 |只看該作者

引用:回覆 Rubykiki 的帖子你好,本人現在仲做緊

原帖由 eytben 於 15-10-07 發表
回覆 Rubykiki 的帖子

你好,本人現在仲做緊,如未買車真系吾好入行,我年資24年,由91年入行到現在,千其 ...
但如果本身想買車,當賺下外快,或者有機會多一條出路,咁出架貨VAN有無得做

唔想出架車淨燒錢,有第二個用途,可以賺到錢就最好

唔知我咁諗,啱唔啱...


別墅

積分: 722


27#
發表於 15-11-16 21:06 |只看該作者

回覆:想請教揸van 揾食既爸爸

見你問,我又答下,我呀哥三個月前買左加01年hice,唸住試業兩年,開頭有朋友搵佢包車送紙,55蚊一單(包上樓)做到隻狗咁,試過40合a4紙行樓梯上2樓,佢覺得價錢底,唔做,走去禁gogovan,無錯,單係好多,但係有得睇無得做,根本搶唔到,一日得果400幾,為有去送返紙,夜晚送狗糧45蚊單,好彩既話一日就1000.唔好彩得6-700
-車唔洗供,如果要供,你覺得供得起嗎?


水晶宮

積分: 69074


28#
發表於 15-11-16 21:42 |只看該作者
yani8322 發表於 15-11-16 01:36
但如果本身想買車,當賺下外快,或者有機會多一條出路,咁出架貨VAN有無得做

唔想出架車淨燒錢,有第二個 ...
.如果你有一定收入打底,再出貨VAN時做,又不是用來養一家大小,都可以玩玩,但忠心一句吾出好過出,貨VAN吾平,雖然點都有D價,但現在高價入,自己想想,有朋友10月頭買左05hiace都要15萬幾,要你自己想出定吾出


複式洋房

積分: 293


29#
發表於 15-11-16 22:06 |只看該作者
我都想放棄


水晶宮

積分: 69074


30#
發表於 15-11-16 22:25 |只看該作者
陳小宝 發表於 15-11-16 22:06
我都想放棄
?你在職嗎,如在職放鬃一些,不要太強求,上天自有安排,如太進取可能得不常失,祝安好、愉快。


大宅

積分: 4557


31#
發表於 15-11-17 16:13 |只看該作者
yani8322 發表於 15-11-16 01:36
但如果本身想買車,當賺下外快,或者有機會多一條出路,咁出架貨VAN有無得做

唔想出架車淨燒錢,有第二個 ...
如果你本身有份正職, 買架車星期六日跑下台當賺外快都可以諗諗嘅, 不過而家hiace d 車價都好貴, 如果你覺得值得嘅咪試囉.


大宅

積分: 3088


32#
發表於 15-11-18 21:54 |只看該作者

引用:Quote:陳小宝 發表於 15-11-16 22:06 我都

原帖由 eytben 於 15-11-16 發表
?你在職嗎,如在職放鬃一些,不要太強求,上天自有安排,如太進取可能得不常失,祝安好、愉快。 ...
謝謝!!


複式洋房

積分: 293


33#
發表於 15-11-19 18:23 |只看該作者
在职中,今天得四佰元…
早上七点开工,做到下午三点,放棄


侯爵府

積分: 20238

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 15-11-21 02:15 |只看該作者
陳小宝 發表於 15-11-19 18:23
在职中,今天得四佰元…
早上七点开工,做到下午三点,放棄
你做GOGO?


侯爵府

積分: 20238

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 15-11-21 02:21 |只看該作者
Rubykiki 發表於 15-10-5 15:03
其實做呢行難唔難??有d 咩要注意??因為黎緊老公轉行自己買van 揸,諗住用app 接order ,有無爸爸可以分 ...
你老公開工未? 接到ORDER嗎? 太多新司機入行以為好好搵, 有司機响屯門4粒鐘都搶吾到ORDER, 1日做12小時可能都係一千幾百, 供完車, 扣埋油剩番幾多? 仲要開足30日, 出去大公司搵份司機做有福利有假期, 司機網大把司機話供吾起要賣車,出面話好境只係假象, 祝你好運。


複式洋房

積分: 293


36#
發表於 15-11-22 02:26 |只看該作者
Connielai 發表於 15-11-21 02:15
你做GOGO?
是的


侯爵府

積分: 20238

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 15-11-22 09:50 |只看該作者
本帖最後由 Connielai 於 15-11-22 09:51 編輯

回覆 陳小宝 的帖子

我細佬都係,我聽佢講粉嶺上水呢d鬼地方,入親去10次有8次都吉車出來,有司機等2粒鐘先禁到一支


男爵府

積分: 5325


38#
發表於 15-11-23 09:40 |只看該作者
Connielai 發表於 15-11-22 09:50
回覆 陳小宝 的帖子

我細佬都係,我聽佢講粉嶺上水呢d鬼地方,入親去10次有8次都吉車出來,有司機等2粒鐘 ...

咁鬼 就唔好禁 北區d order 羅


大宅

積分: 2795


39#
發表於 15-11-29 18:32 |只看該作者
宜家call van好平,你地有小朋友我唔健議,可能入左行好多年有穩定客源就真係搵到多錢,但宜家入行接野做好危險,我老公個好兄弟做左5年都搵到前4年已經賣左架車,轉中型,宜家跟返公司做野打份工,都有2字頭囉嗦


複式洋房

積分: 407


40#
發表於 15-12-5 12:19 |只看該作者

回覆:889388 的帖子

不能同意咁多未出車個個話好一出車個個轉工




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo