爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 241


21#
發表於 15-10-9 16:47 |只看該作者

回覆:2015 Stepwgn 1.5 Turbo

我架係RP1 ,下個月返廠第—次換油,run in 完希望可以再慳d油


男爵府

積分: 7455


22#
發表於 15-12-12 23:17 |只看該作者

回覆:hang528 的帖子

我有興趣買部二手的stepwgn,如果各位知道有人想換車,放2010以後的,請PM我。謝。車行勿擾。謝謝。




洋房

積分: 47


23#
發表於 15-12-15 16:38 |只看該作者

回覆:2015 Stepwgn 1.5 Turbo

千五加turbo,聽說不耐用!頭兩年可能Ok,之右不及一般二千揩




男爵府

積分: 5325


24#
發表於 15-12-15 17:20 |只看該作者
回覆 RubyS 的帖子

聽說不耐用


男爵府

積分: 7278


25#
發表於 15-12-15 17:56 |只看該作者

引用:千五加turbo,聽說不耐用!頭兩年可能Ok,

原帖由 RubyS 於 15-12-15 發表
千五加turbo,聽說不耐用!頭兩年可能Ok,之右不及一般二千揩
雖然我完全唔鍾意七人車,不過話turbo唔耐用條友可能連車牌都冇




大宅

積分: 4461


26#
發表於 15-12-16 01:24 |只看該作者
2012年新車落地,係個後cam試過short short地,其他無嘢壞過,超好用,吾係Spade版,因為自己用S mode加速及拖波,好過用Spade手排.


洋房

積分: 40


27#
發表於 15-12-18 15:34 |只看該作者
個外型好睇過上一代好多

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo