求職招聘

跳至

首頁

尾頁
   9


洋房

積分: 49


21#
發表於 15-10-9 15:02 |只看該作者
請問元朗請左人未?


大宅

積分: 4553


22#
發表於 15-10-9 15:27 |只看該作者

引用:招聘地區:筲箕灣、香港仔、屯門、大埔、元

原帖由 bb20120924 於 15-10-09 發表
招聘地區:筲箕灣、香港仔、屯門、大埔、元朗、荃灣、將軍澳
有意,屯門區。
Thanks!




複式洋房

積分: 179


23#
發表於 15-10-9 17:07 |只看該作者

回覆:聘文員 多名

已PM




民房

積分: 22


24#
發表於 15-10-9 17:53 |只看該作者
筲箕灣~有意~THX~~


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 15-10-10 00:38 |只看該作者
有意, 將軍澳,
請問是否咩行業? thx


洋房

積分: 43


26#
發表於 15-10-10 00:47 |只看該作者
有意,大埔


大宅

積分: 4129


27#
發表於 15-10-10 11:22 |只看該作者

回覆:聘文員 多名

招聘地區:筲箕灣、香港仔、屯門、大埔、元朗、荃灣、將軍澳、灣仔




複式洋房

積分: 114


28#
發表於 15-10-10 14:14 |只看該作者
回覆 bb20120924 的帖子

有意荃灣,請PM我,thanks
hi


子爵府

積分: 10249


29#
發表於 15-10-10 15:51 |只看該作者

回覆:聘文員 多名

有意將軍澳 請pm


複式洋房

積分: 182


30#
發表於 15-10-10 18:30 |只看該作者

回覆:聘文員 多名

香港仔,有意




別墅

積分: 873


31#
發表於 15-10-10 23:47 |只看該作者

回覆:聘文員 多名

有意 筲箕灣


洋房

積分: 43


32#
發表於 15-10-11 00:11 |只看該作者
有意、大埔請pm


大宅

積分: 1279


33#
發表於 15-10-11 01:04 |只看該作者

回覆:聘文員 多名

有意將軍澳


複式洋房

積分: 241


34#
發表於 15-10-12 18:07 |只看該作者
已pm 有意元朗


民房

積分: 2


35#
發表於 15-10-12 19:17 |只看該作者
有意 大埔請PM


別墅

積分: 750


36#
發表於 15-10-12 19:19 |只看該作者

回覆:bb20120924 的帖子

有意香港仔,熟excel,文書處理,請pm




大宅

積分: 2246

想生BB熱投


37#
發表於 15-10-13 09:23 |只看該作者

回覆:bb20120924 的帖子

屯門區,有意,已PM,Thanks


複式洋房

積分: 294


38#
發表於 15-10-13 10:10 |只看該作者
元朗,屯門 均可~~
請pm~~


複式洋房

積分: 454


39#
發表於 15-10-13 14:48 |只看該作者

回覆:聘文員 多名

有意將軍澳


大宅

積分: 1483


40#
發表於 15-10-13 19:16 |只看該作者

回覆:聘文員 多名

有意,想約見


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo