自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7709


21#
發表於 08-7-20 19:03 |只看該作者
即係入機前把固體廢物撥走就ok, 唔需要連汁都刮乾淨?

另外洗碗粉是一舊粉餅還是洗衣粉咁散的呢? 上次sales 俾我睇的是一舊粉餅, 唔知用粉末得唔得呢?

你地講到我好想買, 你地部機大概幾錢呀?
容唔容易壞的? 駁水喉要駁在咩位的? ''升'盤旁去水及入水得嗎?

唔好意思我未用過實在太多問題啦


大宅

積分: 2724


22#
發表於 08-7-20 19:27 |只看該作者
即係入機前把固體廢物撥走就ok, 唔需要連汁都刮乾淨?

我會先把固體廢物撥走; 然後用布在水流下抺一抺才放入機

另外洗碗粉是一舊粉餅還是洗衣粉咁散的呢? 上次sales 俾我睇的是一舊粉餅, 唔知用粉末得唔得呢?

好似洗衣粉, 也許有些品牌用粉餅, 你可以上internet 找info 看.

你地講到我好想買, 你地部機大概幾錢呀? 不知道, 四, 五千左右?
容唔容易壞的? 駁水喉要駁在咩位的? ''升'盤旁去水及入水得嗎? 我用了幾年, 很好, 其實原理比洗衣機還好simple 很多, 不用worry. 安裝see 父會做嫁. 大不問sales 或行安裝上有什麼要match.

唔好意思我未用過實在太多問題啦 不用客氣, d 咁好的東西我一定會用功令你買的. 哈哈.
原文章由 Fatima_melanie 於 08-7-20 19:03 發表
即係入機前把固體廢物撥走就ok, 唔需要連汁都刮乾淨?

另外洗碗粉是一舊粉餅還是洗衣粉咁散的呢? 上次sales 俾我睇的是一舊粉餅, 唔知用粉末得唔得呢?

你地講到我好想買, 你地部機大概幾錢呀?
容唔容易壞的? 駁水喉 ...


男爵府

積分: 7709


23#
發表於 08-7-20 19:31 |只看該作者
因為我想考慮一下屋企有咩位置可以放到, 所以想問一下升盤旁邊可唔可以

我都知呢個是好野, 但是到而家屋企都無人支持我買, 個個都話佢寧願收我幾千元用人手洗碗


大宅

積分: 2724


24#
發表於 08-7-20 19:39 |只看該作者
如果工作台有位ok 嫁. sink 旁又似乎太近水原...

你是一家之烹, 有無家人可以guarantee 幾千完在十年之內替你:
1. save 水電時間之餘, 還要dishes ju ju 聲
2. 要幾時洗可幾時洗
3. 只要放得下的都可以洗包括, 小孩子玩具, 等等等.

原文章由 Fatima_melanie 於 08-7-20 19:31 發表
因為我想考慮一下屋企有咩位置可以放到, 所以想問一下升盤旁邊可唔可以

我都知呢個是好野, 但是到而家屋企都無人支持我買, 個個都話佢寧願收我幾千元用人手洗碗 ...


珍珠宮

積分: 45360


25#
發表於 08-7-20 20:04 |只看該作者
原文章由 Fatima_melanie 於 08-7-20 19:31 發表
因為我想考慮一下屋企有咩位置可以放到, 所以想問一下升盤旁邊可唔可以

我都知呢個是好野, 但是到而家屋企都無人支持我買, 個個都話佢寧願收我幾千元用人手洗碗 ...



傻啦, 平過請工人呀. 係咪?
多出來d時間可以做下其他家務.

我成日話, 只要幫到手做家務就乜都值得

我都考慮緊買部呀


男爵府

積分: 7709


26#
發表於 08-7-20 22:59 |只看該作者
我有兩邊工作台, 其中一邊在sink 旁邊, 另一邊就在sink 對面, 我的疑問是究竟可唔可以在sink 取水及去水呢? 如果唔係, 你地的水喉是點駁的?


男爵府

積分: 7709


27#
發表於 08-7-20 23:02 |只看該作者
仲有一點補充就係只有sink 對面的工作台有電制, 但呢邊無水喉, sink 旁就有水喉無電制, 咁點攪呢? 我想問清楚用家意見呀, 我見d sales 都唔清唔楚, 可能太少人買啦, 我驚佢地為左做生意點紅點綠呀


大宅

積分: 2724


28#
發表於 08-7-20 23:55 |只看該作者
唔...有點 kick 手, 你要有入水喉及去水喉, sales真的有機會為左做生意點紅點綠. 你最好問行拿個spescification 看真requirement 給水喉丈一看. 如果包安裝便要求他們先叫師父去你家睇位才買. 你家kitchen 的熱水喉點走?

原文章由 Fatima_melanie 於 08-7-20 23:02 發表
仲有一點補充就係只有sink 對面的工作台有電制, 但呢邊無水喉, sink 旁就有水喉無電制, 咁點攪呢? 我想問清楚用家意見呀, 我見d sales 都唔清唔楚, 可能太少人買啦, 我驚佢地為左做生意點紅點綠呀 ...


子爵府

積分: 13973

2025中秋節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 08-7-21 02:50 |只看該作者
係yahoo網頁打入,(洗碗碟機)有好多資料同$睇~~
一家人,最緊要開心,快樂~~~老公,收入大增~~~


男爵府

積分: 7709


30#
發表於 08-7-21 22:05 |只看該作者
我家的熱水喉是入牆的, 唔知點可以解決呢個問題呢...


原文章由 CarChu 於 08-7-20 23:55 發表
唔...有點 kick 手, 你要有入水喉及去水喉, sales真的有機會為左做生意點紅點綠. 你最好問行拿個spescification 看真requirement 給水喉丈一看. 如果包安裝便要求他們先叫師父去你家睇位才買. 你家kitchen 的熱 ...


大宅

積分: 2724


31#
發表於 08-7-21 23:29 |只看該作者
總有一小部份在外出連水龍頭的, 問師父吧!
原文章由 Fatima_melanie 於 08-7-21 22:05 發表
我家的熱水喉是入牆的, 唔知點可以解決呢個問題呢...


大宅

積分: 2654


32#
發表於 08-7-27 21:03 |只看該作者

回覆 #22 CarChu 的文章

想問吓除洗粉外,要唔要落快乾劑

[ 本文章最後由 小虫虫 於 08-7-28 11:51 編輯 ]


大宅

積分: 2724


33#
發表於 08-7-31 17:37 |只看該作者
No you don't have to. Indeed I have never heard such a thing.

原文章由 小虫虫 於 08-7-27 21:03 發表
想問吓除洗粉外,要唔要落快乾劑


水晶宮

積分: 55644


34#
發表於 08-7-31 18:06 |只看該作者
而家住层楼冇洗碗机...所以粉用唔到喇...未用过...环保洗碗机粉...CITY SUPER有卖...唔使$...需要就PM我...


子爵府

積分: 11934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


35#
發表於 08-7-31 19:39 |只看該作者
原文章由 <i>小虫虫</i> 於 08-7-27 21:03 發表
想問吓除洗粉外,要唔要落快乾劑


我部機要,叫 finishing aid, 有個大牌子 finish﹣有洗粉又有finishing aid,大間d 既 百佳都有得賣

洗碗碟機我用 fisher ﹠paykel,柜筒形,好好用。

其實我會先放盤水,浸d碗碟落去,用擦擦走d 渣,就放落機,好快既!

[ 本文章最後由 googoo 於 08-7-31 19:55 編輯 ]


大宅

積分: 2724


36#
發表於 08-7-31 20:44 |只看該作者
I am just wondering...indeed wanted to know more, what is the finishing aid for? really for drying dishes up? would it leave chemical on the dishes?

原文章由 googoo 於 08-7-31 19:39 發表


我部機要,叫 finishing aid, 有個大牌子 finish﹣有洗粉又有finishing aid,大間d 既 百佳都有得賣

洗碗碟機我用 fisher ﹠paykel,柜筒形,好好用。

其實我會先放盤水,浸d碗碟落去,用擦擦走d 渣,就放落機,好快既! ...


子爵府

積分: 11934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


37#
發表於 08-7-31 20:56 |只看該作者
besides help drying the dishes, it seems to have something to do with hard or soft water of different areas. My machine has a slot for you to put the aid in (just put in once and it can go for quite a while), and the setting lets you increase or decrease how much to release. The manual says that if there are too much aid in the water, the dishes will come out with some bubbles on; if too little, the dishes will still be wet with streaks of water.


子爵府

積分: 11934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


38#
發表於 08-8-1 12:15 |只看該作者
just remember, the correct name is "Rinse Aid"

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo