爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6048


21#
發表於 15-10-18 20:24 |只看該作者

引用:Quote:szebaby555+發表於+15-10-18+17:32+

原帖由 yellow2909 於 15-10-18 發表
你師傅姓什麼?? 唔通我地同一個師傅





別墅

積分: 869


22#
發表於 15-10-19 00:44 |只看該作者
szebaby555 發表於 15-10-18 20:24
唔係同一人, 我個係 楊XX.


大宅

積分: 2322


23#
發表於 15-10-19 09:12 |只看該作者
回覆 geminihk 的帖子

: 不顧及其他道路駛用者 (完全唔知幾時有做過)
路邊有人準備過馬路,你冇收油
: 太接近物體 (可能過死車時出事)
或者cut線時太少空間啦
: 在不適當情況下超越物體 (唔明)
前面唔係死車(例如上落客咁) 你爬佢頭都唔得,如果落貨落得耐,都係等考官叫爬頭先好。
: 超過限制速度 (師父從來無同我講過50KM/H係上限, 果次我踩左上去55KM)
超速唔駛諗啦,無速度限制既牌最多50km/h
: 溜後 (比考官屈)
溜後有機會係斜路開停時未到摩擦點,而你鬆手掣時有輕微既溜後,變o左空波滑行。
: 考官採取行動 (承上, 佢踩停我)

唔駛諗啦,佢一踩停你都預o左收工


我考果陣都試過斜路開停死火,不過當時未鬆手掣。加上用番三秒開車手則:
1s: 望左鏡+極力子+入一波
2s: 望右鏡+摩擦點
3s: 望前+鬆手掣
出街都係唔過40,仲要無轉到3波,俾佢tick o左波段不正確。


結果第1次就pass


複式洋房

積分: 263


24#
發表於 15-10-19 18:30 |只看該作者

回覆:geminihk 的帖子

有時講考官心情



大宅

積分: 1142


25#
發表於 15-10-19 20:44 |只看該作者

引用:棍VAN考左成3次都肥(差丙部路試未合格,乙部

原帖由 geminihk 於 15-10-13 發表
棍VAN考左成3次都肥(差丙部路試未合格,乙部泊位調頭OK)

師父一直話我手車好好, 比佢好多其他學生好...但考 ...
放棄棍波,包你馬到功成!!


大宅

積分: 1415


26#
發表於 15-10-20 00:23 |只看該作者
我2012年都考左兩次都肥,淨係泊位合格, 如果重新再學都不知道是否要重頭學過哂定考番路試算.


洋房

積分: 65


27#
發表於 15-10-21 13:18 |只看該作者
唔使太灰心喎,次數多少唔代表一切喎,考5,6次都大有人在,咪當攞多D經驗囉,補多幾個鐘,到你第4次PASS咁計,第日出到路面,你又無咁驚啫!!


伯爵府

積分: 15970


28#
發表於 15-10-21 17:41 |只看該作者
我今日學車第一次行咁長路程,由葵興走去油塘,驚到我呀,我都驚唔得

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo