跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8483


21#
發表於 08-8-9 14:25 |只看該作者
我唔努力啦...
都2個囉...
要都過多2年環境再好o的先囉..
講真, 而家再生多個, 我都無咩心機湊..
我呢2件怪獸都攪到我死死下..

原文章由 yoyoslam 於 08-8-9 09:30 發表

燁燁媽,

遲咗成2個月,真係嚇c人, 子宮都未有好好休息呀! 抖吓先再努力過.


大宅

積分: 4742

熱血勳章


22#
發表於 08-8-9 23:25 |只看該作者
我都驚驚地唔敢諗生第二個 因為我老公o既爸爸係twins黎o家
佢家族中都有幾對twins 即係我地都有機會會生twins
如果由1個變左3個 真係會失晒預算 所以唔知生唔生第二胎好...
如果第一胎生對twins 我就一定唔會再生第二胎 依家有1個 又想生多個陪佢 都唔知點好...

原文章由 in123cindy 於 29/7/2008 23:55 發表
有好多嘢係整定家, 不用擔心啦 !

我大仔 7歲, 想生多一件, 點知買一送一, 整對 twins,
我哋當時都 "又驚 ! 又喜 !"

等你消息


男爵府

積分: 5081


23#
發表於 08-8-10 21:42 |只看該作者
原文章由 燁燁媽 於 08-8-9 14:25 發表
我唔努力啦...
都2個囉...
要都過多2年環境再好o的先囉..
講真, 而家再生多個, 我都無咩心機湊..
我呢2件怪獸都攪到我死死下..

齊齊努力呀! 照顧同教育小朋友真係唔簡單.但我哋已經選擇咗.積極啲面對.好彩有bk可分享.
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo