爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 954


21#
發表於 15-11-5 19:18 |只看該作者

回覆:sienta 2003~2004

其實只要保養好,根本不成問題。


別墅

積分: 708


22#
發表於 15-11-5 20:05 |只看該作者

引用:其實只要保養好,根本不成問題。

原帖由 嶺南小王子 於 15-11-05 發表
其實只要保養好,根本不成問題。



侯爵府

積分: 22680


23#
發表於 15-11-8 10:39 |只看該作者

回覆:sienta 2003~2004

急:唔好意思,我架車撻唔著,佢lock左我架車,請問係咩問題?麻煩各位幫幫我,係出左咩問題?thx🙏🙏🙏




大宅

積分: 1083


24#
發表於 15-11-13 23:05 |只看該作者

回覆:sienta 2003~2004

本帖最後由 22212612 於 15-11-13 23:28 編輯

Sienta 係善良車種, 正所謂聲音行先,動力後上, 不過真係好洗好用小野壞又省油, 14-15 KM/L, 每日行100KM ,用埋油咭 唔駛一蚊一公里, 無咩投訴


男爵府

積分: 6243


25#
發表於 15-11-16 11:50 |只看該作者
回覆 kk24bb 的帖子

但在日本只行兩年就要去"擋車"! 九成九大撞啦!


大宅

積分: 3061


26#
發表於 15-11-17 20:11 |只看該作者

引用:想找架2003/2004....主要坐兩大人一小朋友(

原帖由 AV1S 於 15-10-22 發表
想找架2003/2004....主要坐兩大人一小朋友(2歲3個月)
有冇爸爸想放呀?!
另外揸緊既可以分享下感覺嗎?謝謝! ...
我老公有一部二手想放,有興趣pm


別墅

積分: 708


27#
發表於 15-11-18 09:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 AV1S 於 15-10-22 發表想找架

原帖由 Tomatofong 於 15-11-17 發表
我老公有一部二手想放,有興趣pm
已買入2005年G版喇!


男爵府

積分: 6243


28#
發表於 15-11-18 11:37 |只看該作者
回覆 嶺南小王子 的帖子

想請教吓, 一架車在日本已經行到要去"擋車", 擋咗車之後再番新吓賣來港, 可以點保養至叫做好呢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo