自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17202


21#
發表於 08-7-29 13:47 |只看該作者
小提琴........仲係啱啱開始學


大宅

積分: 1824


22#
發表於 08-7-29 13:55 |只看該作者
原文章由 21520826 於 08-7-29 13:47 發表
小提琴........仲係啱啱開始學


學左1學期琴, 就唔想學, 而家學古箏, 學左半年, 老師叫買部古箏比佢, 唔係學左唔練=冇學. 問題係部琴點算?


象牙宮

積分: 213552

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 08-7-29 13:59 |只看該作者

回覆 #1 siuwa 的文章

由阿媽來學, 唔好嘥!! or 賣咗佢 or 問下親友有無小朋友想學想買咗佢(送俾佢)!!


珊瑚宮

積分: 108883

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 08-7-29 14:27 |只看該作者
我女兒學琴(已6年)+單簧管(已五年).

<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


子爵府

積分: 13634

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


25#
發表於 08-7-29 14:30 |只看該作者
原文章由 fatpanda 於 08-7-29 14:27 發表
我女兒學琴(已6年)+單簧管(已五年).


Only piano
以心開揚待人真  晴朗笑容樂在心


大宅

積分: 1912


26#
發表於 08-7-29 14:37 |只看該作者

想學好多野

我個仔仔學 SEX-PHONE OR 打鼓,
佢仲想學琴, 和作曲, 我都唔知佢想點


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 08-7-29 14:53 |只看該作者
大女 - 鋼琴
細仔 -佢話想學色士風 (等佢大D, 叫爸爸教佢)


複式洋房

積分: 296


28#
發表於 08-7-29 14:58 |只看該作者
我仔仔學低音大提琴(已學3年, 今年年底考5級), 大提琴中最大果隻, 樂器重要比佢人高, 好彩去學既時侯吾使帶埋樂器去, 否則孭死我mouth: mouth: mouth:


珍珠宮

積分: 49733

畀面勳章


29#
發表於 08-7-29 14:59 |只看該作者
Only piano


珍珠宮

積分: 42368

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


30#
發表於 08-7-29 15:00 |只看該作者
原文章由 Cheongcheongmum 於 08-7-29 14:58 發表
好彩去學既時侯吾使帶埋樂器去, 否則孭死我mouth: mouth: mouth:


咁你是否自己調音?


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


31#
發表於 08-7-29 15:02 |只看該作者
對唔住呀各位 . .. 借個位黎問下, 你地有冇1/8 or 1/10既小提琴出讓呀 .. .

打攪晒...sorry


珍珠宮

積分: 42368

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


32#
發表於 08-7-29 16:23 |只看該作者
原文章由 AA媽媽 於 08-7-29 15:02 發表
對唔住呀各位 . .. 借個位黎問下, 你地有冇1/8 or 1/10既小提琴出讓呀 .. .

打攪晒...sorry


如果你唔係要D靚小提琴﹐可以考慮去「粵華樂器有限公司」買﹐大約三﹑四百元左右。

http://www.yuetwahmusic.com/



現在還有暑期大特賣﹐樂器低到三折至五折。

http://www.yuetwahmusic.com/50off.htm

[ 本文章最後由 PaPa 於 08-7-29 16:28 編輯 ]


複式洋房

積分: 296


33#
發表於 08-7-29 16:23 |只看該作者
原文章由 PaPa 於 08-7-29 15:00 發表


咁你是否自己調音?


係呀!!!


珍珠宮

積分: 42368

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


34#
發表於 08-7-29 16:30 |只看該作者
原文章由 Cheongcheongmum 於 08-7-29 16:23 發表


係呀!!!


你是否用電子調音器?


洋房

積分: 247


35#
發表於 08-7-29 16:32 |只看該作者
仔仔4歲,學繄鋼琴


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


36#
發表於 08-7-29 16:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


37#
發表於 08-7-29 16:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 08-7-29 16:47 |只看該作者
大囡(almost 5),剛剛開始學小提琴


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


39#
發表於 08-7-29 16:50 |只看該作者
亞女小一, 佢只係學鋼琴ONLY.

佢成日話要學埋小提琴, 一陣又話想學古箏, 但我想遲多3年到先決定比唔比佢學多樣樂器.


伯爵府

積分: 17076


40#
發表於 08-7-29 17:02 |只看該作者
鋼琴, 小提琴, 單簧管, 色士風, 結他, 打豉.
有 D 係學校指定要學, 有 D 係佢地 2個自已有興趣去學.

[ 本文章最後由 88328mama 於 08-7-29 17:17 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo