網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   8


象牙宮

積分: 239734


21#
發表於 15-10-31 18:08 |只看該作者
我係辣椒仔 發表於 15-10-31 08:52
你用過咩魚呀
其實我有一次買唔到桂花魚,試過用珍珠𩶘,都ok wor, 一樣滑,唔多骨(Ps 我 ...

水煮牛肉.
水煮魚.... 用一條骨. 較大條魚來整.
也嘗試過一包包的魚柳.... (佳宝) 一樣好味.

看來你是識煮, 識食之人... 以后多交流.

我性格不愛死板, 白老鼠. (大自然提供好多材料) 要好好利用.

海鮮我愛原味.
其它我愛配搭. 創新.





想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 1683


22#
發表於 15-10-31 20:02 |只看該作者

引用:Quote:我係辣椒仔+發表於+15-10-31+08:52+

原帖由 333s 於 15-10-31 發表
水煮牛肉.
水煮魚.... 用一條骨. 較大條魚來整.
也嘗試過一包包的魚柳.... (佳宝) 一樣好味.
我要多多請教你就真,我未試過整水煮牛呀,有咩竅門才整到又滑又淋呢?
牛應該買邊個部位呢?




象牙宮

積分: 239734


23#
發表於 15-11-1 09:59 |只看該作者
我係辣椒仔 發表於 15-10-31 20:02
我要多多請教你就真,我未試過整水煮牛呀,有咩竅門才整到又滑又淋呢?
牛應該買邊個部位呢?
...

我厚多士 anyway, 提供另类. 大家一起學習下.
主動权在自己手中, 自由選擇.

水煮牛, 又滑又淋 simple & easy
牛肉超市/肉檔有切成薄片片。放盐、生抽、生粉均匀上浆.
水煮魚料 大火烧开后,放下牛肉片至熟。

我懶人愛做簡易做菜.
別問我正宗不. 簡單又好食就是王道.

點評

我係辣椒仔    發表於 15-11-1 16:21
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo