自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3009


21#
發表於 08-8-1 02:01 |只看該作者
我有呀,有產後抑鬱,生完bb冇耐就開始有,個人好易驚,驚到坐係度喊,bb一有小小聲就彈起身,又好易發皮氣,又食唔落訓唔著,成個人落晒形,仲想自殺
跟住媽咪帶左我睇醫生,醫生話我有產後抑鬱,個醫生好好同我傾左好耐,檢查清楚後開藥比我食,依家我已經食左1年藥,個病好得77,88
真係好彩當時媽咪醒目識帶我去睇醫生同埋老公對我既支持,如果唔係我想我已經抱住呀b條左落街


男爵府

積分: 5271

畀面勳章


22#
發表於 08-8-1 12:00 |只看該作者
原文章由 54heima 於 08-7-31 23:10 發表
99 奶奶
顺便告诉埋
62 老爷



明白!!!! Thank you


大宅

積分: 2213


23#
發表於 08-8-1 12:06 |只看該作者
久唔久就會發作


水晶宮

積分: 68486


24#
發表於 08-8-1 12:17 |只看該作者
MAYBE
A LITTLE BIT LA


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo