爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 167


21#
發表於 15-11-10 16:43 |只看該作者
Volvo 安全性最高, 年年攞奬


大宅

積分: 3505


22#
發表於 15-11-10 17:16 |只看該作者

引用:其他朋友都係建議呢兩架,佢地話揸得多既人

原帖由 蚊香娃 於 15-11-10 發表
其他朋友都係建議呢兩架,佢地話揸得多既人係我既話就volvo la後排坐得舒服d,安全d



...
又唔代表Q7唔夠安全,不過兩個品牌嘅賣點唔同,但XC90尾排兩個位係正常座位,應該舒服好多,不過亦因為咁所以車尾好長,影響操控性。




禁止訪問

積分: 657


23#
發表於 15-11-10 19:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7557


24#
發表於 15-11-10 19:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 557


25#
發表於 15-11-11 13:38 |只看該作者

回覆:ponpons 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 356


26#
發表於 15-11-11 18:30 |只看該作者
7人SUV 都有唔少CHOICE

最緊要睇你要求咩

80萬呢個RANGE

仲有 Discovery Sport (雖然細部D), 一係就BMW X5 或韓國車 HYUNDAI


大宅

積分: 2322


27#
發表於 15-11-12 08:56 |只看該作者
本帖最後由 MonsterGary 於 15-11-12 08:57 編輯

回覆 johnnywalker 的帖子

成個VAG集團既車都算得好盡,擺明個格都係賺零件錢。

雙B 既新款擺明搵客做白老鼠,咁明啦....


大宅

積分: 2322


28#
發表於 15-11-12 09:06 |只看該作者
回覆 ponpons 的帖子

呢度有介紹,不過唔知引入香港既新XC90有冇啦
http://news.u-car.com.tw/26705.html


大宅

積分: 3505


29#
發表於 15-11-12 09:19 |只看該作者

引用:+本帖最後由+MonsterGary+於+15-11-12+08:5

原帖由 MonsterGary 於 15-11-12 發表
本帖最後由 MonsterGary 於 15-11-12 08:57 編輯

回覆 johnnywalker 的帖子
我唔明白喎




大宅

積分: 2322


30#
發表於 15-11-12 09:51 |只看該作者
回覆 kennyklt 的帖子

VAG集團 (Volkswagen、Skoda、Seat、Audi、Porsche、Bentley、Lamborghini、BugattiVolkswagen Commercial Vehicles、MAN、ScaniaDucati) 佢設計用到好盡,其實D o野唔會太耐用,所以換零件又會斬多一刀。

雙B即係BMW同Benz,有唔少最新既科技會放落架車,跟手facelift之後先會改良,凡係最新科技既o野都有defect,所以好易覺得好易壞。


禁止訪問

積分: 418


31#
發表於 15-11-12 13:22 |只看該作者

回覆:martin7 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2322


32#
發表於 15-11-12 14:09 |只看該作者
回覆 蚊香娃 的帖子

其實Volvo既SUV都有XC90同XC60兩款
XC90係7座,XC60係5座,睇吓想要邊款。

除o左返代理維修之外,出面都有車房識整Volvo,不過我要問先知。
Volvo club HK 果班比較低調,有幾過轉o左玩SAAB


大宅

積分: 2322


33#
發表於 15-11-12 15:49 |只看該作者
原來新既Volvo 有City Safety,係Volvo Club 見到有人講過話揸住架XC60,係龍翔道行緊,前車急剎,架XC60靠City Safety剎停,無撞到前車個pat pat.....


大宅

積分: 1460


34#
發表於 15-11-12 21:00 |只看該作者
回覆 MonsterGary 的帖子

咁唔洗買車啦!


大宅

積分: 3505


35#
發表於 15-11-12 22:32 |只看該作者
本帖最後由 kennyklt 於 15-11-12 22:40 編輯
MonsterGary 發表於 15-11-12 15:49
原來新既Volvo 有City Safety,係Volvo Club 見到有人講過話揸住架XC60,係龍翔道行緊,前車急剎,架XC60靠 ...

Volvo嘅City Safety只在50km/hr以下運作,因為目的只係保䕶街道上嘅行人,超過50km/hr就無效。
你指嘅係auto brake,其實好多車都有,不過輸港型號唔係standard。


男爵府

積分: 7787


36#
發表於 15-11-12 22:52 |只看該作者

回覆:揀suv好唔好

City safety 吾知係吾係只是在9mph去到22mph有效,即係35kmph以下.


大宅

積分: 3776


37#
發表於 15-11-13 17:23 |只看該作者
好,TELSA Model X


大宅

積分: 3505


38#
發表於 15-11-14 08:27 |只看該作者

引用:好,TELSA+Model+X

原帖由 晉燁爸爸 於 15-11-13 發表
好,TELSA Model X
Model X係MPV,唔算SUV




複式洋房

積分: 145


39#
發表於 15-11-16 18:04 |只看該作者


禁止訪問

積分: 758


40#
發表於 15-11-17 00:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo