爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 163


21#
發表於 15-11-17 07:39 |只看該作者

回覆:chekman2001 的帖子

有冇爸爸做過tribos,有谷友介紹做啲隻,三年先做一次維護




大宅

積分: 2685


22#
發表於 15-11-20 23:26 |只看該作者

引用:回覆+wcandtt+的帖子比石仔彈冇咁應+<<+咪

原帖由 Skylinerr 於 15-11-10 發表
回覆 wcandtt 的帖子

比石仔彈冇咁應
收你7仠幾吹大d,等你比錢順d




水晶宮

積分: 73350


23#
發表於 15-11-22 08:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Skylinerr+於+15-11-10+發表

原帖由 caydenBB 於 15-11-20 發表
收你7仠幾吹大d,等你比錢順d
晤計弾石仔果part, 洗車比水一冲即乾淨哂,慳唔少時間。(唔會比月費公司和工人洗)




男爵府

積分: 9075

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


24#
發表於 15-11-22 17:17 |只看該作者
回覆 wcandtt 的帖子

我都剛做左鍍膜,以後只用水沖就可以嗎?超方便


水晶宮

積分: 73350


25#
發表於 15-11-22 19:36 |只看該作者

引用:回覆+wcandtt+的帖子我都剛做左鍍膜,以後

原帖由 小菜 於 15-11-22 發表
回覆 wcandtt 的帖子

我都剛做左鍍膜,以後只用水沖就可以嗎?超方便 ...
我最近自己洗過2次,都係一冲水就ok, 再用汽車專用的抺布印乾,好快攪掂。

但唔知效果可以keep幾耐,佢話一年




大宅

積分: 1707


26#
發表於 15-11-23 12:49 |只看該作者
wcandtt 發表於 15-11-22 19:36
我最近自己洗過2次,都係一冲水就ok, 再用汽車專用的抺布印乾,好快攪掂。

但唔知效果可以keep幾耐 ...
可以話你知一定冇可能就咁沖水就得

頭幾次都可能得, 之後越黎越多污染物積聚就一定要洗車


大宅

積分: 1844


27#
發表於 15-11-23 13:12 |只看該作者
鍍膜係睇手工,所以好難講抵唔抵好唔好
最緊要睇口脾
我會搵啲二三千口脾唔錯嘅

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo