自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


瑪瑙宮

積分: 144714

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 15-11-15 23:14 |只看該作者

引用:左眼睇野,有些檬及1撻黑色暗沉左1dd,睇手機

原帖由 ru_663th 於 15-11-15 發表
左眼睇野,有些檬及1撻黑色暗沉左1dd,睇手機或其他野都是咁。請問是否看醫生?普通科?眼科?睇檢眼眼鏡店呀?請 ...
有黑色,你快啲睇醫生呀




別墅

積分: 729


22#
發表於 15-11-15 23:31 |只看該作者

引用:左眼睇野,有些檬及1撻黑色暗沉左1dd,睇手機

原帖由 ru_663th 於 15-11-15 發表
左眼睇野,有些檬及1撻黑色暗沉左1dd,睇手機或其他野都是咁。請問是否看醫生?普通科?眼科?睇檢眼眼鏡店呀?請 ...
去睇眼科,你應該是黃斑水腫


珍珠宮

積分: 34203

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


23#
發表於 15-11-15 23:45 |只看該作者

回覆:左眼睛突然睇野好似好檬咁......

可能視網膜剝離徵兆




珍珠宮

積分: 46551


24#
發表於 15-11-15 23:51 |只看該作者

回覆:左眼睛突然睇野好似好檬咁......

試過。。通常同一隻眼發生。。
訓醒又無事。。。點攪。。。



子爵府

積分: 11264


25#
發表於 15-11-16 00:04 |只看該作者
http://www.mingpaohealth.com/cfm/feature3.cfm?File=20080602/mefe/vna1.txt

先自行測試......
:wave:  :wave:


禁止訪問

積分: 870


26#
發表於 15-11-16 00:10 |只看該作者

回覆:左眼睛突然睇野好似好檬咁......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67589


27#
發表於 15-11-16 00:16 |只看該作者

引用:左眼睇野,有些檬及1撻黑色暗沉左1dd,睇手機

原帖由 ru_663th 於 15-11-15 發表
左眼睇野,有些檬及1撻黑色暗沉左1dd,睇手機或其他野都是咁。請問是否看醫生?普通科?眼科?睇檢眼眼鏡店呀?請 ...
有灰黑影,可能係視網膜脱落前兆; 全片朦朧,可能係發炎引致角膜水腫。兩樣都可以係緊急情況,睇眼科專科啦,check左冇大礙先搵視光師驗眼。


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 15-11-30 00:05 |只看該作者
fatdenden 發表於 15-11-15 12:20
發炎都會矇
今日我視線又檬左d,明天第1 次睇醫院眼科專科.....有些擔心因眼睛越來越影響我日常生活, 如文職打單, 用手機, 過馬路(橫街), 煮飯及其他等等.似單眼龍咁, 一隻眼望野, 好辛苦, 好唔開心.

是否有得醫?

提外話, 請問亞皆老街果間眼科醫院, 是否政府?
我有想過...明天睇得如唔好, 是否可以醫生寫信轉介??



珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 15-11-30 00:25 |只看該作者
monstervicky 發表於 15-11-15 23:31
去睇眼科,你應該是黃斑水腫
會唔會有得醫? 我好擔心....突然在office工作發生?


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 15-11-30 00:28 |只看該作者
Elenalan 發表於 15-11-16 00:16
有灰黑影,可能係視網膜脱落前兆; 全片朦朧,可能係發炎引致角膜水腫。兩樣都可以係緊急情況,睇眼科專科啦 ...
是有灰黑影(暗左視線又模糊....由奇是看字時)


伯爵府

積分: 15212


31#
發表於 15-11-30 00:29 |只看該作者

引用:係咪發炎呀?我之前發炎睇野好朦,因為d膿

原帖由 klbb2011 於 15-11-15 發表
係咪發炎呀?
我之前發炎睇野好朦,因為d膿喺眼阻住睇野所以朦
我老公又係咁話佢發炎,d膿阻住睇野,所以矇佐,醫生開佐類固醇比佢,又叫佢訓高d枕頭,等d膿留番落黎!但無用,以家滴緊d維他命,醫生同佢講話至少3至6個月先好番,佢話再唔得要做手術,但醫生都唔建議做!!想問jm 最後點好番??




珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 15-11-30 00:35 |只看該作者
請問發炎或視網膜脱落有冇得醫?
我唔想影響工作, 沒有份工, 好唔開心....


侯爵府

積分: 24232

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


33#
發表於 15-11-30 00:37 |只看該作者

引用:請問發炎或視網膜脱落有冇得醫

原帖由 ru_663th 於 15-11-30 發表
請問發炎或視網膜脱落有冇得醫?
我唔想影響工作, 沒有份工, 好唔開心.... ...
有德医,快D睇
睇下乜事先;吾好逃避


子爵府

積分: 13298

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子王國15週年勳章


34#
發表於 15-11-30 00:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 klbb2011 於 15-11-15 發表係

原帖由 Shirleyng428 於 15-11-30 發表
我老公又係咁話佢發炎,d膿阻住睇野,所以矇佐,醫生開佐類固醇比佢,又叫佢訓高d枕頭,等d膿留番落黎!但 ...
我滴左3,4日藥水好返晒啦,
但發過一次之後,對眼變左好易發炎,手多捽眼就好易中
你有冇睇第二個醫生呀?唔洗擔心,問多個醫生意見先


子爵府

積分: 13298

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子王國15週年勳章


35#
發表於 15-11-30 00:50 |只看該作者

引用:請問發炎或視網膜脱落有冇得醫

原帖由 ru_663th 於 15-11-30 發表
請問發炎或視網膜脱落有冇得醫?
我唔想影響工作, 沒有份工, 好唔開心.... ...
發炎有得醫ga,滴藥膏藥水之嘛,
快d睇醫生啦,唔好自己嚇自己


用戶要求終止服務

積分: 124690

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 貢獻勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


36#
發表於 15-11-30 05:15 |只看該作者

引用:近排工作好忙, 早2日晚上失眠, 眼睛好累,

原帖由 ru_663th 於 15-11-15 發表
近排工作好忙, 早2日晚上失眠, 眼睛好累,
今日唔知點解,下午右眼望周圍東西環境,(如: 用手機, 望電腦, 周 ...
快D睇醫生,唔系好大镬,我就係遲咗,無咗隻眼了。


伯爵府

積分: 15212


37#
發表於 15-11-30 09:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Shirleyng428+於+15-11-30+發

原帖由 klbb2011 於 15-11-30 發表
我滴左3,4日藥水好返晒啦,
但發過一次之後,對眼變左好易發炎,手多捽眼就好易中
你有冇睇第二個醫生呀? ...
其實已經第二個,個醫生話手術都算大手術!所以都唔希望做!😔😔😔




伯爵府

積分: 15108


38#
發表於 15-11-30 09:45 |只看該作者
不過睇下醫生啦


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 15-12-1 00:44 |只看該作者
今日覆診政府眼科醫院, 醫生說...是黃班水腫, 沒有藥給我食及藥水, 只說有8成病人會自然康復, 或見意我自費藥費1萬元做手術.
我1516中......是否選擇自然好? 手術好?
因眼睛現好影響我日常生活, 如工作上打單(文職), 煮飯煮送(用刀), 過馬路(橫街), 看物品....我都視力有重影(左眼),浮字浮數字.
還是再看私家眼科診所,再問一些專業意見好?
我唔想等到影響右眼視線都有問題....
如果你, 如何點做?
有沒有私家眼科醫生介紹給我? 價錢唔好太貴,醫生有信心....
thx


禁止訪問

積分: 102652


40#
發表於 15-12-1 07:13 |只看該作者

引用:今日覆診政府眼科醫院, 醫生說...是黃班水

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo