親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1274


21#
發表於 15-11-21 20:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SUEMAMA+於+15-11-18+發表我

原帖由 SK5 於 15-11-20 發表
Thanks! 下次試你呢間。

我們最後訂在holiday inn 个,dream work dinner buffet, 24 dec 先 498+10%,至 ...
我想問你點bonk dream work dinner buffet?我唔覺佢有dinner buffet wor




大宅

積分: 2967


22#
發表於 15-11-21 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 SK5 於 15-11-20 發表Thanks!

原帖由 small_sze 於 15-11-21 發表
我想問你點bonk dream work dinner buffet?我唔覺佢有dinner buffet wor
有呀。我直接email 比佢。好快覆,不過要用credit card full左先。


大宅

積分: 1486


23#
發表於 15-11-25 22:34 |只看該作者
SUEMAMA 發表於 15-11-17 19:03
我 email book, 佢隔咗幾個鐘就 call 我 confirm
有無訂Urban kitchen 的email?


大宅

積分: 1274


24#
發表於 15-11-26 18:12 |只看該作者

回覆:有無訂左澳門既酒店聖誕自助晚餐?

想問各位。如果小朋友得2歲。
大家會揀群芳嘅dinner buffet定夢工場嘅dinner buffet啊





別墅

積分: 594


25#
發表於 15-11-26 18:16 |只看該作者

回覆:small_sze 的帖子

有小朋友住邊間同食邊間好?




大宅

積分: 3039


26#
發表於 15-11-26 21:15 |只看該作者

引用:Quote:SUEMAMA 發表於 15-11-17 19:03 我 e

原帖由 王油油 於 15-11-25 發表
有無訂Urban kitchen 的email?
你去銀河個官網,最下面嘅 menu 揀聯絡我們,有張表格彈出嚟,照填就得


大宅

積分: 1486


27#
發表於 15-11-27 09:42 |只看該作者
回覆 SUEMAMA 的帖子

唔該晒,搵到& 覈左啦,原打算20/12去食dinner,原來呢日竟係澳門回歸日,無任何discount, 要成$558,貴左咁多正常價係咪4佰幾?


大宅

積分: 3039


28#
發表於 15-11-29 20:47 |只看該作者

引用:回覆 SUEMAMA 的帖子唔該晒,搵到& 覈左啦

原帖由 王油油 於 15-11-27 發表
回覆 SUEMAMA 的帖子

唔該晒,搵到& 覈左啦,原打算20/12去食dinner,原來呢日竟係澳門回歸日,無任何disc ...
我訂23號晚,正常價$458,聖誕就 $688


大宅

積分: 3744


29#
發表於 15-12-1 13:37 |只看該作者
Urban Kitchen 25/12 buffet 要$688 真係好貴. 想問一下 D 人攞嘢食守規矩嗎 ?


大宅

積分: 2659


30#
發表於 15-12-3 10:46 |只看該作者
回覆 Gar 的帖子

之前食過都唔錯, 食客會排隊, 食物REFILL都幾快同充足


大宅

積分: 2643

好媽媽勳章


31#
發表於 15-12-3 14:35 |只看該作者
small_sze 發表於 15-11-26 18:12
想問各位。如果小朋友得2歲。
大家會揀群芳嘅dinner buffet定夢工場嘅dinner buffet啊:quiet ...

我都有其中一個小朋友係2歲,我最終揀左群芳dinner buffet ($490@),另外加每位百幾蚊upgrade明星早餐,咁就兩樣有齊(emoji)


大宅

積分: 4870

好媽媽勳章


32#
發表於 15-12-10 20:55 |只看該作者

回覆:有無訂左澳門既酒店聖誕自助晚餐

本想訂郡芳23號晚餐,不過full了,改訂24號食午餐。

快樂可人兒
:-DResults:


大宅

積分: 3570


33#
發表於 15-12-11 15:35 |只看該作者
我24號晚訂左威尼斯人既豐竹自助餐,我E-MAIL訂既,好快就CONFIRM左我。
成人$398,小$198
可過佢分兩個時段


大宅

積分: 3832


34#
發表於 15-12-12 23:26 |只看該作者
wingtam91 發表於 15-12-11 15:35
我24號晚訂左威尼斯人既豐竹自助餐,我E-MAIL訂既,好快就CONFIRM左我。
成人$398,小$198
可過佢分兩個時 ...
我覺得而家楓竹唔掂。。。
我的家有~
囉囉唆唆 嘅 煩人BaBa
傻下傻下 嘅 咕碌媽媽
少年宅男 嘅 雞仔謙哥哥
奀皮多手 嘅 豬仔浠弟弟
醜怪黏身 嘅 惡馬妹芊妍


大宅

積分: 3570


35#
發表於 15-12-14 15:09 |只看該作者
回覆 jilljojo 的帖子

其實我未試過呢間,不過我會住威尼詩人,所以先去呢度食…

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo