自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   9


大宅

積分: 4517

畀面勳章


21#
發表於 15-11-18 11:45 |只看該作者
本帖最後由 ekoo 於 15-11-18 15:12 編輯
seaheart88 發表於 15-11-18 11:09
呢隻我試過,太甜。

ic, i think you add too much. maybe you add a liitle bit, it tastes better~
REJOICE


子爵府

積分: 14283


22#
發表於 15-11-18 11:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+evacatcat+於+15-11-18+發表

原帖由 ac917 於 15-11-18 發表
請問你用幾多份量牛肋條加一支紅酒?大約炆幾耐?謝謝
我係用Sogo 買一包既急凍牛肋條份量,幾重就唔記得,份量都好隨意,總之所有材料落晒煲後,紅酒既份量剛好蓋過材料,如一枝都唔夠,就加少少水... 我用staub 鑄鐵鍋,煮滾後細火炆一小時,熄火焗大半小時,然後再開火煮滾,收細火再炆一小時,跟住又再焗大半個鐘,然後再煮返滾就食得,啲牛肋條好淋又入味



點評

ac917    發表於 15-11-18 12:38
cat_ma    發表於 15-11-18 11:56


水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


23#
發表於 15-11-18 11:56 |只看該作者


男爵府

積分: 7428


24#
發表於 15-11-18 11:57 |只看該作者
請問牛肋條洗唔洗出水先呀? THX.


子爵府

積分: 14283


25#
發表於 15-11-18 12:02 |只看該作者

引用:請問牛肋條洗唔洗出水先呀?+THX.

原帖由 Sharon_1304 於 15-11-18 發表
請問牛肋條洗唔洗出水先呀? THX.
不用,但可以用洋蔥蒜頭爆香,煎到表面少少金黃再炆




象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


26#
發表於 15-11-18 12:14 |只看該作者
因乜你呢期問既我屋企都有or想整架


水晶宮

積分: 71291


27#
發表於 15-11-18 12:36 |只看該作者

引用:我燜咖喱的,你有冇興趣?

原帖由 losttoa 於 15-11-18 發表
我燜咖喱的,你有冇興趣?
有呀!我兩公婆都鍾意,停小朋友唔食得



            


水晶宮

積分: 71291


28#
發表於 15-11-18 12:37 |只看該作者

引用:我昨晚用洋蔥,蒜頭,+乾蔥爆香之後加咖哩粉

原帖由 張胡太太 於 15-11-18 發表
我昨晚用洋蔥,蒜頭, 乾蔥爆香之後加咖哩粉炒香, 之後加牛助條, 白蘿蔔,紅蘿蔔, 香葉及水炆左45分鐘, 用魚露 ...
㕑神





            


水晶宮

積分: 71291


29#
發表於 15-11-18 12:39 |只看該作者

引用:因乜你呢期問既我屋企都有or想整架

原帖由 sasa0208 於 15-11-18 發表
因乜你呢期問既我屋企都有or想整架
禾唔塞答你呢個問題,唯有出呢個公仔





            


水晶宮

積分: 64415

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章


30#
發表於 15-11-18 12:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 losttoa 於 15-11-18 發表我

原帖由 ac917 於 15-11-18 發表
有呀!我兩公婆都鍾意,停小朋友唔食得
我圖入面包咖喱一般印尼舖街市都有,大約14-15蚊包,都幾辣架,你試下


水晶宮

積分: 71291


31#
發表於 15-11-18 12:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ac917+於+15-11-18+發表有呀

原帖由 losttoa 於 15-11-18 發表
我圖入面包咖喱一般印尼舖街市都有,大約14-15蚊包,都幾辣架,你試下

...
好!

謝謝你



            


珍珠宮

積分: 46028

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


32#
發表於 15-11-18 12:48 |只看該作者


男爵府

積分: 7428


33#
發表於 15-11-18 14:24 |只看該作者
回覆 evacatcat 的帖子

收到, 唔該晒你呀!


侯爵府

積分: 23625

笑得好勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛


34#
發表於 15-11-18 17:05 |只看該作者
送飯


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


35#
發表於 15-11-18 18:24 |只看該作者

引用:版主真係唔好意思!烹㶵嗰邊d高手可能忙住

原帖由 ac917 於 15-11-18 發表
版主真係唔好意思!烹㶵嗰邊d高手可能忙住研究新菜式,所以我嘅烹㶵問題都係呢度多d姊妹答我⋯⋯請繼續手下 ...
我冇食過韓式牛肋條,但係如果我自己整,我會用蕃茄,洋蔥,紅蘿蔔,加啲韓式辣醬,茄醬,月桂葉來炆,應該都幾好味!




男爵府

積分: 5747


36#
發表於 15-11-18 19:08 |只看該作者

回覆:ac917 的帖子

我今晚又整咗
1447844900906.jpg


伯爵府

積分: 15933


37#
發表於 15-11-18 19:23 |只看該作者

引用:版主真係唔好意思!烹㶵嗰邊d高手可能忙住

原帖由 ac917 於 15-11-18 發表
版主真係唔好意思!烹㶵嗰邊d高手可能忙住研究新菜式,所以我嘅烹㶵問題都係呢度多d姊妹答我⋯⋯請繼續手下 ...
我用薯仔,紅蔔白,洋蔥炆,之後加罐羅宋湯,正


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo