爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3004


21#
發表於 15-11-21 13:04 |只看該作者

引用:本田品牌唔錯,比較中意的.

原帖由 20150618bb 於 15-11-21 發表
本田品牌唔錯,比較中意的.
你有冇用返本田嘅維修服務?每年大約收幾多?




複式洋房

積分: 241


22#
發表於 15-11-21 14:11 |只看該作者

回覆:七人車 - 邊款比較好?

揸緊新款stepwgn,真的不錯選擇,油又平又夠力


大宅

積分: 3004


23#
發表於 15-11-21 14:49 |只看該作者

引用:揸緊新款stepwgn,真的不錯選擇,油又平又夠

原帖由 hang528 於 15-11-21 發表
揸緊新款stepwgn,真的不錯選擇,油又平又夠力





大宅

積分: 1844


24#
發表於 15-11-21 17:19 |只看該作者
樓主對七人車有乜要求?淨係睇你用wish同stepwgn比較就覺得你無落過showroom試

1. 常載人數
2. 載6人或以上有幾密
3. 載貨/購大型物件有幾密
4. 後座坐咩人

以上因素影響到你揀邊類7人車

1. 細7: wish, jade(6人), Mazda 5, Grand C Max, tauran
2. Box7: serena, Noah, stepwgn, sharan


大宅

積分: 3004


25#
發表於 15-11-21 20:41 |只看該作者

引用:樓主對七人車有乜要求?淨係睇你用wish同st

原帖由 eltontth 於 15-11-21 發表
樓主對七人車有乜要求?淨係睇你用wish同stepwgn比較就覺得你無落過showroom試

1. 常載人數
我去咗Toyota showroom 睇及試咗 wish。但覺得車箱比較細,車停一陣再啓動架車有「滾滾」聲,好似無力。但sales 話係慳油模式喎。加上wish luxury 未有貨,所以考慮其它七人車。都會去Honda 睇睇。
通常架車都只戴四至五人,間唔中才會七人。又唔需要載貨。只係需要換車,因為現在架車已經用了好多年,再維修都不化算,所以想轉用七人車。




伯爵府

積分: 16409


26#
發表於 15-11-21 21:05 |只看該作者

回覆:七人車 - 邊款比較好?

今日睇咗新款Sienta. 七人車,電門, 24萬到,1500cc. 好抵揸!




大宅

積分: 1844


27#
發表於 15-11-21 21:20 |只看該作者
LoveCJ 發表於 15-11-21 20:41
我去咗Toyota showroom 睇及試咗 wish。但覺得車箱比較細,車停一陣再啓動架車有「滾滾」聲,好似無力。但s ...

樓主如果唔使電門建議你去睇Ford 架Grand C Max
好力又齊設備(偏偏無電門)廿五萬有找


禁止訪問

積分: 7557


28#
發表於 15-11-21 21:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7557


29#
發表於 15-11-21 21:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16409


30#
發表於 15-11-21 21:32 |只看該作者

引用:Quote:R.Lau+發表於+15-11-21+21:05+今日睇

原帖由 johnnywalker 於 15-11-21 發表
我覺得最唔抵楂既7人車係呢架
Why?




禁止訪問

積分: 7557


31#
發表於 15-11-21 22:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16409


32#
發表於 15-11-21 23:00 |只看該作者

引用:+本帖最後由+johnnywalker+於+15-11-21+22:

原帖由 johnnywalker 於 15-11-21 發表
本帖最後由 johnnywalker 於 15-11-21 22:09 編輯
多謝意見!




別墅

積分: 610


33#
發表於 15-11-21 23:44 |只看該作者

回覆:johnnywalker 的帖子

exactly, 細架到無朋友


大宅

積分: 3004


34#
發表於 15-11-21 23:58 |只看該作者

回覆:七人車 - 邊款比較好?

咁其實大家現在有冇用緊七人車?是那個品牌呢?




水晶宮

積分: 73350


35#
發表於 15-11-22 08:44 |只看該作者

引用:咁其實大家現在有冇用緊七人車?是那個品牌

原帖由 LoveCJ 於 15-11-21 發表
咁其實大家現在有冇用緊七人車?是那個品牌呢?
我之前揸Noah, 係架好車,好啱family用,3年前出$30萬左右,好睇位,我差不多日日揸走香港九龍新界,冇乜嘢整,油費$1.5左右一公里,不過我小朋友大哂,所以先換架更慳油$嘅房車。




大宅

積分: 3505


36#
發表於 15-11-22 08:55 |只看該作者

引用:咁其實大家現在有冇用緊七人車?是那個品牌

原帖由 LoveCJ 於 15-11-21 發表
咁其實大家現在有冇用緊七人車?是那個品牌呢?
我用緊5+2嘅SUV,雖然第三排好窄,不過一個月都用唔到一次,只當應急冇所謂。




複式洋房

積分: 107


37#
發表於 15-11-22 09:02 |只看該作者

回覆:LoveCJ 的帖子

Wish 與 odyssey 相比,odyssey 舒服好多,最後排,大人人坐很舒服,空間一流!




大宅

積分: 3004


38#
發表於 15-11-22 10:02 |只看該作者

引用:Wish+與+odyssey+相比,odyssey+舒服好多,

原帖由 Justonlyone 於 15-11-22 發表
Wish 與 odyssey 相比,odyssey 舒服好多,最後排,大人人坐很舒服,空間一流!



...
但odyssey 要$400k + ? 2000+ cc?




複式洋房

積分: 356


39#
發表於 15-11-22 12:39 |只看該作者
回覆 LoveCJ 的帖子

新ODYSSEY 要40幾萬 2400CC


複式洋房

積分: 356


40#
發表於 15-11-22 12:41 |只看該作者
johnnywalker 發表於 15-11-21 22:08
車身:
車細位窄,屬於迷你7人車;
1500cc低級無段變速引擎,無turbo,無力;
我都認同
呢個價位~MAXADA 可能仲好
好似已經夠買MAZDA5

又大部D~係2000CC 同 BRAND NAME 唔夠TOYOTA

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo