立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3004
原帖由 20150618bb 於 15-11-21 發表 本田品牌唔錯,比較中意的.
複式洋房
積分: 241
原帖由 hang528 於 15-11-21 發表 揸緊新款stepwgn,真的不錯選擇,油又平又夠力
積分: 1844
原帖由 eltontth 於 15-11-21 發表 樓主對七人車有乜要求?淨係睇你用wish同stepwgn比較就覺得你無落過showroom試 1. 常載人數
伯爵府
積分: 16409
LoveCJ 發表於 15-11-21 20:41 我去咗Toyota showroom 睇及試咗 wish。但覺得車箱比較細,車停一陣再啓動架車有「滾滾」聲,好似無力。但s ...
禁止訪問
積分: 7557
原帖由 johnnywalker 於 15-11-21 發表 我覺得最唔抵楂既7人車係呢架
原帖由 johnnywalker 於 15-11-21 發表 本帖最後由 johnnywalker 於 15-11-21 22:09 編輯
別墅
積分: 610
水晶宮
積分: 73350
原帖由 LoveCJ 於 15-11-21 發表 咁其實大家現在有冇用緊七人車?是那個品牌呢?
積分: 3505
積分: 107
原帖由 Justonlyone 於 15-11-22 發表 Wish 與 odyssey 相比,odyssey 舒服好多,最後排,大人人坐很舒服,空間一流! ...
積分: 356
johnnywalker 發表於 15-11-21 22:08 車身: 車細位窄,屬於迷你7人車; 1500cc低級無段變速引擎,無turbo,無力;
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy