母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   24


大宅

積分: 4669


21#
發表於 15-11-19 16:59 |只看該作者
msso2014 發表於 15-11-19 16:14
如果雙泵應該要買雙泵喉,因為機身只有一個位插喉管。我只有粉紅色,佢可以用電話外置電。



...
Oh..yes....咁應該要買個Y字分頭.
咁你條medela喉係點駁去部優合機度?
  

At birth 3.5kg (7.7 lbs)
38w2d 3203g (7.04lbs)
37w2d 2982g 36w2d 28


大宅

積分: 1470


22#
發表於 15-11-19 17:21 |只看該作者

引用:Quote:msso2014+發表於+15-11-19+16:14+如

原帖由 BCoLick 於 15-11-19 發表
Oh..yes....咁應該要買個Y字分頭.
咁你條medela喉係點駁去部優合機度?
剪左其中一個頭,再直接插落優合度,掂晒。
其實好易咖。




大宅

積分: 4669


23#
發表於 15-11-19 17:24 |只看該作者
msso2014 發表於 15-11-19 17:21
剪左其中一個頭,再直接插落優合度,掂晒。
其實好易咖。
我見medela條喉一頭一尾有舊黃色野, 即係剪左其中一舊黃色野就得? 然後優合條喉要唔要剪?
跟住兩條喉套埋一齊?
  

At birth 3.5kg (7.7 lbs)
38w2d 3203g (7.04lbs)
37w2d 2982g 36w2d 28


大宅

積分: 1470


24#
發表於 15-11-19 19:07 |只看該作者

引用:Quote:msso2014+發表於+15-11-19+17:21+剪

原帖由 BCoLick 於 15-11-19 發表
我見medela條喉一頭一尾有舊黃色野, 即係剪左其中一舊黃色野就得? 然後優合條喉要唔要剪?
跟住兩條喉套埋一 ...
咁樣
myphoto.jpg





大宅

積分: 1685

瞓得好勳章


25#
發表於 15-11-19 19:53 |只看該作者

引用:Quote:msso2014 發表於 15-11-19 15:48 買

原帖由 BCoLick 於 15-11-19 發表
咁如果我要雙泵就買兩set, 係咪?
其實我想問下, sofar我見大家講的優合, 有粉紅機, 有綠色機, 有紫色雙泵機 ...
優合都可以配9+配件,粉紅同綠色主機都用過,建議用綠色因為有得睇時間,買兩set 9+配件,加y 喉轉雙泵係最慳錢,而且係充電款,出街,返工方便帶。見到有得抽獎,抽唔中先買,呢間有套餐價買
1447933897708.jpg


男爵府

積分: 7702


26#
發表於 15-11-19 20:03 |只看該作者
回覆 kylala 的帖子

Y喉系邊到買?thx


大宅

積分: 1685

瞓得好勳章


27#
發表於 15-11-19 20:17 |只看該作者

引用:回覆 kylala 的帖子Y喉系邊到買?thx

原帖由 sinyee_sindy 於 15-11-19 發表
回覆 kylala 的帖子

Y喉系邊到買?thx
我都係喺呢個fb度買,因為出去買計番車費仲貴,呢個賣家好好人,本身我用粉紅色,返工泵奶冇啦啦壞左,屋企又冇多個泵,我同佢講,佢肯就我攞去我公司留下,因為佢都湊緊bb,唔係真係谷奶谷爆


男爵府

積分: 7702


28#
發表於 15-11-19 22:10 |只看該作者
回覆 kylala 的帖子

can u give me the info, thx!~


大宅

積分: 4669


29#
發表於 15-11-20 01:06 |只看該作者
msso2014 發表於 15-11-19 19:07
咁樣
相中呢條喉係medela的? 即係直頭唔要優合條原裝喉?
  

At birth 3.5kg (7.7 lbs)
38w2d 3203g (7.04lbs)
37w2d 2982g 36w2d 28


大宅

積分: 4669


30#
發表於 15-11-20 01:08 |只看該作者
kylala 發表於 15-11-19 19:53
優合都可以配9+配件,粉紅同綠色主機都用過,建議用綠色因為有得睇時間,買兩set 9+配件,加y 喉轉雙泵係最 ...
請問9+配件邊度買?同medela配件價錢差幾多?
  

At birth 3.5kg (7.7 lbs)
38w2d 3203g (7.04lbs)
37w2d 2982g 36w2d 28


大宅

積分: 1470


31#
發表於 15-11-20 01:14 |只看該作者

引用:Quote:msso2014+發表於+15-11-19+19:07+咁

原帖由 BCoLick 於 15-11-20 發表
相中呢條喉係medela的? 即係直頭唔要優合條原裝喉?
Yes




大宅

積分: 1685

瞓得好勳章


32#
發表於 15-11-20 19:49 |只看該作者

引用:Quote:kylala 發表於 15-11-19 19:53 優合

原帖由 BCoLick 於 15-11-20 發表
請問9+配件邊度買?同medela配件價錢差幾多?
我喺護協買,平d,不過唔記得相差幾多,


大宅

積分: 1235


33#
發表於 15-11-21 00:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BCoLick+於+15-11-19+發表冇

原帖由 msso2014 於 15-11-19 發表
咁我建議你買衣個再加個Medela 樽。
請問呢set等唔等如你嗰set呀!呢set有埋儲奶樽
myphoto.jpg




大宅

積分: 1470


34#
發表於 15-11-21 01:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+msso2014+於+15-11-19+發表咁

原帖由 carmen198215 於 15-11-21 發表
請問呢set等唔等如你嗰set呀!呢set有埋儲奶樽
咁我就唔係太清楚,我冇買過衣set.如果係同一公司,咁應該一樣。




大宅

積分: 4037


35#
發表於 15-11-23 14:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BCoLick 於 15-11-19 發表你

原帖由 msso2014 於 15-11-19 發表
買左$130。
因為我用Amazon app 買,唔知點比link. 我capture 資料比你睇,你search 個名應搵到。
想問下,可以用Nuk寬口奶樽嘛?


大宅

積分: 1470


36#
發表於 15-11-23 15:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+msso2014+於+15-11-19+發表買

原帖由 小哈EE 於 15-11-23 發表
想問下,可以用Nuk寬口奶樽嘛?
我冇用過nuk




複式洋房

積分: 402


37#
發表於 15-11-23 16:28 |只看該作者

回覆:我的優合配Medela

我有全新優合,$190

我自己都用緊。照用佢配件

你可買個分喉自製雙泵都得

我覺得好用,因為朋友又送左個比我

所以有多
myphoto.jpg




大宅

積分: 4037


38#
發表於 15-11-23 16:39 |只看該作者

引用:我有全新優合,$190我自己都用緊。照用佢配

原帖由 Saniesum 於 15-11-23 發表
我有全新優合,$190

我自己都用緊。照用佢配件
$190


複式洋房

積分: 400


39#
發表於 16-11-2 11:02 |只看該作者
回覆 msso2014 的帖子

Can u pm me also?(需要在amazonmedela什麼配件?)ubuy in amazon uk or us?thz!



複式洋房

積分: 400


40#
發表於 16-11-2 17:25 |只看該作者
回覆 kylala 的帖子

請問買9+什麼配件?可在那裡買倒呢?價錢約?優合可配什麼品牌奶樽?thz~

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo