婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4803


21#
發表於 08-8-13 10:58 |只看該作者
以下係講笑ja..
通常電視既劇情係/.佢地真係分開..個老婆好快同再相識既男仔有左...個99就迫個仔再搵個女人生...但都係等..hahaha


珍珠宮

積分: 48676

好媽媽勳章


22#
發表於 08-8-13 14:09 |只看該作者
個老公好衰, 自己唔得, 賴落自己老婆度.

周圍話俾人聽唔得可能有失面子, 但同自己阿媽講, 阿媽又唔會周圍唱你, 點解要收埋?


王國長老

積分: 119115

王國長老


23#
發表於 08-8-13 18:58 |只看該作者

回覆 #1 jaycee_mami 的文章

一般阿媽係唔會,但呢個極品可能會....所以連親生仔都唔想佢知, 因為佢都知阿媽會周圍訴苦。
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


大宅

積分: 4237


24#
發表於 08-8-14 23:21 |只看該作者
D阿媽自己個仔就係寶.俾我實曞鬧爆佢..有病


大宅

積分: 3341

好媽媽勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 08-8-15 17:09 |只看該作者
原文章由 JBlam 於 08-8-13 10:58 發表
以下係講笑ja..
通常電視既劇情係/.佢地真係分開..個老婆好快同再相識既男仔有左...個99就迫個仔再搵個女人生...但都係等..hahaha



唔係電視劇情, 我表姐就係真人真事, 佢同前夫一齊已經5~6年, 真係無, 佢99又係比說話我表姐聽. 後來, 佢地分開咗, 我表姐再婚, 佢同而家老公唔夠 3 年, 就生咗 2 個小朋友.


男爵府

積分: 8910

好媽媽勳章


26#
發表於 08-8-15 23:54 |只看該作者
呢D99...真係...衰到無人有


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


27#
發表於 08-8-16 06:06 |只看該作者
遇著d咁衰o既99, 咪咁衰對返佢囉~

佢話"娶咗個有缺撼o既女人"..."娶咗個陀衰家, 有都變冇"等等說話, 佢一講親, 你個fd就若無其事咁話"咁啱o既, 我媽(自己媽咪)又係咁講, 話我好嫁唔嫁, 嫁咗個冇仔生的男人, 我阿媽都想抱孫呀!" 激到野蠻99扎扎跳.

如果佢99發爛渣鬧個新抱咁講嘢, 咪扮晒氹佢"99唔好咁勞氣, 傷身呀, 老公冇得生我都唔想架"

個老公要老婆食咁大隻死貓, 唔顧下老婆感受, 咁講親呢d話題都唔駛理佢感受啦.

[ 本文章最後由 方麗娟 於 08-8-16 06:09 編輯 ]


大宅

積分: 1390


28#
發表於 08-8-19 02:09 |只看該作者
個c6好衰.....死要面
個99仲衰.........比我罵爆佢走啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo