婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


21#
發表於 08-8-14 12:01 |只看該作者
What I suggest is:
You don't need to listen to your 99. Ofcourse you don't need to 頂佢地. Just do what you think it is correct.
Most important, don't depend on you 99.


原文章由 caracat 於 08-8-14 11:54 發表



我生之前我6299真係講得好好聽咖. 諗住佢地話咩就咩. 我mum成日叫我唔好頂佢地,如果唔係日後日子難捱啦. 過大禮, c6同個死pk姑奶上來, 佢仲話:結左婚好好學人做新抱啦(佢講比我mum聽咖, 我mum聽到好難過, 自己又 ...


珍珠宮

積分: 40434


22#
發表於 08-8-14 12:52 |只看該作者
樓主, 你會唔會對你6299多左不必要期望丫

62叫你去政府生留返d錢買補品, 好多老人家都會咁講, 冇話佢會買比你wor, 除非你將筆比左錢佢, 叫佢幫你買而佢又冇買jack

坐月時差d連飯都冇得食, 我唔知你係唔係同6299住啦, 我假設唔係啦, 點解你會期望佢地一定會照顧你啦, 仲有見得1, 2日佢地冇出現, 你自己都要醒水啦, 叫老公放工時買定d野比食又好煮又好啦, 駛咩攪到要食公仔麵咁慘..........不過如果同佢地一齊住而你都冇飯食, 咁佢地就真係唔要得啦

放棄餵人奶.......對你99冇咩意思, 係你對唔住你bb咋


別墅

積分: 708


23#
發表於 08-8-14 14:20 |只看該作者
我未生個時~99話我坐月時會幫我煮飯我吃~到我出院回家個日~99第一句就係~你肚餓就自己煮野食啦~


男爵府

積分: 5873


24#
發表於 08-8-15 17:08 |只看該作者
"結左婚好好學人做新抱啦"

呢句真係好難頂!! 係人做阿媽都想炳佢!! 第時我囡囡嫁俾啲咁o既人做新抱我寧願佢唔嫁!!

上次同 99 講阿媽可能都會幫手湊bb, 99 話 "我覺得俾同姓的人湊好啲"..... 聽到真係好嬲呀!! 咩同姓唔同姓呀??? 我媽係外人咩?! 到依家都唔敢同阿媽講, 費事佢傷心...


大宅

積分: 4468


25#
發表於 08-8-15 17:52 |只看該作者
係呀~同姓會好湊d架?
咁個bb我湊既多,咁不如跟埋我姓啦~:;pppp:

仲有,咩99你同我老公同姓架?


男爵府

積分: 5883


26#
發表於 08-8-16 03:12 |只看該作者
啲賤99信佢1%都死, 好彩嗰時我叫咗我阿媽陪我坐月, 如果唔係, 我諗我何止無啖好食, 直頭產後抑鬱.................

我嚟緊2月生第二胎, 如果我阿媽唔得閒, 我寧願自己坐月都唔想見到隻賤99................


別墅

積分: 1000

畀面勳章


27#
發表於 08-8-16 10:17 |只看該作者
樓主, 6299 叫你"去政府生", 即係叫你save 佢個仔d錢. "留番d錢黎買補品 " 係叫你用save左d錢黎買補品.

我個6299都係咁架, 第一個阿b我以為佢地會提供d我野比我食呀, 好野比我用呀咁.....因為佢地講得口口聽, 話對我好好架喎

點知....我奶奶話我開刀唔補得住, 就stream雞比我食, 仲叫我飲左碗stream完留係度果d雞汁(肥過肥肥既雞汁) & 豬潤水.........我奶奶好好呀呵! but 以上既情況only 做左2次, 之後就食工人d家常小菜, 老公見佢地冇咩表示, 就日日叫工人買雞比我食, 而補品就冇啦 (因我當時得廿歲出頭, 要食咩唔食得咩都唔知啦...), 而6299就冇再提食咩補品既事啦!!

自始我對佢地冇咩期望, 唔會以為佢會對我&我的囡囡好好.....

10年後, 2nd 囡囡出世啦, 今次, 我自己安排好我要食既野, 比晒d資料工人, 叫佢做比我食.............而我個奶奶話喎.......我生果時都冇補架..........我唔識架..........就係咁........就有幾個孫叫佢做阿ma. 我奶奶唔會&唔敢批評我既安排, 因為我用既係我自己既錢(就算佢個仔比錢我洗, 我都係應得既).

各位bk mama 算啦, 唔好以為有人會幫你, 佢地(6299)唔係佢個仔面前咸苦咸忽, 講lei講路, 我已經好開心架啦.........

各位, 我地要自強呀!

[ 本文章最後由 emilysmc 於 08-8-16 10:19 編輯 ]


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 08-8-16 11:42 |只看該作者
原文章由 emilysmc 於 08-8-16 10:17 發表
樓主, 6299 叫你"去政府生", 即係叫你save 佢個仔d錢. "留番d錢黎買補品 " 係叫你用save左d錢黎買補品.

我個6299都係咁架, 第一個阿b我以為佢地會提供d我野比我食呀, 好野比我用呀咁.....因為佢地講得口口聽, 話對 ...


同意, D6299嘅意思都係:你要生仔去公立啦, 唔好嘥我個D仔錢去私家生. 唔好話男家刻薄你, 慳咗嘅錢, 你用少少去買補品, 少少好喇, 留返D錢俾我個孫用呀. 咁, 既然你有錢買補品, 你自己搞掂啦, 唔好諗住勞煩我地兩老喎.

所以, 真係要自強呀. 既然係自己生, 應該生之前為自己準備好一切, 唔識就請陪月, 千期唔好指望6299幫手. 事實上, 佢地都冇責任幫手, 所以唔需要為此而勞氣架.


大宅

積分: 1272


29#
發表於 08-8-16 11:53 |只看該作者
佢意思可能係叫你慳返d錢嚟自己買補品食,係你自己誤會左呀,
坦白一句呀,你冇理由"老馮"旨意佢買補品比你啫


別墅

積分: 1000

畀面勳章


30#
發表於 08-8-16 13:37 |只看該作者
原文章由 tantanmama 於 08-8-16 11:42 發表


同意, D6299嘅意思都係:你要生仔去公立啦, 唔好嘥我個D仔錢去私家生. 唔好話男家刻薄你, 慳咗嘅錢, 你用少少去買補品, 少少好喇, 留返D錢俾我個孫用呀. 咁, 既然你有錢買補品, 你自己搞掂啦, 唔好諗住勞煩我地兩老 ...




TOTALLY AGRRE
最主要果句, 留返D錢俾我個孫....


別墅

積分: 1000

畀面勳章


31#
發表於 08-8-16 13:51 |只看該作者
原文章由 tantanmama 於 08-8-16 11:42 發表


同意, D6299嘅意思都係:你要生仔去公立啦, 唔好嘥我個D仔錢去私家生. 唔好話男家刻薄你, 慳咗嘅錢, 你用少少去買補品, 少少好喇, 留返D錢俾我個孫用呀. 咁, 既然你有錢買補品, 你自己搞掂啦, 唔好諗住勞煩我地兩老 ...




TOTALLY AGRRE
最主要果句, 留返D錢俾我個孫....


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 08-8-16 18:12 |只看該作者
我99果陣好好wor...係咁叫我去私家生(不過佢冇講係咪佢比錢,我亦唔期望係佢比)..但我唔係hk,呢到私家好鬼貴...無10000 euro都走唔甩,我梗係唔去啦,公立醫院就1蚊都唔洗,有錢都慳黎比亞女用啦.....
但99出錢買左好多補品比我....


禁止訪問

積分: 102652


33#
發表於 08-8-18 15:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo