爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9070


21#
發表於 15-11-27 13:55 |只看該作者

引用:+本帖最後由+johnnywalker+於+15-11-27+13:

原帖由 johnnywalker 於 15-11-27 發表
本帖最後由 johnnywalker 於 15-11-27 13:49 編輯

其實力水唔係咁重要,重要係安全,車重鋼水好,而且頂 ...
應該會買Mazda 8




複式洋房

積分: 154


22#
發表於 15-11-27 15:13 |只看該作者
i choose Toyota Previa

點評

billybully    發表於 15-11-27 17:25


複式洋房

積分: 490


23#
發表於 15-11-27 17:27 |只看該作者
其實真係可以考慮下 Estima / Previa


男爵府

積分: 9070


24#
發表於 15-11-27 18:30 |只看該作者

引用:其實真係可以考慮下+Estima+/+Previa

原帖由 billybully 於 15-11-27 發表
其實真係可以考慮下 Estima / Previa
Budget唔夠,得150K





複式洋房

積分: 490


25#
發表於 15-11-27 18:57 |只看該作者
CS_HON 發表於 15-11-27 18:30
Budget唔夠,得150K
年份舊一點,07-08年應該得

點評

李氏力場    發表於 15-12-5 22:16


男爵府

積分: 6521


26#
發表於 15-11-28 09:40 |只看該作者
想當年都係Previa同M8二選一, M8可買新Previa二手, 依家真的得後悔


禁止訪問

積分: 4002


27#
發表於 15-11-29 22:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 984


28#
發表於 15-11-30 12:17 |只看該作者

回覆:想買七人車 Mazda 5, Mazda 8, Freed, Wish

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7557


29#
發表於 15-11-30 12:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18491


30#
發表於 15-12-8 08:19 |只看該作者

回覆:想買七人車 Mazda 5, Mazda 8, Freed, Wish

今日睇到萬五賣十九萬


大宅

積分: 1037


31#
發表於 15-12-8 08:49 |只看該作者
有小朋友, 要考慮幫小朋友整安全帶問題,
車身高會舒服好多, 唔需要每次烏底條腰,
所以我選M8


複式洋房

積分: 114


32#
發表於 15-12-8 20:57 |只看該作者
有冇諗過KIA Carens/sorento ?
我渣過老友部carens,渣落路感幾沉穩,行車靜,好似歐洲車,options又齊,載過5個麻甩佬咁行都仲夠力行斜路,但係個油門同波箱感覺似日本CVT既車咁,而且原廠保養返去都唔係貴(around$2-3000/年)。

缺點係唔算慳油,$1.5-2/KM(睇隻右腳),同埋度力好柔好線性咁黎,要大力既話要踩佢先黎。


大宅

積分: 1844


33#
發表於 15-12-8 23:09 |只看該作者
c6william 發表於 15-12-8 08:19
今日睇到萬五賣十九萬

年尾清倉,用家之選


禁止訪問

積分: 984


34#
發表於 15-12-10 18:57 |只看該作者

回覆:想買七人車 Mazda 5, Mazda 8, Freed, Wish

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 610


35#
發表於 15-12-11 09:49 |只看該作者

回覆:robykelly 的帖子

唔會瓜,我揸picnic 停產左夠耐啦,parts 都好足,唔使等。


別墅

積分: 610


36#
發表於 15-12-11 09:50 |只看該作者

回覆:robykelly 的帖子

唔會瓜,我揸picnic 停產左夠耐啦,parts 都好足,唔使等。


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


37#
發表於 15-12-11 11:26 |只看該作者
Streetboy 發表於 15-11-27 12:41
車重力水唔夠, 常常要上斜會吃力, 1缸油大約行400km, 引擎係上世紀嘅技術不可要求太多, 不過咁嘅價錢又有3 ...
想問滿一缸要幾升??


男爵府

積分: 6521


38#
發表於 15-12-11 11:58 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-12-11 11:26
想問滿一缸要幾升??
油缸係68.5L, 我通常唔會乾塘先入油, 行3百幾就入, 大約都入到50L油就彈槍


大宅

積分: 3711


39#
發表於 15-12-11 13:13 |只看該作者

引用:萬5就停產,以後parts+難搵

原帖由 robykelly 於 15-12-10 發表
萬5就停產,以後parts 難搵
Mazda premacy , 323夠停產左N年啦,咪一樣大把零件。




複式洋房

積分: 191


40#
發表於 15-12-11 13:26 |只看該作者

回覆:想買七人車 Mazda 5, Mazda 8, Freed, Wish

樓主pm左你。09 nissan serena C25 已驗車。牌費到16年12月


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo