夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1272


21#
發表於 08-8-19 14:34 |只看該作者
題外話....點解大多數人都話擺酒等如呃人惰....其實好多人擺酒蝕到眼甘甘架...擺酒唔係必賺架


大宅

積分: 3584


22#
發表於 08-8-19 14:35 |只看該作者
咁都得架?
咁結咩婚呀?連酒都唔好擺, 唔好呃人請呀!
同居咪算囉!


大宅

積分: 3676


23#
發表於 08-8-19 15:04 |只看該作者
原文章由 Mrs.Fan 於 08-8-19 14:34 發表
題外話....點解大多數人都話擺酒等如呃人惰....其實好多人擺酒蝕到眼甘甘架...擺酒唔係必賺架



我有個朋友就係咁, 擺20圍酒, 派帖就派成23/4圍, 仲要專登派比d唔熟既, 一定唔會黎既, 諗住唔黎既都比$300人情, 就算唔係個個比, 佢都一定賺左呢批人既人情....

基本上請朋友/同事都會賺既, 親戚就睇下佢地闊唔闊綽喇, 有d一家幾口黎, 比隻金介指你就當人情咁就冇得好講啦....
「盡人事,聽天命」
好好珍惜所走的每一步
好好珍惜所遇到的每一個人
好好珍惜所擁有的一切


大宅

積分: 3675

好媽媽勳章


24#
發表於 08-8-19 15:25 |只看該作者
可能女既見自己年紀唔細, 都係時候嫁人生仔, 唔生無得生....但身邊果件勿都好, 但無錢, 而女既就一把年紀, 儲埋好多錢....咁咪唔甘心分一半俾佢囉, 話晒男俾錢女就話應份姐.....(以上純粹猜測)


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


25#
發表於 08-8-19 15:28 |只看該作者
有同感
原文章由 晞玥 於 08-8-18 21:01 發表
擺酒唔註冊,咁即係呃人情啫!
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


26#
發表於 08-8-19 15:30 |只看該作者
有同感
原文章由 晞玥 於 08-8-18 21:01 發表
擺酒唔註冊,咁即係呃人情啫!
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


禁止發言

積分: 704


27#
發表於 08-8-19 15:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 194


28#
發表於 08-8-19 16:40 |只看該作者
會唔會係掉返轉只註冊,不擺洒ar,冇註冊=冇結婚..


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 08-8-19 16:44 |只看該作者
我聽過一對就係拍拖冇耐搞大咗, 個女仔想要個BB, 但又唔肯定個男人係咪真係可以過世, 所以只擺酒, 諗住個BB有名份. 後來, 佢地真係分開咗, 咁個女人唔洗打官司都可以攞返個BB.


大宅

積分: 4192


30#
發表於 08-8-19 17:08 |只看該作者
吓, 如果要結婚, 有得計邊個搵多d架咩?? 甘樣比法, 做朋友都有問題啦


大宅

積分: 4192


31#
發表於 08-8-19 17:10 |只看該作者
吓, 如果要結婚, 有得計邊個搵多d架咩?? 甘樣比法, 做朋友都有問題啦


男爵府

積分: 6107


32#
發表於 08-8-19 23:42 |只看該作者
未結婚就唸住會離婚.
結嚟做乜?????
不如唔好擺酒做返朋友算啦
定係大家只當對方係性伴侶, 無需負責任


禁止訪問

積分: 8007


33#
發表於 08-8-20 00:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


34#
發表於 08-8-20 11:41 |只看該作者
婚姻好似咁兒戲咁o既~~~


翡翠宮

積分: 87411


35#
發表於 08-8-20 16:41 |只看該作者
對於我黎講"只擺酒,唔註冊"根本就唔係真係結婚,只係呃人呃自己,完全無意思,搞咁多野實在浪費金錢同時間,搞完一大輪野到頭黎係法律上都依然係兩個無關係的人~~~


男爵府

積分: 8186


36#
發表於 08-8-21 23:22 |只看該作者
我99之前好反對我同我老公同居, 因為英國有案例, 同居一段時間, 形式上等同已婚, 所以分開時可以打官司分咗男方一半身家, 我99就係驚我哋會係咁, 所以成日嘈我哋.
以我印象, 香港好似係參考英國法例, 所以如果要打起上嚟, 分分鐘都係會分到身家架!

要BB沖上雲霄, 努力中!我呢個仔呀玩就最叻!




男爵府

積分: 8186


37#
發表於 08-8-21 23:23 |只看該作者
我99之前好反對我同我老公同居, 因為英國有案例, 同居一段時間, 形式上等同已婚, 所以分開時可以打官司分咗男方一半身家, 我99就係驚我哋會係咁, 所以成日嘈我哋.
以我印象, 香港好似係參考英國法例, 所以如果要打起上嚟, 分分鐘都係會分到身家架!

要BB沖上雲霄, 努力中!我呢個仔呀玩就最叻!




男爵府

積分: 8186


38#
發表於 08-8-21 23:25 |只看該作者
我99之前好反對我同我老公同居, 因為英國有案例, 同居一段時間, 形式上等同已婚, 所以分開時可以打官司分咗男方一半身家, 我99就係驚我哋會係咁, 所以成日嘈我哋.
以我印象, 香港好似係參考英國法例, 所以如果要打起上嚟, 分分鐘都係會分到身家架!

要BB沖上雲霄, 努力中!我呢個仔呀玩就最叻!




男爵府

積分: 8186


39#
發表於 08-8-21 23:27 |只看該作者
我99之前好反對我同我老公同居, 因為英國有案例, 同居一段時間, 形式上等同已婚, 所以分開時可以打官司分咗男方一半身家, 我99就係驚我哋會係咁, 所以成日嘈我哋.
以我印象, 香港好似係參考英國法例, 所以如果要打起上嚟, 分分鐘都係會分到身家架!

要BB沖上雲霄, 努力中!我呢個仔呀玩就最叻!




男爵府

積分: 8186


40#
發表於 08-8-21 23:28 |只看該作者
repeated..........

[ 本文章最後由 kaede 於 08-8-21 23:36 編輯 ]

要BB沖上雲霄, 努力中!我呢個仔呀玩就最叻!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo