原文章由 Mrs.Fan 於 08-8-19 14:34 發表 
題外話....點解大多數人都話擺酒等如呃人惰....其實好多人擺酒蝕到眼甘甘架...擺酒唔係必賺架
我有個朋友就係咁, 擺20圍酒, 派帖就派成23/4圍, 仲要專登派比d唔熟既, 一定唔會黎既, 諗住唔黎既都比$300人情, 就算唔係個個比, 佢都一定賺左呢批人既人情....
基本上請朋友/同事都會賺既, 親戚就睇下佢地闊唔闊綽喇, 有d一家幾口黎, 比隻金介指你就當人情咁就冇得好講啦....
「盡人事,聽天命」
好好珍惜所走的每一步
好好珍惜所遇到的每一個人
好好珍惜所擁有的一切