嬰兒醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10880


21#
發表於 08-8-26 15:17 |只看該作者
[quote]原文章由 牛家之婦 於 08-8-26 10:22 發表
你買邊間呀,醫療保障可以供十件就保成世?
可否比d資料我參考下,因為我打算幫bb買.

我估呢位MAMA話的供10年保成世的係人壽儲蓄, 我買AIA都係供10年


子爵府

積分: 10880


22#
發表於 08-8-26 15:23 |只看該作者
[quote]原文章由 bebefun 於 08-8-26 10:15 發表
咁貴,還要claim唔足, 你有無同bb買附加保呀, 如主果份claim完, 附加保幫你比8成, 我囝囝用宏利, 因為囝囝大大話話係1歲前都入左3次港安, 每次都claim足, 有次都係住左5日4夜,都係約萬2,3左右,你買邊間保險呀


如果醫院係$12XXX-$13XXX, 都可能好D, 因為我BB住咗5日4夜要$19XXX, 我買AIA, $600/日房, $600/日醫生巡房, $6000 醫院雜費...呢個PLAN, 我諗呢個係最基本的。我問咗AGENT, 佢話佢公司係我買保險個時BB得呢個PLAN, 咁下年BB可以轉個大小小的, $700/日房, $700/日醫生巡房費, 醫院雜費$10,000 ,咁年供係$18XX, 因為我冇同BB買住1日有錢賠個隻, 所以我自己計落, 醫院雜費根本CLAIM 唔足。所以上嚟BK 呢到問下其它MAMA, 咁下年好同BB轉PLAN 。


男爵府

積分: 8592


23#
發表於 08-8-26 19:07 |只看該作者
你可以轉一隻叫做健康之寶連額外醫療,你買是基本BB仔今次又住得比較長左可以雜費個度唔多够所以你一定要加少少$買個額外即是自己自付20%.其實通常客人都好少用到額外都會CLAIM的足.你個陣有冇叫埋你個AGENT同你一齊入院等佢幫你同醫生計.我地通常都是咁是可以用晒而唔多洗自已再俾.你可以加多個住院現金BB仔只需每年$526萬一BB入院一日都保證有650住宿現金俾番你.大吉利是咁話一年去一次醫檢查吓都番來啦!AIA好在6小時己當入院計唔似一些保險公司要成一日或者長些.BB醫療是好重要是要時間去好好審慎吓.

原文章由 豬BBBB 於 08-8-26 15:23 發表
[quote]原文章由 bebefun 於 08-8-26 10:15 發表
咁貴,還要claim唔足, 你有無同bb買附加保呀, 如主果份claim完, 附加保幫你比8成, 我囝囝用宏利, 因為囝囝大 ...


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 08-8-26 19:19 |只看該作者
我都想買呀,頭痛緊唔知買邊間mouth:
原文章由 anlywan 於 08-8-26 19:07 發表
你可以轉一隻叫做健康之寶連額外醫療,你買是基本BB仔今次又住得比較長左可以雜費個度唔多够所以你一定要加少少$買個額外即是自己自付20%.其實通常客人都好少用到額外都會CLAIM的足.你個陣有冇叫埋你個AGENT同你一齊 ...


男爵府

積分: 8592


25#
發表於 08-8-26 20:32 |只看該作者
你可以至少拿两間保險公司計劃來做比較咁樣你可以知道邊間會比較適合你的.

原文章由 wingogo 於 08-8-26 19:19 發表
我都想買呀,頭痛緊唔知買邊間mouth:


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 08-8-26 21:00 |只看該作者
你買左邊間呀
原文章由 anlywan 於 08-8-26 20:32 發表
你可以至少拿两間保險公司計劃來做比較咁樣你可以知道邊間會比較適合你的.


子爵府

積分: 10880


27#
發表於 08-8-27 12:28 |只看該作者
原文章由 anlywan 於 08-8-26 19:07 發表
你可以轉一隻叫做健康之寶連額外醫療,你買是基本BB仔今次又住得比較長左可以雜費個度唔多够所以你一定要加少少$買個額外即是自己自付20%.其實通常客人都好少用到額外都會CLAIM的足.你個陣有冇叫埋你個AGENT同你一齊 ...

我b係半夜入院, 所以冇call agent同我一齊去呀。你講"健康之寶連額外醫療"係邊間保險公司架??


男爵府

積分: 8227

陪月勳章


28#
發表於 08-8-27 15:22 |只看該作者
我都想買,但未諗到邊間.保誠問過,都要成仟1個月,好貴.可能儲錢成份.


大宅

積分: 3929

好媽媽勳章


29#
發表於 08-8-27 20:40 |只看該作者
我bb個daddy有幫bb買保險, 經紀講, 私家住院全claim.
AIA , $6xx / mth

好似幾年就拿番一次錢咁.

[ 本文章最後由 marron 於 08-8-27 20:41 編輯 ]


男爵府

積分: 8592


30#
發表於 08-8-27 21:08 |只看該作者
是AIA架,以加這個計劃是會好過你之前個,買醫療一定要加額外的如果唔是是唔够的.

原文章由 豬BBBB 於 08-8-27 12:28 發表

我b係半夜入院, 所以冇call agent同我一齊去呀。你講"健康之寶連額外醫療"係邊間保險公司架??


男爵府

積分: 8592


31#
發表於 08-8-27 21:10 |只看該作者
我在AIA做更是幫BB買番AIA,大吉利是我個仔以加7個月都冇用過,但我侄女就用左幾次啦!一次尿道發炎,一次腸胃炎,另一次就中耳炎,我都笑說你真是抵番晒.

原文章由 wingogo 於 08-8-26 21:00 發表
你買左邊間呀


男爵府

積分: 8592


32#
發表於 08-8-27 21:21 |只看該作者
點會咁貴,連額外醫療每個月都是200左右.你真是要比較清楚.就算有儲蓄成份應該都唔够人壽儲蓄及純投資回報咁好.


原文章由 kitty_tang 於 08-8-27 15:22 發表
我都想買,但未諗到邊間.保誠問過,都要成仟1個月,好貴.可能儲錢成份.


大宅

積分: 1336

環保接龍勳章


33#
發表於 08-8-28 10:18 |只看該作者
因為佢地個plan係你供咁多,到19歲生日就攞番咁多。值唔值得就見仁見智…

原文章由 anlywan 於 08-8-27 21:21 發表
點會咁貴,連額外醫療每個月都是200左右.你真是要比較清楚.就算有儲蓄成份應該都唔够人壽儲蓄及純投資回報咁好.


子爵府

積分: 10224

畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


34#
發表於 08-8-28 12:39 |只看該作者
原文章由 anlywan 於 08-8-27 21:10 發表
我在AIA做更是幫BB買番AIA,大吉利是我個仔以加7個月都冇用過,但我侄女就用左幾次啦!一次尿道發炎,一次腸胃炎,另一次就中耳炎,我都笑說你真是抵番晒.

...



我幫個囡囡未滿一個月已買了, 真係大吉利事個句, 佢而家5歲, 已經claim過7至8次啦, 不過好彩有買到, 如果唔係要住政苦醫院就慘啦. 我都笑住同老公講, 亞囡份保真係抵番哂.


男爵府

積分: 8592


35#
發表於 08-8-28 12:50 |只看該作者
是架咁又真是見仁見智.有啲人會直接俾保費另外做些低風險投資.是唔會一次俾咁多$出去買醫療除非保障好大啦!!!不過最緊要你覺得值得及有恆心


原文章由 sheffield 於 08-8-28 10:18 發表
因為佢地個plan係你供咁多,到19歲生日就攞番咁多。值唔值得就見仁見智…

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo