爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5325


21#
發表於 15-12-23 12:21 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-12-19 12:21
師兄...部車係無力,你試過無.
TESLA 無力?我未試過 ,但睇youtube起步唔輸林寶幾多炸喎
你試個陣點架?


水晶宮

積分: 56948


22#
發表於 15-12-25 09:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 howmuch 於 15-12-18 發表本

原帖由 werty 於 15-12-20 發表
利潤唔使計咩,剩係計成本
何解沒有包含利潤?
雖然計算上不可能抽出利潤,但並沒有抽走利潤,面價内依然包含利潤。


男爵府

積分: 7367


23#
發表於 15-12-25 10:48 |只看該作者

引用:Quote:MonsterGary 發表於 15-12-22 17:14

原帖由 20150618bb 於 15-12-23 發表
点解又唔講下美國.....................
美國油價每地區每間油站差好遠,我路口間91油賣緊$2.99/加倫,大約HK$5/升。香港油扣除政府稅同油卡公司果份,大約係HK$5.68。貴小小,但香港係98油。
1451011711233.jpg


男爵府

積分: 7367


24#
發表於 15-12-25 10:55 |只看該作者

引用:Quote:20150618bb 發表於 15-12-19 12:21

原帖由 dick9394 於 15-12-23 發表
TESLA 無力?我未試過 ,但睇youtube起步唔輸林寶幾多炸喎
你試個陣點架?
我自己有部 Carrera 4s, 360匹。我都試駕過朋友部 Tesla 2驅平d果部,賣緊60萬果部,我好肯定,Tesla起步,加速快過我部波子。



珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


25#
發表於 15-12-28 11:20 |只看該作者
但再來就無力水呢.


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 15-12-28 11:28 |只看該作者
MRNT 發表於 15-12-25 10:55
我自己有部 Carrera 4s, 360匹。我都試駕過朋友部 Tesla 2驅平d果部,賣緊60萬果部,我好肯定,Tesla起步, ...
係可能起步會快的,跟著你個部快條街喇,師兄.......................如果上山坡你部4S贏曬.


男爵府

積分: 5325


27#
發表於 15-12-28 11:41 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-12-28 11:20
但再來就無力水呢.
睇黎你渣開超跑喎~


男爵府

積分: 7367


28#
發表於 15-12-29 13:13 |只看該作者

引用:Quote:MRNT 發表於 15-12-25 10:55 我自己

原帖由 20150618bb 於 15-12-28 發表
係可能起步會快的,跟著你個部快條街喇,師兄.......................如果上山坡你部4S贏曬.
...
我手車好屎,成日輸俾d思域仔,掃把佬。

要快,一定係電單車。。。。


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 15-12-30 11:56 |只看該作者
MRNT 發表於 15-12-29 13:13
我手車好屎,成日輸俾d思域仔,掃把佬。

要快,一定係電單車。。。。
唔玩呢類,早二日又抄左二輛,講講下已經離題.


禁止訪問

積分: 20


30#
發表於 16-1-1 19:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 16-1-2 13:34 |只看該作者
李進 發表於 16-1-1 19:26
我也在苦腦中 加油吧
你係兩個輪友???唔好又左又右,快到以為世界最強.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo