樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7299


21#
發表於 15-12-24 09:48 |只看該作者
我有留意市場, 真係多左好多減價盤喎
低市價10%冇人接都有呀


複式洋房

積分: 264


22#
發表於 15-12-24 10:33 |只看該作者

引用:我有留意市場,+真係多左好多減價盤喎低市價

原帖由 chun719 於 15-12-24 發表
我有留意市場, 真係多左好多減價盤喎
低市價10%冇人接都有呀
你留意邊區市場?完全唔覺有減價




男爵府

積分: 5178


23#
發表於 15-12-24 10:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chun719+於+15-12-24+發表我

原帖由 emma_tong 於 15-12-24 發表
你留意邊區市場?完全唔覺有減價
黃金海岸,400萬成交,建7百几呎,幾抵



做人至緊要開開心心 :-D


男爵府

積分: 7299


24#
發表於 15-12-24 11:37 |只看該作者
emma_tong 發表於 15-12-24 10:33
你留意邊區市場?完全唔覺有減價
將軍澳


大宅

積分: 3501


25#
發表於 15-12-25 08:29 |只看該作者

回覆:puibb 的帖子

黃金真係有咁平?




男爵府

積分: 5178


26#
發表於 15-12-25 11:50 |只看該作者

引用:黃金真係有咁平? +

原帖由 catli11 於 15-12-25 發表
黃金真係有咁平?
見成交炸



做人至緊要開開心心 :-D


男爵府

積分: 8641


27#
發表於 15-12-25 14:31 |只看該作者

引用:My+frd+is+a+property+agent+owner.+He+pre

原帖由 Gummama 於 15-12-23 發表
My frd is a property agent owner. He predicted the price will fall until new year then go up.. overa ...
留毛學野
中原指數最高為146.92
現在是136.86
睇吓新年後會点。




複式洋房

積分: 313


28#
發表於 15-12-26 00:56 |只看該作者
若加2%息,唔跌都難
現在樓價貴,要借咁多錢,必影響業主負擔能力


男爵府

積分: 8587


29#
發表於 15-12-26 15:11 |只看該作者
個別業主有軟化心態,有AGENT 同我講淘大有實用呎價10000下的三房盤,因為放咗成個月都冇人吼,先肯減


大宅

積分: 3063


30#
發表於 15-12-27 00:14 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

而家d剛性需求好似消失晒咁⋯政府又再一次被騙了




侯爵府

積分: 24783


31#
發表於 15-12-27 00:23 |只看該作者
而家係有價冇市,好多人驚冇左份工所以冇興趣買樓


大宅

積分: 2633


32#
發表於 15-12-27 09:33 |只看該作者

回覆:dyl 的帖子

我睇法係現在樓市確實係向下,但真正肯減價而放貨係D有最少幾個單位的業主,佢地想減磅,拎返cash先!
相反,只有自住物業的業主,唔會因為見到樓市向下而放貨。如果有D已經在早一年高峰期買落,更加唔會賣,點會負$賣左自己個單位,點都會繼續供下去。
所以有能力又供得起好考慮下依家呢個市好無入,雖然美國加息,就算下年加3次息只有0.75+今年0.25=1%,有幾多呀?1%?
美國要完全復甦,起碼幾年後既事,而且歐洲經濟仲咁差,佢無可能獨善其身。歐美,歐美,就係這樣叫啦!
幾多人樓價高時要入貨,現在已經跌10%啦,為何D人唔排隊買?
政府唔減辣仲好,現在唔係人人也可以好似以前97時一人幾層樓。



點評

funbi0816    發表於 15-12-30 23:37


男爵府

積分: 7868


33#
發表於 15-12-27 10:30 |只看該作者

引用:我睇法係現在樓市確實係向下,但真正肯減價

原帖由 irene_lai616 於 15-12-27 發表
我睇法係現在樓市確實係向下,但真正肯減價而放貨係D有最少幾個單位的業主,佢地想減磅,拎返cash先!
相反 ...



侯爵府

積分: 20111


34#
發表於 15-12-27 11:24 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

我見到啲20-30年嘅樓,或者係啲舊居屋,實用得35x呎,都係開價520萬,回多2-30%都仲係超過一萬蚊一呎


別墅

積分: 928


35#
發表於 15-12-27 11:54 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

我真係唔知這決定啱唔啱,已經濕左個頭啦!點都頂住。我剛買左個樓花,老實3百6萬270尺,係細。但計過數,供得到。睇過二手樓,市區樓下下都幾十樓齡先有叫平啲,反而二手會供得辛苦啲,呢幾日係度睇,大家都話跌,都驚呀!但另一方面唸,宜家買樓真係要過好多關,真係供得起先比你買。同大家純呻,因為朋友都問我點解咁心急。


男爵府

積分: 7524


36#
發表於 15-12-27 15:22 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

我都係呢一、兩個月上左車,之前心情都十五十六架,不過按揭都攪好曬,冇諗咁多了!




珍珠宮

積分: 31153

hashtag影視迷勳章


37#
發表於 15-12-27 15:56 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

其實樓價確係跌緊, 但點解成交咁少, 根本因為好少業主肯大幅減價, 佢地大把錢唔等錢洗, 根本無必要賤賣, 如果佢地肯大減價賤賣層樓, d人仲唔仆倒出嚟買咩, 如果太古城減到300一層, 大把人仆倒去買啦


大宅

積分: 1498


38#
發表於 15-12-28 02:21 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

供到,自住,裝修完準備入伙有小朋友要有空間同穩定既家!我相信明年經濟不太差!仲會有人工加!公司仲剛剛出左double pay☺️




男爵府

積分: 8044


39#
發表於 15-12-28 09:14 |只看該作者

引用:我睇法係現在樓市確實係向下,但真正肯減價

原帖由 irene_lai616 於 15-12-27 發表
我睇法係現在樓市確實係向下,但真正肯減價而放貨係D有最少幾個單位的業主,佢地想減磅,拎返cash先!
相反 ...
好實在既睇法。


男爵府

積分: 8044


40#
發表於 15-12-28 09:14 |只看該作者

引用:供到,自住,裝修完準備入伙有小朋友要有空

原帖由 suzy1223 於 15-12-28 發表
供到,自住,裝修完準備入伙有小朋友要有空間同穩定既家!我相信明年經濟不太差!仲會有人工加! ...
恭喜曬!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo