爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 163


21#
發表於 16-6-29 15:14 |只看該作者
chris3legs 發表於 16-2-24 12:42
唔係月入幾多, 以係你肯為對方付出幾多才重要!!


大宅

積分: 3920


22#
發表於 16-6-29 16:27 |只看該作者
geminihk 發表於 15-12-24 10:44
30歲以後既男人
通常都搵番25歲以上左右既女性
但呢個年紀既女性, 不論好醜

通常都搵廿零歲嘅後生女,佢地無咁高要求


複式洋房

積分: 453


23#
發表於 16-6-29 21:51 |只看該作者
有資格有女朋友並不關搵幾錢一個月

你靚仔的話,女朋友養埋你都仲得

Your face, your fate



大宅

積分: 4772


24#
發表於 16-6-30 16:56 |只看該作者
錢緊係越多越好...但性格最緊要...


複式洋房

積分: 123


25#
發表於 16-7-18 00:46 |只看該作者
yankees111007 發表於 15-12-24 19:01
喱度係爸爸專區,你講拍拖?可能生完先拍掛


複式洋房

積分: 426


26#
發表於 16-7-18 13:20 |只看該作者

回覆:30歲以後男性, 月入幾多先有資格拍拖

性格合適先係首要
當然你地的經濟能力同背景唔好相差太遠吧


禁止訪問

積分: 435


27#
發表於 16-7-24 23:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 566


28#
發表於 16-7-27 08:09 |只看該作者

回覆樓主:

我十七年前是三万左右,当年我C9比我多唔介意要咗我收留我, 现在她沒上班了因为我已年薪过2m了


別墅

積分: 566


29#
發表於 16-7-27 08:10 |只看該作者
geminihk 發表於 15-12-24 10:44
30歲以後既男人
通常都搵番25歲以上左右既女性
但呢個年紀既女性, 不論好醜

用自己的感覺去吧


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


30#
發表於 16-7-27 09:10 |只看該作者
chris3legs 發表於 16-2-24 12:42
唔係月入幾多, 以係你肯為對方付出幾多才重要!!

贊同。當年我識我c6時,他1.1萬,我高佢三倍。他佢用誠意(個個月出糧入錢比我儲起,我覺得佢好有誠意同信任。)c6過了幾年已經可以擔起頭家,我可以做ftm去照顧家庭。


禁止訪問

積分: 1846


31#
發表於 16-10-25 23:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 549


32#
發表於 16-10-26 16:00 |只看該作者
只看重$的女人,算了吧!


大宅

積分: 1905


33#
發表於 16-10-27 09:48 |只看該作者
回覆 擇一誓堅守 的帖子

强橫的2m....


禁止訪問

積分: 295


34#
發表於 16-10-28 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 262


35#
發表於 16-11-4 22:15 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cherryliu0612 於 16-11-4 22:16 編輯

一個真心愛自己既人,唔會講呢啲。
錢唔係重要,有 只係bouns。
機本上,大家也養得起自己,
除了錢之外,對人有心,肯付出關心 同照顧對方,夾到 ,開心,更加重要。

如果一個女人,只係為左錢,而同你一齊,
呢啲要唔要都罷。
如果想女人生活好過啲,所以搏命工作。
有心已經好好。
其實女人,見到你有上進心,
佢正常嘅話,應欣賞你。
努力係基本要做嘅事,
至於結果係點樣,其實唔應該睇得咁重。


複式洋房

積分: 466


36#
發表於 16-11-5 15:48 |只看該作者
yankees111007 發表於 15-12-24 19:01
喱度係爸爸專區,你講拍拖?

技術上係無衝突啦


洋房

積分: 38


37#
發表於 16-11-5 17:52 |只看該作者
樣子的問題
你生到彭于晏咁嘅樣
班女人倒貼都肯啦


大宅

積分: 1960


38#
發表於 16-11-6 13:39 |只看該作者
其實口才了得也大把女仕鍾意,大把唔靚仔但把口得大把女朋友


大宅

積分: 1198


39#
發表於 16-11-7 11:23 |只看該作者
點解要由月入幾多先有資格拍拖?咩邏輯?中意你就中意噶啦,邊會嫌甘多?


大宅

積分: 1441


40#
發表於 16-11-10 17:12 |只看該作者
如果你自己都養唔到, 無謂提拍拖.

如果你養得起自己, 又照顧到人. 有咩問題?

唔係個個女姓都嫌棄人, 找個不嫌棄自己既就得.

每個人能力不同, 賺錢能力都不一樣. 有長處, 對方又欣賞你, 咁都無問題.

如果女朋友真心嫌棄自己, 而不是講下笑既, 分手係一個好既選擇, 無謂要對方受委屈, 感情無得勉強.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo